kokemuksia nelareista

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä patsu, 22/12/05.

  1. yogo

    yogo Active Member

    Kuulostele ja kattele jos se nyt tänä vuonna saapus jo se kunnon pattihakkuri :D Jos vectori koneensa puolesta sulle kelpaa niin se vois olla ihan ok peli tuohon käyttöön, rx:ää ei välttämättä kannata laittaa. Kuten sanoin itekkin ajelen melko vauhdikkaasti patikkoja ja mielellään isoakin patikkoa mutta kyllä tuon isolohkon vieminen vaatii aika paljon kuntoa että, siihen pystyy. Crossi radalla en oo käyny mutta jos sitä tänä vuonna kävis vähän hyppyyttämässä yamia. Ole sitten keväällä kuulolla, näissä nelareissa on kumminkin MOOTTORI!
     
  2. Jukkis

    Jukkis Sidewinder L-TX 137, SRX 137

    Onko kukaan kuullut, että yammun nelareista olisi särkynyt konetta?
    2 tahtipuolella tuntuu koneita paukkuvan merkistä riippumatta.
    Nelarit ilmeisesti huomattavasti pitkäikäisempiä.
     
  3. Fiiberi

    Fiiberi Guest

    Maahantuojalta olen saanut tietää, että yksi RXn kone on aukastu asiakkaan kuuleman sivuäänen perusteella, mutta eipä sieltä ole mitään löytynyt. Yhtään konevikaa ei ole ollut, muutamasta RS Venturesta on kadonnut sähköt.
     
  4. henz

    henz Ski-Doo X Renegade

    Kyllä se kun jammun nelarin selkään hyppää niin tuntuma on todella laadukas ja jämäkkä. Mitään vikaa ei ole millään reissulla ilmaantunut mitä oon noilla ajellut. Tietenkin paino verottaa hieman ajo-ominaisuuksia mutta on ripeää luksusmeininkiä silti!
     
  5. ZET-ÄRRÄ

    ZET-ÄRRÄ RX-1 -03 & ZR 600 efi -99

    500 km -03 RX 1:llä nyt ajettu 8). Eikä sitä painoa kyllä huomaa missään, vaikka itse olen tälläinen 65 kg vinkuheinä :). Menee yllättävän kevyesti, ja puiden kiertely ja muut pahat paikat on helppo ajaa kovan alaväännön ansiosta :eek:. Kyllä siinä vaan on MOOTTORI :D ...Ja ne ÄÄNET ;D ;D ;D
     
  6. HemmoX

    HemmoX Oli ja meni

    Vinkuheinä! ;D Hyvä ilmaisu...
    Muuten on ollu hyvä kelkka, mutta etupukin saa pohjailemaan luvattoman helposti. Pitää varmaan laittaa taaksekkin Öhlärit! :eek:
    Kovin vaan tuntuu olevan hinnoissaan nuo iskarit eli saattaa jäähä laittamatta. Ja onhan siinä MOOTTORI...
     
  7. PKE

    PKE Well-Known Member

    Ei kaipaa Öhläreitä telastoon, vaan uudelleen simmityksen. Kysy Yamahan huollosta, että mitä tehdään... (jos eivät tiedä, niin käske kysyä maahantuojalta)
     
  8. HemmoX

    HemmoX Oli ja meni

    Kiitoksia vinkistä, kohta ois huollon aika niin vois samalla laittaa ne iskarit...
     
  9. machz

    machz Guest

  10. 600SDi

    600SDi Well-Known Member

  11. RAVE RC 600 SDI

    RAVE RC 600 SDI Lynx Rave RE

    Ihmisten tekemiä laitteita ne on nuo nelaritkin!! ;D
     
  12. Viper MCX

    Viper MCX SR Viper L-TX MCX. Warrior GT MCX. KG700.

    Tullut kuulemma "öljynkierto" häiriö... joka aiheuttanut tuhoa. ???
     
  13. RAVE RC 600 SDI

    RAVE RC 600 SDI Lynx Rave RE

    Ihanan kallista!! ;D
     
  14. Viper MCX

    Viper MCX SR Viper L-TX MCX. Warrior GT MCX. KG700.

    Elämä on :mad:
     
  15. Jo vain

    Jo vain M8000

    Mikäli tämä kelkka oli 4900 euroa maksava rx (linkki ei johtanut mihinkään), siinä on kiertokanki poikki. Se on tullut lohkosta läpi. On ollut jonkun yrityksen nimissä, liekkö vuokrakelkka?
     
  16. 600SDi

    600SDi Well-Known Member

    Ainakii toi Ovaskainen jolla oli myynnis ni nimenomaa ostaa paljo ajettuja vuokrakelkkoja ja sit kunnostaa vähä ja myy niitä.
     
  17. patsu

    patsu Yamaha RX-1 Mountain & Yamaha v-max 700sx

    Juu olin kaupoissa kyseisestä nelarista,mut myöhästyin :mad:Ajossa oli tullu romut katteleen kiusaajaa lohkista läpi,et oisko joku öljyreikä tukossa,tms..Kerkesin soitella siitä jo maahantuojallekkin,ja luultavimmin menee takuuseen.Et h...tin halpa kelkka sille onnelliselle joka ehti ennen minua :'(...
     
  18. Jo vain

    Jo vain M8000

    Itekkin soittelin sitä ostomielessä, mutta oli juuri kerennyt mennä. Kyllä tuo varmasti olis takuuseen mennyt, koska kelkalla oli noin vähän ajettu.

    Siitä olis saanu halvalla laatupelin.
     
  19. omkoy

    omkoy Member

    Kun japsi insinööri sais Warriorista keulan vähän keveämmäksi että voisi Norjan tunturireiteillä liikkua vähän kovempaa ilman keulan vajoamista vinottain pitkin rinnettä ajossa,tasasella baanalla se on hyvä. Syvään lumeen ei kannata mennä kruisaileen MOOTTORI siinä on aivan HUIPPU ja muukin tekniikan viimeistely on OK. Itse ajan suurimmaksi osakksi lanattuja reittejä Syötteen maisemissa mutta joka kevät pitää päästä Norjan ja Ruotsin tuntureille joten oli PAKKO vaihtaa 800 REINOON.Odotan kovasti että Jammu kehittyy minun ajotavalle sopivaksi jotta voin nauttia savuttomassa ympäristössä hienon 4-pyttyisen saudista.
     
  20. fourstroke

    fourstroke Viper MTX 162 LE, RX-1 Warlord 144", Pz II -92

    Oliko telaston keston kans ongelmia ? Omalla ajettu nyt 2600km ja jokseenki huolestuttaa nuo pukki-valitukset täällä.
     

Suosittele tätä sivua