Lynx RE 600 07´ & 08´

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä kop-O-nen, 7/8/06.

  1. HarriY

    HarriY Well-Known Member

    Vs: Lynx RE 600 07´ & 08´

    On. Kevenee kyllä kun vapauttaa jousta yhden ringin sieltä kaasarien välistä.
     
  2. Nils AslakJotunheim

    Nils AslakJotunheim Well-Known Member

    Vs: Lynx RE 600 07´ & 08´

    Muutama päivä sitten läksi ylävesiletku termostaattikopasta irti. Aivan paskoja nuo alkuperäiset klemmarit, kun eivät pysy kiinni. Huomenna vaihtuu kaikki klemmarit uusiin.
     
  3. baieri

    baieri RE 600

    Vs: Lynx RE 600 07´ & 08´

    Tänää tuli sitte käytyy ajelee suunnillee 100km ja alko tuntuu oudolta käännellä,ajon päätteeks tuli huomattua ,et molemmat ohjainraudat on sulanu alta pois...mukana myös pari muuta kelkkaa joilla koko talvi ajeltu käytännössä samat ajot ja niitten raudoissa ei mitään erikoista kulumaa..Ihmetytti vähäsen et onko jotain kuttaperkka tankoa suksien pohjii asennettu...Ja sitte kaasuvaieri on rispaantunu parin säikeen varaan kahvan päästä, sekii aika jännä sinänsä ku laitoksella ompi nyt 1100km tallusteltu reittejä pitkin...No ei muutaku huomenna myyjän juttusille...Tälläsiä pikku juttuja lukuun ottamatta on laite ollu melkosen mukava päristellä...
     
  4. Nils AslakJotunheim

    Nils AslakJotunheim Well-Known Member

    Vs: Lynx RE 600 07´ & 08´

    Löytyykö suutintaulukkoa?
     
  5. XOLARIS

    XOLARIS Well-Known Member

    Vs: Lynx RE 600 07´ & 08´

    -20-(-10)-->380,-10+0-->370,+0+5-->360.Tiukemmillaki suuttimilla on menestykkäästi ajettu,mutta nuo olis ns.ohjearvoja.
     
  6. mikkokyröläinen

    mikkokyröläinen Well-Known Member

    Vs: Lynx RE 600 07´ & 08´


    Ite ajelin 360 koko talven.. Tosin -10c oli varmaan max. Ja silloin taidettiin olla jo vähän liian kuivassa kelissä, mutta hyvin nauku ja kesti ;D
     
  7. Enksa

    Enksa Well-Known Member

    Vs: Lynx RE 600 07´ & 08´

    Jep. 360 suuttimet koko talven ajeluissa paikallaan. Hyvin on -20 pakkasessakin mennyt ja toimii nollakelissäkin röpöttämättä.
     
  8. zzracing

    zzracing Lynx RE 850 -19, E-Tec 600 3300

    Vs: Lynx RE 600 07´ & 08´

    Olisiko kellään voimansiirto puoleen apuja RE -07 ???? Joka sivulla joku kertoo et nyt pelaa mutta kukaan ei kerro millä konstein on saatu toimimaan????

    Laittaisko joku vaikka YV:nä jonkinlaisen reseptin toimivasta ja "räväkästä" voimansiirrosta jolla ei pala hihnoja...

    Terv, -Teemu-
     
  9. Muumi

    Muumi RE 600 -13, Racing 440 -04, Gls 3300”r” -89

    Vs: Lynx RE 600 07´ & 08´

    jos joku todella on näin reilu ja paljastaa hiukan näitä salaisuuksia niin mullekki saa pistää YyVee:tä :)
     
  10. Jani Sipola

    Jani Sipola Presidentti Ylläpitäjä

    Vs: Lynx RE 600 07´ & 08´

    No joo,

    Itehän roplasin aikalailla noiden säätöjen kans tossa talven mittaan. Ensimmäinen asia josta kannattaa lähtiä liikkeelle on ehdottomasti välitysten vaihto, eli 24 yläratas kannattaa vaihtaa 23. Toinen pikavinkki on remmi, itse olen todennut jäähdytetyn remmin huomattavasti paremmaksi kuin vakion. Samalla kannattaa tarkista remmin kireys. Painoja minulla on tällä hetkellä kytkimessä 16,4 grammaa mikä on 0,4 grammaa enemmän kuin vakiossa. Olen tosin vaihtanut variaattorin ja kytkimen jousetkin. En tiedä onko noi mun säädöt räväkät tai edes lähelläkään optimia, mutta paremmin se pelaa kuin vakio. Tosin mulla nyt on pidempi ja karkeampi telakin. ;D
     
