missä kannatta huollattaa iskarit?

Keskustelun 'Korjaamo' on aloittanut käyttäjä Habis, 6/3/07.

  1. Habis

    Habis Enskalla mennään.......

    missä kannatta huollattaa iskarit kuopiossa ja mihin hintaan se täällä tapahtuu?
     
  2. Jerk

    Jerk 800 xr -04 & iq rr

    sokka motors kelloniemessä huoltaa ja osaa hommansa. Hintaa en muista.
     
  3. Habis

    Habis Enskalla mennään.......

    kiitokset, täytyypä kysästä sieltä!
     
  4. Rsu

    Rsu kelkaton miäs

    250e maksaa simmitys,huollosta en tiedä,riippuu huollostakin :D
     
  5. Tike

    Tike Doo 600 SDI

    Tuohon 250€ hintaan kuuluu jo koko homma kaiken järjen mukaan, huolto+simmitys+osat.
    Eiköhän nuo hinnat liiku 30-45€ tietämillä iskaria kohden, ja simmitys nostaa hintaa jonkun verran.
     
  6. Rsu

    Rsu kelkaton miäs

    Siis tietysti kokopaketti simmitykseen kuuluu....
     
  7. onpa kallista meilä maksaa 35e.ja siihen kuulu simmitys.
     
  8. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Sanopa muuta, aivan heveletin kalliilta kuulostaa tuo 250 €/sarja, titaani simmit?
     
  9. Jerk

    Jerk 800 xr -04 & iq rr

    kuopiossa pelkät huollot 35-50€/kpl
     
  10. Habis

    Habis Enskalla mennään.......

    nurmekseen lähti huoltoon ja hintaa 25€/kpl!
     
  11. Prosessor

    Prosessor Ockelbo Poro -83

    Hyvä vertailla noita hintoja nimittäin itse vein Tornioon ja oli 52 euroa kappale ja Kemissä olis ollu 35 euroa kappale,virheistä oppii
     
  12. janppa

    janppa Guest

    Voe vattu noita hintoja, muuta en sano. Riippuuhan se toki öljyn laadusta ja hinnasta, mutta siltikin..
     
  13. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Se hintahan sisältää osuuden toimitilojen vuokrasta ja osansa on myös varmasti vehkeet maksanu ja vielä pitäis saada palkkaakin tekijälle ja vielä yritykselle voittoakin ::)
     
  14. Solaris

    Solaris Well-Known Member

    jättää huoltomatta jos niin kallista, minusta 35 irto iskarilta on jo halpa.
    tietysti jokainen voi olla itse se joka huoltaa ammattitaidolla.
     
  15. polle prox2

    polle prox2 Guest

    Hintako se joka on ammattitaidon mittari ?? veikkanpa jotta tumpelommalla homma käy hitaammin / hinta kovempi..
     
  16. polle prox2

    polle prox2 Guest

    Niin jotta onko solariksella joku perustelu miksi 35 € / per keppi on muka halpa.. mielestäni ihan kohtuu hinta jolla pysyy asiakassuhteet kunnossa.. jos joku pyytää n. 50€ per keppi niin voisin jopa sanoa mihin tunkea vartta myöden...
     
  17. kimi1

    kimi1 polaris EDGE TOURING 600,ace 05

    Auto Jermix huoltaa kanssa iskarit ja muut hyvin.
     
  18. Rsu

    Rsu kelkaton miäs

    jannella käytän iskarit ;)
     
  19. janppa

    janppa Guest

    No mie lähinnä viittasin tuohon 52 euroon. 35€ alkaa olla jo kohtuullinen ja niinkun sanoin niin riippuuhan tuo öljystä ja vaikka mistä, ja bisnestähän tuo toisille on niin pitäähän siinä olla katettakin. Ja minun persausta ei kaiva vaikka olisi 75 €/kpl, kunhan vaan totesin.

    Ja mitä tulee tuohon tee-se-itse huoltamiseen, niin kannustan kyllä ihmisiä harkitsemaan vakavasti tarvittavan laitteiston ym. hankkimista, jos on tarkoitus useampia vuosia kelkkailla. Monesti tulee semmonen fiilis, että tuota huoltamista pidetään jotenkin älyttömän haastavana hommana. Loppupeleissä siihen ei erityisen suurta ammattitaitoa tarvita, asia on eri sitten kun aletaan säätämään, mutta siitähän ei nyt olekaan kyse.

    No eiku vaan  ;)
     
  20. Tico

    Tico Pro RMK -19

    Itteä ihmetyttää että miksei noille huolto liikkeille kelpaa kaiken merkkiset iskarit, vissiimästi ranttuja ovat tai ei minun tapauksessa kiinostanu huollolla vaikka iskari käessä. Piti täältä oulusta lähtettää rovaniemelle roitemalle ja kelpasi muitta mukinoitta.
    Mitein jälkeen päin että mitenhän sitten olis ollu jos koko kelkan olisin vieny ::)
     

Suosittele tätä sivua