Minkä merkkiset tulpat?

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä Jani Sipola, 30/12/05.

  1. uijui

    uijui Räksä

    Denson Iridiumit oli 15€ kpl
     
  2. Iisiraireri

    Iisiraireri Well-Known Member

    Samma här. 377 Rotax, 2300 km ja originaalitulpat.
     
  3. shamaani75

    shamaani75 renegade backgountry 600 etek

    minulla ei yhtään tulppaa ole mennyt 377tai550.NKG ainaskin fööneissä kestää. ::)
     
  4. Jälli-Eeti

    Jälli-Eeti Lynx Re 600 Etec -12

    mulla sama! 377:ssa ei yhtään tulppaa ole menny. ajettu yhillä tulpilla ties kuin kauan ;D muista millon viimeksi vaihtanu
     
  5. Jykke

    Jykke Lynx Rave 600 SDI -08

    Meikä vannoo myös T- eli "lentokone" tulppien nimeen. Ne rokkaa rotaxeissa!
    Takana n. 8tkm lynxillä ja skidoolla
     
  6. Vilho

    Vilho freeride

    Täällä on sama ongelma :D Yksi tulppa vain menny, kun isä unohti imun päälle ja ajoi liikaa.
    Turhan säästeliäs kone tuo kolmeseisei, rahaa ei mene millää ;D
     
  7. J.Toivanen

    J.Toivanen Well-Known Member

    NGK BR9ES, tollasia kopassa kiinni 3 kpl...
     
  8. XTRacing

    XTRacing Vmax 500 -98

    Itelläni kyllä on ngk:t kestäny. Densoista minulla on ollut pelkkää huonoa kokemusta vaikkakaan ei kelkoissa. Kyllä ngk kestää kun älyää ostaa oikean malliset.
     
  9. patsu

    patsu Yamaha RX-1 Mountain & Yamaha v-max 700sx

    Nyt on kans alkanu nkg:hen luottamus lopullisesti mennä.3sarjaa poltettu jo br9es :mad:tulppaa tuossa v-max 700 cc:ssä.Kipinä tulee,mut ei anna nähtävästi paineessa,paikalle kun heittää viimevuotiset br9eya:t niin pelaa täysin,mut ei mistään tunnu löytyvän.Samoin jotkut bosch:in ikivanhat pelaa täysin....Mitkäs heitetään seuraavaks myllyyn????
     
  10. mach1

    mach1 ski-doo mach 1 700cc -97

    championit
     
  11. TJH

    TJH Member

    Championit tarjotaan täältähi.
     
  12. 250

    250 Well-Known Member

    Championin tulppa paikallaan rotaxin 253...
     
  13. Tuha

    Tuha Vanhan liiton Lynx

    NGK:t nyt ja vastaisuudessakin...
     
  14. matti.l

    matti.l Well-Known Member

    ngk racingit,hyvin kestää .
    tosin kestää tavallisetkin jos on säädöt kohillaan ja laite kunnos ,niin varmaan kestää vehkeessä kun vehkeessä ;D
     
  15. Padi78

    Padi78 Well-Known Member

    Luotan NGK:hin toistaiseksi.
     
  16. YT

    YT Well-Known Member

    Minä käytän kaikissa vehkeissä NGK:ta. Viimeksi meni tulppa vuonna -97 ja sekin sen takia, kun kaupassa ei ollut tarpeeksi pieniä tyhjäkäyntisuuttimia.

    Championista isä aikoinaan minulle opetti:"Poika, tuolla championilla et saa edes reikää tukkoon."
     
  17. Jartsa

    Jartsa Lynx Enduro Sport -05

    Dendon tulppia olen käyttänyt, iridiumilla kaksi talvee vaihtamatta. Ngk toimii hyvin ainakin nykyisessä, tyhjäkäynti on myrkkyä tulpille. Ainakin Rotaxin koneet hylkii tulppia (sdi varsinkin), kaasarivehkeissä ei mitään ongelmia.
     
  18. skippaduu82

    skippaduu82 stiga

    NGK BR9ES toimii hyvin 8)
     
  19. kelkka700

    kelkka700 Guest

    joo kyllä ngk on aina pettänyt paitsi lynessä en tiedä mikä siinä on mut niiin se vain on autossakaan ne ei tosiaan pelaa...
    tällä hetkellä käytän ainoastaan championin racing tulppia ja ovat kestäneet ikinä eivät ole pettäneet,
    denson iridium tulpat ovat myös hyviä kuuleman mukaan itsellä ei kyllä ole kokemusta....
     
  20. ac

    ac Member

    huonoja kokemuksia ngk:sta, kilpa-auto polttaa niitä koko ajan ja toi 440zr catti ei oikeen kans pelannu noilla ngk:lla nyt kelkassa densot ja lähtee viimestään 2 nykäsyllä käymään ja hyvin pelaa....
     

Suosittele tätä sivua