Foorumin Yamahat

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä HemmoX, 15/12/05.

  1. jiipee-

    jiipee- Well-Known Member

    Piru että on komia viperi :p
     
  2. kapu

    kapu CF8 -07 ja BC570 -11

    vm 97/98 700 v-max

    [​IMG]

    lisäjuttua projekteissa Yamaha 700 umpiseen
     
  3. rudolf

    rudolf Draakkeni -08, Lynx 454 Racing -96

    :eek: :eek: :eek: :-X :-X :-X :-\ :-\ :-\, mut kai se on hauska ;)
    Vaipperit on kyl nättejä
     
  4. Fiiberi

    Fiiberi Guest

    Saikkos sen mailin lähtemään sinne Ruattiin??
     
  5. Mikko1978

    Mikko1978 Yamaha V-Max 700

    Yamaha V-Max Triple vm. 1999.
    Projekti menossa..
    345 tela 38mm harjalla,uudet iskarit ympäriinsä,SLP:n triplapiiput,4" raiseri,Bossin Highrise penkki+ ynnä muita härpäkkeitä..ja luultavasti uutta maalia ympäriinsä.
    Tarkoitus laittaa tuonne rojektipuolelle kuvia kunhan saa jotain asennettua...
     
  6. rudolf

    rudolf Draakkeni -08, Lynx 454 Racing -96

    Onnea ja ennen kaikkea fiilistä rojektille ja kuvia kun, alkaa, edistyy ja valmistuu ;)
     
  7. Mikko1978

    Mikko1978 Yamaha V-Max 700

    Kiitoksia...Oishan noita vakio ja raatokuvia jo,mutta pitäis vähä kattella niitä "ronolookiseen" järjestykseen.  ;D
    Se on vaan piru vie tuo ameriikka kaukana ni jotku osat kestää kauan tulla...
     
  8. SKum

    SKum 600 yamaha vmax xtc 345

    Laitettaas mukaan oma Jammu, joka on vuoden 98 vmax 600 xtc pikkumuokkauksilla ;)
    http://aycu30.webshots.com/image/39469/2004343012230186558_rs.jpg
     
  9. etotto

    etotto Well-Known Member

    täytyy laittaa tänne ton oman Viperin kuva kans, kuva viime keväältä heti oston jälkeen ja se ainoa viikonloppu kun pääs ajaan ,, lumia ootellessa käy kyllä pohjoisen poikia kateeks

    http://koti.phnet.fi/estak/viper.JPG
     
  10. znood

    znood Guest

    tämmöne olis :
    http://sivut.koti.tpo.fi/noodz/rx.jpg
     
  11. Tämmönen olis tälle talavelle...
    [​IMG]
    ...ko tulis vain lunta tännekki :mad:
     
  12. moukka

    moukka Kelkaton on munaton..

    Tällä mennään toistaseks, ja lujaa vaikka vanhus jo onkii..
    [​IMG]
     
  13. V.T.V

    V.T.V FUCK YOU i drive yamaha!! Turbo Yamaha:D

    Juu viperillä mennään! Ja kovaa ;D Vittu sanon minä! Eihän näitä kuvia ossaa laittaa tänne ku on tämmönen ...tanan nörtti :-\! Mitäpä minä niitä kuvia laittamaan, tulukaa kattoon jos kiinnostaa ja ettäköhän te tiiä minkälainen SXViper on! ;D
     
  14. Fania

    Fania 14 vuotta ilman kelkkaa ja taas tuli laitettua.

    tuolla eka sivulla olin ilman kuvaa jo asiaa puinut, mutta nyt kuvan kanssa.
    eli tällanen on jossain päin Kemiä.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  15. juunaa

    juunaa hakusessa :D

    hei oliko tämä kelkka siinä maa aikojen alussa videossa ajos 2001 näyttää kyllä aivan samalta ku oli siinä loppukuvissa :)
     
  16. Fania

    Fania 14 vuotta ilman kelkkaa ja taas tuli laitettua.

    No sehän se. :)

    kelkka kävi tuon videon jälkeen "lainassa" ja ostin sen sitten takaisin kun tuli karmea ikävä. Kyseessä tuolloin maa aikojen alussa oli täysin vakio 480 pzr2. Ainoastaan tanko, matto ja telaston etupukissa oli foxi. Sitemin tuota on vähän tuunattu ja laitettu totaltek.

    olin mukana 2001 tai 2002 Torniossa Pohjan stadionilla ajanottolaitteiden testauksessa tuolla kelkalla ja viivalla oli uusia säädettyjä phazereita ja ainakin toppalan hannu XCFllään. Saattoi olla Henrikin isolla pelillä. Otettiin jotain 5 lähtöä ja olin parhaillaan eka mutkassa kolmantena. Kelkkoja taisi olla 7-8 ehkä. Maalille oli tuolla radalla muistakseni 3 tai 4 mutkaa ja siellä olin parhaillaan neljäntenä. Eli ihan hyvin oli lähtöjä pelissä. :) Nyt on jo vähän kuoleutunut kakosen jousi.
     
  17. juunaa

    juunaa hakusessa :D

    joo oli aika hyvä kuskiki meilä on tuo video tietokoneella paljonko tuo kulkee nykyään ?aika hyvän näkösessä kunnossa onko ollu mitään vikoja? ;D
     
  18. tupla-x

    tupla-x Well-Known Member

    Tuli 3 viikkoa sitten ostettua vm-90 sexsiitteri :) Onhan siinä työ sarkaa joksikin aikaa 8)
     
  19. Fania

    Fania 14 vuotta ilman kelkkaa ja taas tuli laitettua.

    Vitsi, vieläkin haikeudella muistelen sitä iltaa.. AIVAN koskematon rata...... sai tykittää hulluna ympäri..... Love at first sight.. (huoh)
    Vielä kun kokisi saman jollain uudella crossikamppeella niin olisi se suoraan sanottuna ihanaa. Sitä minä niin toivoisin...

    No joo. sekin rata oli oikein hyvä kuntoinen missä video otettiin ja musiikki on niin vauhdikas. ;) ;D
     
  20. juunaa

    juunaa hakusessa :D

    joo siltä näytti kunnon trampoliini :) joo musiikki oli vauhdikas joo todellakki onko sulla nuita muita videoita ? :D kiinnostais ku meni niin kovaa :)
     

Suosittele tätä sivua