  11. zzracing

    zzracing Lynx RE 850 -19, E-Tec 600 3300

    Vs: Lynx RE 600 07´ & 08´

    Ok! Itsellä oli mielessä jos laittaisi sen ylärattaan 22 piikkisen, ja kytkimeen Ski-doon xr-s vakio jousen...ja näille muutoksille hakisi helix /jousi yhdistelmän 2-variin??

    Xr-s vakiovälitys näyttäisi 22/43 ja kytkimenkin rampit ja painovarret samat kuin vakio Re. Jousi erottaa nämä kytkimen osalta.

    Edit: Skippadoossa kun tuo voimalinja tuntuis suht koht toimivan 
     
  12. Jani Sipola

    Jani Sipola Presidentti Ylläpitäjä

    Vs: Lynx RE 600 07´ & 08´

    Mikäs jousi tossa xr-s:ssä on vakiona?

    Niin ja meinasitko pistää 22 rattaan ylös ja alas re vakio 44? Melko varmasti joudut vaihtaa silloin myös ketjun. Noilla 22/44 välityksillä suhde olis tasan 2. 22/43 väleillä suhde olis 1.95 ja noilla mitkä minulla on eli 23/44 suhde on 1,91. Tietenkin riippuu että mihin käyttöön kelkka tulee mutta veikkaan että reittiajossa 22/44 alkaa olla jo aika tiuha.
     
  13. Pekka

    Pekka Noviisi

    Vs: Lynx RE 600 07´ & 08´

    Taitaa lynessä olla 9-piikkiset ja skidoossa 10-piikkiset vetopyörät...
     
  14. Jani Sipola

    Jani Sipola Presidentti Ylläpitäjä

    Vs: Lynx RE 600 07´ & 08´

    Hyvä huomio, en ottanu tota huomioon laisinkaan...
     
  15. wäinö

    wäinö Well-Known Member

    Vs: Lynx RE 600 07´ & 08´

    täältä löytyis lääkkeet voimansiirto puolelle,jos joku tarvii niin voin myydä osat.
    tuli vaihdettua uusi ja siihen nuo ei ainakaan suoraan sovellu,muuten niitä en myisikään
    jos kiinnostaa niin laita vaikka yv:tä
     
  16. MarkusK

    MarkusK Well-Known Member

    Vs: Lynx RE 600 07´ & 08´

    Mulla taitaa jäädä ylimääräiseksi ainakin tuohon RE:hen sopiva Straightlinen vaimennin... (Ruiskumalliin passaa kans)

    http://jumoto.fi/kauppa/images/ankkari.jpg

    Eli jos kiinnostaa niin laita privaa, voin halvalla sen myydä...
     
  17. zzracing

    zzracing Lynx RE 850 -19, E-Tec 600 3300

    Vs: Lynx RE 600 07´ & 08´

    Eli nyt ois tulossa 23/44 välitys, painotappisarja ykköseen, jouset molempii vareihin.. eikä muuta kummaa paitsi 3,5mm 2 varia ulospäin linjauksen korjaamiseksi...
     
  18. Arska

    Arska Poro 850

    Vs: Lynx RE 600 07´ & 08´

    Onko kenelläkään Korsumäen simmikarttaa iskareihin? Talvi tulee pikkuhiljaa....
     
  19. Zeta

    Zeta Well-Known Member

    Vs: Lynx RE 600 07´ & 08´

    Aiotko osallisua MM-skaboihin ku sellasia kyselet :eek:
     
  20. Arska

    Arska Poro 850

    Vs: Lynx RE 600 07´ & 08´

    ;D ;D Eee sitä nyt sinne. Ovat kehuneet sitä enduro hommiin niin voishan sitä kokeilla :p
     

Suosittele tätä sivua