Tangon korotus?

Keskustelun 'Korjaamo' on aloittanut käyttäjä speedy84, 7/1/06.

  1. Miro_T

    Miro_T Well-Known Member

    no onkos kukaan kikkaillu korkeampaa penkkiä kun on tankoja koroteltu reippaammin?
     
  2. Fania

    Fania 14 vuotta ilman kelkkaa ja taas tuli laitettua.

    Voitko mika laittaa lisää kuvva venturesta, kun niin hieno! niin ja kerrotko vielä että mistä hommasit tuon alapään linkun vai tuliko paetissa? kuinka kallis paketti?
     
  3. frosty

    frosty Well-Known Member

    On. ;D

    [​IMG]
     
  4. Miro_T

    Miro_T Well-Known Member

    Tuotahan ei melkein erota orggiksesta ;D ;D
     
  5. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Hitto mulla oli pentuna Stigassa samanlainen penkki
     
  6. ruomar-7

    ruomar-7 AC panther -00

    Ajattelin tehä AC pantheriin ohjaustangon korotuspalan,vaikka tourinki onkin. Onkohan kukaan tehny moista kyseiseen malliin?? kuinka korkea?
     
  7. jussir

    jussir Guest

    Mitä tehä ku kaasuvaijeri ja jarruletku loppuu kesken??
    saako jostain jotain kaasu vaijerin pidentäjiä???
    mistä sais pitempiä jarruletkuja??
     
  8. Timppa

    Timppa RMK 600 144"

    Tein viikonloppuna tälläsen korotuspalan Polleen. Saa tarvittaessa säädettyä eteen-taakse ja oli halpa... 0€. ;D Materiaalina on neljä milliä paksu rosteri. Toivottavasti kestää.
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  9. ruomar-7

    ruomar-7 AC panther -00

    Teetin yhellä kaverilla tollasen korokepalan. Ei ollenkaan hullumpi ratkaisu toi koroke tourinkiin.
    [​IMG]
     
  10. ezco

    ezco Lynx Enduro 500 SP -02

    Laitoinpa itekki korotuspalan lynxiin.. 2" Snopro korotuksen. Pystyykö tuota laittamaan kieroon, kun ohjaussarvet ei oo enää suorassa? Mietin, että onko se korotuspala hieman kierossa siinä ja sen vuoksi ohjaussarvet on kierossa vai onko ne mennyt kieroon sitä edeltävällä ajokerralla ja en vain ollut huomannut. Todetaan vielä, että ei oo ottanut osumia missä välissä...
     
  11. mörökölli

    mörökölli Member

    http://www.duell.fi/
    Tuolta saa ainakin kaasuvaijerin pidentäjän, 29€...
     
  12. Tike

    Tike Doo 600 SDI

    Olisko kellään heittää tietoa tuosta Duellilla myytävästä FLY:n tangonkorotuksen kiinnityssarjasta?
    [​IMG]

    Pitäis saada tietoon että onko tuo normaalin tangon (22mm) paksuinen vai sitten joku oma? Kun tuosta ei osaa silmällä oikeen sanoo että onko vai eikö :)
     
  13. Sape

    Sape Polaris indy 400, Axys RMK & Winha

    On se ihan normi.
     
  14. antti11

    antti11 Guest

    paljonkohan maksaa 6´ korotuspala?? jos tekis ite ton korutuspalan ja sitte viellä kunnon krossitangon nii eiköhän olis aika halpa sitte. eikä ois kovin kummosta tehhä.
     
  15. janne t

    janne t RX-1 ER -04

    Se on vain siitä kehtaamisesta kiinni . Itse tein maxsiin koroitus palan ja aikaa meni noin puolituntia .
     
  16. mopedi

    mopedi Well-Known Member

    mä tein äsken mun summittiin eli skandikkiin 8cm korokkeen putkia ja mikkiä vaan ;D
     
  17. jkomu

    jkomu GL360S

    onko miten vaikea tehdä tangonkorotus?
    jos jollain olisi jotain piirustuksia yms. tai ohjeita antaa niin tekisin semmosen ;)
     
  18. Tike

    Tike Doo 600 SDI

    Voisikohan joku heittää hieman mittoja tuosta FLY:n korotuspalasta, jos jollakulla sattuu olemaan vielä se fatbar versio niin olisin kiitollinen - toki ihan siitä normaalista 22mm tangolle tarkotetustakin voi ilmoitella mittoja!

    Eli mitenkähän paksusta materiaalista tuo on tehty ja mitähän se palikka on leveä ns. kelkkaa katsoessa sivulta päin??

    -Kiitän-
     
  19. M.H.

    M.H. 800 indyR

    Eikös noi kaikki FLYn korotuspalat oo tehty fatbar tangoille.
    En oo kyllä 100% varma mutta tällanen mielikuva mulla ainaki on.

    Korjatkaa jos oon ihan väärässä. :)
     
  20. ramptramp

    ramptramp fyyrförtti revi

    No ei todellakaan ole. Itse tilasin viime talvena normitangolle sopivan korotuspalan eli niitä on kahta sorttia. ;)
     

Suosittele tätä sivua