Ajohanska-topicci

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä Kuitu, 11/1/06.

  1. Jartsa

    Jartsa Lynx Enduro Sport -05

    MP-Asun jotkin mustat paksut hanskat on, lämpimät aina pakkasellakin. Ohemmilla pitkässä juoksussa rakkoja pukkaa, joskus kokeilin.Jaksaa puristaa paksunkin hanskan tankoon kiinni ja ei lipsu näillä riivanteilla.
     
  2. tsammy

    tsammy Well-Known Member

    Mullakans mp-asun hanskat lukkee punasella että finnis desing... eikä oo ikinä nuilla rakkoja tullut ja tarkenee hyvin vaik ei oo kahvanlämppäreitäkään
     
  3. Henri

    Henri Well-Known Member

    mulla oli tän talven ski-doon ajohanskat ja muuten oon tykänny paitti että vasenpaan käteen on tullu pientä rakonpoikasta yhellä reissulla.
     
  4. spede29

    spede29 lynx racing

    kyllä minä kallistun ihan vanhan kunnonn kinttaan puolelle! itteläni on nahka kintas jonka sisälle laitoin fleece sormikkaan tuli sitä ajeetua
    -23 eikä sormet jäätyny :)
     
  5. Halkku

    Halkku Guest

    mulla oli reiman hansikkaat, kerran tuli kylmä kun joutu rypemään lammikossa kelkan kanssa.. yleensä ne kädet jäätyyki kun on märät hanskat kädessä ;D
     
  6. stm

    stm Well-Known Member

    Villi heitto, mutta tuommonen mx / dh hanska vois olla aika pop ::)
     
  7. frosty

    frosty Well-Known Member

    Mulla ollut parivuotta käytössä Scottin neopreenit, mutta vaihdoin yhdeksi päiväksi radalle ohuemmat hanskat nahkaisella kämmen osalla. Lopputulos oli elämäni kipeimmät kämmenet. Miksi vaihtaa hyvät ja toimivat hanskat pois.
     
  8. pena78

    pena78 AC 9000rr -18 ,ZX WC-Mod. ,mach-z 800-98

    Sinisalon X5 koko7 että on tiukka ja hyvä kädessä koska istutettu märkänä käteen siiten annettu kuivua hiukan! ;D
     
  9. oudie

    oudie Polaris AXYS Pro RMK 163"

    Toimiiko tuollanen taktiikka oikeesti?
     
  10. spede29

    spede29 lynx racing

    enpä ole ennen moista kuullut! :eek:
     
  11. Joona91

    Joona91 Well-Known Member

    ainakin kengissä toimii, niin miksei hanskoissa ;)
     
  12. TeroK

    TeroK Snouros

    Mulla on Sinisalon fleece käsineet kestäny pari vuotta. Ei tule tuuli läpi eikä rakkoja käsiin. Korteniemellä pyysi 50e parista. Oli niin törkiän kallis että piti ostaa sinisalon puku että sai 25 eurolla hanskat ;)
     
  13. Halkku

    Halkku Guest

    paljonko on hintaa nuilla scottin neopreeni hanskoilla? miten ne yleensä pelittää? onko lämpimät? piettääkö vettä?
     
  14. DSP

    DSP dragon

    http://www.mp-asu.com/?sivu=index&nayta=tuotteet_moottorikelkka_fin&valinta=kelkkahanskattrackneopren

    Onko tommoset mistään kotosin? Ku yrittivät niitä tuolla kaupata.
     
  15. lynss

    lynss Well-Known Member

    Oisko ollu duellilla 38e, ja oon kyl tykänny , johonki reiluun -15 ainakin pärjää nuilla helposti tuommosessa reittikäytössä, ei ne vettä pidä mut on tosi mukavat kastuessaankin eli ei juuri huomaa eroa ajaessa kuivaan hanskaan..ite käyttäny nuita crossi touhuissa kesäsinkin.
     
  16. 5R

    5R AC ZR440 JA AC F6

    Mites toimii esim. lumitöissä? Tuleeko kylmä? Kun perus hanskat tuuppaa kastumaan, joten tulee kylmä käsille.
     
  17. rotax377

    rotax377 OldSchool Dokkeri 144" RS treeride ja muut lynxit

    mummon kutomat lapaset ;D
     
  18. kole

    kole Mxz x-rs 850

    Ei kyllä ole vielä kokemuksia mut tarttuivat kaupasta tänään mukaan. Ja oranssina, aika hyvän väriset  ;D. Otin muuten samalla magic sisähanskat, onko niistä kokemuksia?
     
  19. SKMXZ

    SKMXZ No sled now...

    Tuli ostettua jotku Lynx:n North Pole hanskat, saas nähdä millaset on sitten käytössä.
     
  20. urho

    urho Lynx rs

    Ostinpa nyt sitten nuo scottin s1 neopreenit ja kohta nähdään kuinka pelittää :p Muina hanskoina löytyy ski-doon jotkut ohuet hanskat lyhyellä varrella ja lynxin paksummat pitkällä varrella.
     

Suosittele tätä sivua