Suositelkaa kenkiä

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä Jani Sipola, 24/2/06.

  1. duracell

    duracell Well-Known Member

     
  2. polle-positiivi

    polle-positiivi Well-Known Member

    tilasit kai fc-motosta?
     
  3. polle-positiivi

    polle-positiivi Well-Known Member

    niin ja vehtoreille ääni myös täältä!
     
  4. Rautane

    Rautane Alpha -22, zr -16, summit -11

    Kuomilla on ajeltu tähän asti, mutta pukki toi tommoset jotku Snowgearit. Hirveästi en ole kerenny vielä niillä ajamaan, mutta ihan hyvän tuntoset on ollu. Ei välttämättä maailman ketterimmät, mutta lämpimät ainaskii.
     
  5. jermu

    jermu Well-Known Member

    huopakumisaapas mallia SA -INT Toimii joka kelilllä oli vesikkoa tai ei. On lämmin mutta ei tukeva.. Niin ja voipi kävellä ja vaikka hiihtää=)
     
  6. MiKo84

    MiKo84 Well-Known Member

    Alpinestarin Tech 3. Toimii kesällä, että talvella. Kärkirauoilla varustettuja ei viittiny ostaa niin pysyy tunneli ja astinlauat naarmuttomina.
     
  7. jake_soomi

    jake_soomi Ski-Doo Renegade 900 ACE -14

    Mitä Kuoman mallia mahdat tarkottaa?  ??? En nyt ainakaan Kuoman talvisaappaiden kuvien perusteella (http://www.kuomiokoski.fi/tuotteet/jalkine_talvi_saappaat.html) lähtis laadusta/tukevuudesta tolleen puhumaan verrattuna Scott RT:hen.  ::) Missä hintaluokissa Kuomat pyörii?

    Nim. Tyytyväinen Scott RT:n käyttäjä
     
  8. TKai

    TKai 600 RE '17 & '15

    Multa löytyy myös Kuomat, malli taitaa olla Universal ja käytän niitä esim. PIHAA KOLATESSA. Noista ainakaan ei löydy minkäänlaista tukea, ihan lutrut on.
    Itsellä ajokenkinä tällä hetkellä MP-asun Snowcrossit, jotka ainakin on jämäkät.
     
  9. makke

    makke Well-Known Member

    Joo no jos niitä Scotteja myydään kelkkakenkinä niin itellä jalassa tuli tuntuma normaali toppasaappaasta, ulkonäön perusteella odotin jotain tukevampaa...
    Mutta haenkin itselleni jäykähköä kenkää ei välttämättä crossi saapasta, mutta esim näitä lautakengän näköisiä olen muutamia kokeillut ja tuntuvat mukavilta.
    Pointti olikin siinä, että jos tuollaista "nilkkaa tukematonta?" kenkää hakee niin tuollainen toppasaapas (kuoma etc) ajaa saman asian. Kuomat ovat lujat ja lämpimät ja onhan niissä pitävä pohja, joten niillä perustelen niiden laadun. Scottin sisävuori painui ruuttuun kantapään alle kuin se ei olisi kiinni kunnolla, mutta ei mulla käyttökemusta tai muuta niiden kestävyydestä ole
    Mutta kun topikki oli suositelkaa kenkiä niin en niitä ainakaan reittikelkkailuun suosittelisi.
    Mun mielipide, ei herneitä. ???

    Ja universaalit ne munkin on 40-50€ varmaan maksaa mutta en niitäkään siihen kelkkailuun suosittelisi.
     
  10. RaKing

    RaKing Member

    HMK:n kengillä pörräillään nyt.
     
  11. Rtw1

    Rtw1 Ei kelkkiä...

    Pukki toi mulle tollaset Ixs "kelkkatöppöset" ja on nimittäin lämmät ja tukevat. Ainakin minä olen tykännyt...
     
  12. Jarppis

    Jarppis Lynx Rave 550F -09

    Vectoreille hep
     
  13. SamRm

    SamRm Active Member

    Tuli hommattuu jouluna mp asun dragonit ja on ihan helskutin hyvät!
     
  14. mikko-n

    mikko-n AC SNO PRO 500

    Tuli ostettua syksyllä tollaset:

    [​IMG]

    Mun mielestä ihan ok kengät, tai vaikea sanoa kun ei muita ole vielä ollutkaan.
    Hyvin noilla tarkeni -18c pakkasessa pelkällä vaellussukalla.
     
  15. re-olli

    re-olli RS RAGE

    IXS Powder Kingit miten noissa vastaa koot siviili kenkää? Noita ei taida monessa paikkaa päästä sovittaan? Nettikaupasta niitä kyllä löytyy.
     
  16. tuosar

    tuosar Team MiniZ

    1-2nro:a isompi versus "normipopo"...
    ainakin mulla..
    eiköhän ainakin osalla Duellin jälleenmyyjistä ole kyseistä kenkää hyllyssä!!!
     
  17. C22

    C22 RC -07

    Oon tässä katellu nuita alpinestarsin kenkiä, että jos vaikka innostus tilaamaan.
    Semmosta vaan tässä kyselen, että mitenhän mahtaa nuo koot mennä nuissa a-starseissa? Kun luin tätä topikkia niin oli mainintaa, että ottaa yhen numeron isomman ku normaalisti on kengän koko nii ois passeli. Eli onko kaikilla tämä pitäny kutinsa?
    Sillähä tästä pääsis, että kävis jossain liikkeessä saapikkaita sovittellee, mutta tahtoo olla vaan niin laiska ;D
     
  18. mxz-x 600

    mxz-x 600 Lynx RS

    ite kävin sovittaan noita vectoreita ja koko 10 oli sopeva jalka on normikenggissä 43
     
  19. Korben

    Korben talvi on ihmisen parasta aikaa. Ja kesä.

    Meikäläinen tullu noilla Scottilaisilla RTbuutseilla hyvin toimeen... Tykkään.
     
  20. Veksu

    Veksu RC600 -07

    IXS:n saappaat, onpi tukevat ja lämpöset.. vähän työläämmät köyttää ku nuo perinteiset vetoketjuvarusteiset maiharit ;D eikä ne maksannukkaan ku hieman toistasataa egee 8)
     

Suosittele tätä sivua