ajolasien linssien väri? (JA muuta asiaa ajolaseista )

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä Hörhö, 7/1/06.

  1. VilleMatti

    VilleMatti Well-Known Member

    moniko käyttää arieten laseja???

    Ajattelin itelle tilata tommoset.. Mitenköhän pelaa kelkkahommissa?

    http://jumoto.fi/kauppa/product_info.php?cPath=28_32&products_id=418
     
  2. 5R

    5R AC ZR440 JA AC F6

    Ja omat scotit on enduro otg. Mikä oli nettikauppa missä myytiin just noita arieten bling bling laseja? (en tarkoita Jumotoa)
     
  3. VilleMatti

    VilleMatti Well-Known Member

    No ainaski scatterilta löytyy: http://www.mc-scatter.com/catalog/index.php?cPath=89_737_1499
     
  4. hamppu23

    hamppu23 Potkukelkka :)

    Onko nuo smithin ajolasit (hinta luokka n. 50-60 egeä) hyviä tai onko jollain jotku muut hyvät lasit jotka sopii hyvin silmälasien kanssa!

    Kehukaa ja haukkukaa ko on lasien osto edessä!

    Edelliset oli bollen lasit ja ihan ok, mutta on linssi päässy melko pahasti naarmuuntumaan ja pitäs kai uudet ostaa.
     
  5. 5R

    5R AC ZR440 JA AC F6

    Itsellä scotin enduro otg lasit jotka on silmälasien käyttäjille tarkoitettu. (tietääkseni)  En käytä silmälaseja mutta ovat krossi käytössä hyvät ovat olleet.
     
  6. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Rillien käyttäjien kannattaa kattoo tuolta arvosteluista Rudy Projectit
     
  7. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    On vain sen verran arvokkaat ettei kaikille sovi(ainakaan meikän lompakolle). Sitäpaitsi tauoillakin pitää tälläsen puolisokean pitää ne lasit päässä tai vaihtaa toiset povarista päähän, eli kuljettaa toisia laseja mukana ja mielellään tukevassa kotelossa.
     
  8. REV 600 h.o

    REV 600 h.o Rev 600 SDi X

    Moi ! Mä ajelen HJC kypärällä ja Smithin Snow Warp keltasilla linsseillä ja muuten tosi tyytyväinen mutta kun nostaa vauhdin jonnekkin 120km tietämille niin jotenkin ne lasit vuotaa kun rupee silmät vuotaa eikä nää mitään. Onx muilla samanlaisia ongelmia???

    Suositelkaa jotain muita laseja
     
  9. Mutkantti

    Mutkantti Well-Known Member

    Ei muutako Rudyt pääsä essolle kahville ;D

    niiin asiaan..
    Itellä Scotin enturo tc:t sinisellä linssillä ja toiminut niinkuin pitääkin..
    Joskus tosi tuiskuisella kelillä on pitänyt turvautua iänikuisiin scotteihin, jossa keltanen linssi.
    Hankintalistalla vois olla jotku kakkulat kirkkaalla linssillä tai sitten superhypertuninkiultimatevoltaget jonkun sortin peililinssillä
     
  10. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Ei ne loppupeleissä hirveen kalliit oo ::) tai no ohan se paljon rahnaa ainaki mulle, mutta on se sen arvosta. Rillit ne mullakin on repussa/taskussa ja lähtöviivalla pitää olla hengittämättä ku laittaa lasit silmille :)
     
  11. Dragon600HO

    Dragon600HO Guest

    Nyt näyttää saavan myös Smithin laseja omilla voimakkuuksilla.

    http://www.optiikka.com/smith.htm
     
  12. Jukkis

    Jukkis Sidewinder L-TX 137, SRX 137

    Onko kellään kokemusta mimmoiset nuo Smith PISTON lasit on?
     
  13. japa75

    japa75 LYNX 600R RE2019

    Itselläni on 2 x scott. Siniset pelilinsillä ja kirkkaat normi lasit. Siniset lasit kirkkaalla kelillä hyvät, mut näkyvyys katoaa kun alkaa hämärtää.
     
  14. n.k

    n.k Well-Known Member

    Kirkkaat on ollu monta vuotta käytössä, ja hyvin pelittävät paistoi aurinko tai ei...Pimeällä varsinkin aivan loistavat. Minun käsityksen mukaan niissä linsseissä joku systeemi että kirkkaassa valossa tummenevat tai jtn.. Viime talvena kokeilin sinisiä mutta ei soveltunut mulle yhtään, oli valoisa ilma ei mikään kirkas auringonpaiste mut kuiten tuntui ettei näe yhtään minne ajaa ;D tottumiskysymys varmaan 8)
     
  15. Sabe

    Sabe X-RS

    smith sno warp pimeellä kirkas linssi ja valosalla punanen peili..
     
  16. Halkku

    Halkku Guest

    mitenkä pelittää nuo scottin fmx:t hopeisilla peililinsseillä?
     
  17. stm

    stm Well-Known Member

    Sama lasihan se on ku ku nuot muutki 89 xi runkoset minusta mutta eri grafiikoilla ja peililinssillä. Niillä perusteilla pitäis pelittää.

    Korjatkoon joku jos olen väärässä.
     
  18. Tasala

    Tasala Sidewinder MTX 153" Maptune stage 4

    Smith snow warpit on mullaki kellertävillä linsseillä.. ainakin tähän mennessä olen ollu tyytyväinen mopoilu käytössä kesällä. saa nyt nähä kuinka hyvä näkyvyys on talven pimeissä reissuissa :)
     
  19. Sabe

    Sabe X-RS

    suosittelen vaihtamaan niihin tuplalinssin jos ei jo oo...ei mee huuruun läheskään yhtä helposti..
     
  20. Tasala

    Tasala Sidewinder MTX 153" Maptune stage 4

    joo on näissäki tuplalinssit :)
     

Suosittele tätä sivua