Polaris Indy 400 -91?

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä SamiT77, 1/3/07.

  1. SamiT77

    SamiT77 Polaris Indy 400r -91

    Tuommoinen -91 vuoden nestekoneella oleva Indy 400r IFS tuli hankittua, eipä ole mitään kokemusta kelkoista ennestään, joten kertokaahan vinkkejä kyseisen vehkeen vioista ja heikoista paikoista. Joku on jossain vaiheessa siirtänyt telaston alemmas, mitahän tällä on haettu? Kytkin tarttuu vasta paljon kovemmilla kierroksilla kun naapurin samanikäisessä 440 puhallinkonepollessa, kuuluuko olla näin vai onko jotain vikaa? Muuten kulkee kivasti ja lähtee toisella nykäisyllä käyntiin ainakin näillä pikkupakkasilla.
     
  2. polle.

    polle. Ski-doo mxz 600ho sdi -05.

    mulla kans samanlainen kiilakoppa 500 koneella ja puol pitkä. Telastosta en tiiö mutta kytkimessä ei ole mitään vikaa. Tuossa 400 pitäis kytkimen irrota 4 tonnissa,mulla irtoo 3500 kiekassa.
     
  3. kuhilas

    kuhilas Member

    Minun Polle (Indy 500-90) kytkee jo niinkin alhaalta kun 3000. Tein kokeen ja laitoin jousen alle 6mm. holkin. Jousi tuli jäykemmäksi ja kytkemiskierrokset nousivat ollen 3500. Variaattorille en tehnyt mitään. Nyt Polle nousi herkemmin laukalle, mutta kun ruokaakin kului enemmän niin otin sen holkin sitten pois. Siis helpoiten saat kytkentäkierrokset tippumaan kun vaihdat löysemmän jousen kytkimeen. Tai jos jousen alla on muuta tavaraa kun ohut prikka niin ota pois.
     
  4. SamiT77

    SamiT77 Polaris Indy 400r -91

    No annetaan ne kierrokset olla noin, kulkee sitten iloisesti kun on paremmin tehoalueella. Taitaa olla tarkoituksella asetettu korkeat kytkeytymiskierrokset että tuntuisi pikkumoottori pirteämmältä. Taitaa vaan nuo lumet mennä kun on näin plussakelejä.
     

Suosittele tätä sivua