Suositelkaa kenkiä

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä Jani Sipola, 24/2/06.

  1. Tasala

    Tasala Sidewinder MTX 153" Maptune stage 4

    laittakaappa linkkiä mistä oletta nuita kenkiä tilannu? :)
     
  2. vetopyörä92

    vetopyörä92 trailer & shit rmk

    Scott RT

    Hyvä ja lämmin kenkä jolla voi myös kävellä. Itellä monesti talvella jalassa vaikka ei kelkkailiskaan.
    Jotkut sanova että pitää joka talvi ostaa uudet jos on kovassa käytössä/koko ajan jalassa, ite en oo hoksannu semmosta.
     
  3. Tasala

    Tasala Sidewinder MTX 153" Maptune stage 4

    tuo oli ennen reiman tuote ja mulla oli reiman tekeleet nuita, tässä scottin rt on kapiammat ja mie ainakin tykkäsin enempi reimasta vaikka oli melkein sama kenkä ;)
     
  4. vetopyörä92

    vetopyörä92 trailer & shit rmk

    Osta uudet samanlaiset ko kerta hyvät ovat ;) mulle sopii paremmin scottin kenkä ko siinä on kapea lesti
     
  5. Tasala

    Tasala Sidewinder MTX 153" Maptune stage 4

     
  6. 5R

    5R AC ZR440 JA AC F6

    Itsellä on Sinisalo s-type  kengät.  En ole viellä niillä päässyt kelkkailemaan mutta crossikäytössä on ollut hyvät.
     
  7. juhispahis

    juhispahis AC PORO

    Onko porukalla kokemusta esim. noista mp-asun dragoneista? Ois nimittäin ajokenkien hommaus pikkuhiljaa ajankohtasta. Rossikengät on jo, a-stars tech 8 joten sen mallisille ei tarvetta.
     
  8. Solaris

    Solaris Well-Known Member

    scott rt tai kamik on ainakin todella hyvä kärsynpaistossa ja muutenkin kevät kävellä ja LÄMMIN
     
  9. jake_soomi

    jake_soomi Ski-Doo Renegade 900 ACE -14

    Täältä ääni myös Scott RT:lle.  :D Kohtuuhintainen ja hyvä kenkä harrastuskäyttöön. 'Kisakengät' on sitten erikseen...
     
  10. Antsa

    Antsa 900Ace expe LE & 600 AceT Rene 154"

    itse sanoisin nokian naali/kaira tai jos saatavilla niin ihan intin omat :D
     
  11. jetsi

    jetsi pro xr 800

    [​IMG]

    kyllähän noi vectorit on parhaat
     
  12. Jarra

    Jarra Bad Dogs F6-07

    Onko kellään kokemuksia IXS octane kengistä?
    Hyvän näköset eikä hinta huimaa!
     
  13. Jeppee

    Jeppee Well-Known Member

    Itse ostin juuri sellaiset. Hyvän tuntuset ainakin jalkaan oli ,mutta kestävyyden ja hyvät ja huonot puolet näkisi sitten kun lunta vain tulisi. :-\
     
  14. pena78

    pena78 AC 9000rr -18 ,ZX WC-Mod. ,mach-z 800-98

    Onko kellään kokemusta? :p
    Prexport kengistä..

    http://www.kelkkapalsta.com/tarviketori/?ID=654

    Ku ei olis ainakaan kalliita! ;D
     
  15. juhispahis

    juhispahis AC PORO

    Itellä ollu muutama talvi taaksepäin tommoset prexportit pelkällä tarrakiinnityksellä. Ihan hyvät oli jalassa mutta ei varmaan yhtä tukevat kun esim. vectorit yms. Hintaa niillä oli muistaakseni joku 35e
    kun ostin ;)


    E: Noissa on sentään solkikiinnitykset ja vähän tukevamman näköset.
     
  16. pena78

    pena78 AC 9000rr -18 ,ZX WC-Mod. ,mach-z 800-98

    No hep!
    Tännää kävin sitte kenkä ostoksilla ja en tosiaan ostanu mittää rossi kenkiä...eihä niissä voi liikkua ja pohjat on niisä ihan tasasia eli jos lunta vähäki tulee asti laudoille umpisessa leikkiessä nii lipsuu jalkat jonnekki missä ne ei pitäs olla,kait?

    Nooh siinä sitte kahen kengän vaiheilla mitkä muuten oli ominaisuuksiltaa aika samat scotin rt ja uusi tulokas snowpeoplen sport -40 saapas!? ::)
    scotin kenkä ehkä hiukan oli kaponen mun jalkaan ja hintaki olis jääny 125€ tuo uutuus tuntu sitte istuvan jalkaa hyvin ja lupas kauppias kivaan hintaa että kerron sitte rehtiä puhetta miten toimii.. H.85€!

    Semmoset nyt sitte on ja oottelen kelejä että pääsee pomppii nuissa kengissä kelkan kans! ;D
    [​IMG][/img]
    [​IMG][/img]
     
  17. irraH

    irraH Iron Dog 600R

    Tere

    Ostitko Konekympistä nuo kengät?
     
  18. pena78

    pena78 AC 9000rr -18 ,ZX WC-Mod. ,mach-z 800-98

    Sieltäpä sieltä.. 8)
     
  19. XTRacing

    XTRacing Vmax 500 -98

    Minulla on mp-asun moottoripyöräkengät.En muista mallia,mutta hintaa oli jotakin 120e.Ei palele ajaessa ainakaan varpaita kun on villasukat ja on hyvän tuntoset ja tukevat.
     
  20. Harald

    Harald Well-Known Member

    Vector on ainut ja oikea! ;)
     

Suosittele tätä sivua