Lynx Rave 670 144" Projekti ohi tältä erää.

Keskustelun 'Projektit' on aloittanut käyttäjä Ässä, 29/4/06.

  1. Saren

    Saren 700cc

    Re: Lynx Rave 670 144"

    en tietenkään.. oliko se muka hajallakin välillä? ;D

    olis se toinen viiteon pätkäkin..
     
  2. Ässä

    Ässä G4 RS & REX2 RS

  3. Vilho

    Vilho freeride

    Re: Lynx Rave 670 144"

    Tuo http://users.sirkkeli.fi/hanninen/Naruska/P1020170.MOV linkki ei toimi.
     
  4. Jäpälä

    Jäpälä Well-Known Member

    Re: Lynx Rave 670 144"

    oboyn yhteys on niin blaatua että serveri on taas ilman yhteyttä
     
  5. Ässä

    Ässä G4 RS & REX2 RS

    Re: Lynx Rave 670 144"

    No odotellaan jos siellä saatais serveri pystyyn.. :)
     
  6. JH79

    JH79 Well-Known Member

    Re: Lynx Rave 670 144"

    Keulii.. ;D Jos saa udella että mitäs muutoksia aijot vielä tehdä, tuliko kaivaessa uusia ideoita? Sillä ajattelin ku kesällä pitäis alkaa tuota omaa muumia rakentamaan siihen suuntaan.
     
  7. Saren

    Saren 700cc

    Re: Lynx Rave 670 144"

    toista pätkää en tähän hätään enään saa laitettua.. vkl sit saa sen nettiin.
     
  8. Jarppe-

    Jarppe- Freeride 146"

    Re: Lynx Rave 670 144"

    hieno tuli tästäkin lyntsistä, ehkä hienoin koobra mikä tähän mennessä nähty :) kyllä tuommosella mielellään ajelis :)
     
  9. Ässä

    Ässä G4 RS & REX2 RS

    Re: Lynx Rave 670 144"

    Kaivaessa tuli uusia ideoita PALJON... :D

    Ajoasentoon tulee vielä vähän muutosta, äänille vois tehdä jotain, telasto ja etujousitus kokee jotain uutta... Ja nämä jutut on tulossa JOS kelkka on mulla vielä kesällä. Nyt on kuitenkin tärkeintä saada toi taas siistiin kuntoon ja käynnistin luotettavaks.

    Ja jos jotakin kiinnostaa, niin tämä laite vois olla myynnissäkin heti kun noi muutamat jutut on siinä kunnossa että tän kehtaa myydä.. :)
     
  10. jkomu

    jkomu GL360S

    Re: Lynx Rave 670 144"

    Miksi sinä myyt sen jo? :eek:
     
  11. Ässä

    Ässä G4 RS & REX2 RS

    Re: Lynx Rave 670 144"

    En mä niin sanonut.. Mutta tarjouksia saa aina heittää kehiin.. Suunnitelmissa on ollut ajaa ainakin ens talvi vielä tällä.. :)
     
  12. Puppe

    Puppe BackyardKing

    Re: Lynx Rave 670 144"

    Nää projektimiehet on kato tämmösiä. ;D
    Rakentavat kasasta paskaa loistovehkeitä ja kun valmista on niin jostain pitää uus löytää.
    Aika moni rojekti tällä foorumilla taitaa olla kaupan. Oispa itelläki tilat ja vehkeet kotopuolessa värkätä niin...
     
  13. Ässä

    Ässä G4 RS & REX2 RS

    Re: Lynx Rave 670 144"

    No on vähän ollut mielessä joku sopivasti mällätty revi, mutta ei sillä mitään kiirettä oo.. ihan mielellään mä tätäkin rakennan. vedetään överiks jos ei kelpaa kenellekään... :D

    Mulla ainakin on kaikki laitteet kaupan heti kun joku tarjoo sopivasti rahaa tai kiinnostavan vaihdokin.. :)
     
  14. JTM

    JTM Well-Known Member

    Re: Lynx Rave 670 144"

    ...et kuitenkaan tekis mitään. :)
     
  15. Puppe

    Puppe BackyardKing

    Re: Lynx Rave 670 144"

    OT. Eläs nyt, appivainaan pajalta ei taho muistaa syömään lähtiä kun nuita romuja värkkää.
    Kuitenki tää vartalo on normaalisti ruoka-aikana pöydässä.
    ;D
     
  16. JH79

    JH79 Well-Known Member

    Re: Lynx Rave 670 144"

    Mut oisko jotain vinkkiä mikä vaikuttaa ummenmenoon, muuten on kyllä alusta yms. suunnitelmat valmiina. Tuo -93 malli on alkuperäisesti aika paljon korkeampi, mikä varmaan auttaa jo.
     
  17. Ässä

    Ässä G4 RS & REX2 RS

    Re: Lynx Rave 670 144"

    Eipä mulla muuta vinkkiä oo kun riittävästi lappua siihen mattoon, välitykset vois kans olla vähän lyhyemmät... ja jos umpisessa paljon ajat niin vuotsolaiset alle. Ohjaustankoo vaan reilusti ylös ja tommosta.. se vois olla kans aika kova juttu jos tekis koneelle jotain uutta ilmanottoo ku mulla ainakin noi normaali reiät tuntuu menevän heti tukkoon.. mulla on niissä kyllä ritilät, mutta ilman ritilöitä konehuone vois olla aika tukossa.. tommosta nyt ainakin tuli mieleen..
     
  18. Petrol

    Petrol Lainattu

    Re: Lynx Rave 670 144"

    Ootko minkä verran reitillä laskenut kunnon patikossa? Toimiiko alusta miten ja mistähän ratkeaa ekana noitten jatkojen kanssa?
     
  19. Ässä

    Ässä G4 RS & REX2 RS

    Re: Lynx Rave 670 144"

    Tulihan tossa viime viikolla sitä patikkoo semmoset 600km ja toisiks vanhin laite tais olla -04 revi.. eli ihan ok seurassakin oltiin. ei tolla noiden uusien revien, rc lynxien ym perässä pysy ihan, mutta kyllä sitä sen verran käskettiin mitä kuskin kunto kesti. Saren voi kertoo ulkopuolisen näkemyksen kuinka varovasti tolla tultiin perässä. Vielä ainakin nopeesti katsottuna telasto oli ehjä. tossahan on vaihdettu g-typen liukurungot kun ton alkuperäiset oli poikki jo ostaessa. Alusta on kivikova ja se toimii patikossa kun ajaa alle kävelyvauhtia tai kaasu pohjassa. Leppoisasti sillä ei voi patikossa ajaa... jatkot kyllä kestää kun tekee hyvästä aineesta ja jyrsityttää niihin urat sille liukurungossa olevalle "vahvistukselle" ja laittaa pitkältä matkalta kiinni.
     
  20. Petrol

    Petrol Lainattu

    Re: Lynx Rave 670 144"

    Jatkojen kestävyyttä en epäilekkään, on vaan "vääntövartta" enemmän takapukkiin nähden. Et vissiin pätkämatolla päässytkään kokeilemaan kelkkaa vai pääsitkö? Muuttuikohan miten paljon kankeammaksi ajaa?
    365:seksi tekis mieli jatkaa omakin.
     

Suosittele tätä sivua