Kelkkakansaa viihdyttäviä tarinoita vol.2

Keskustelun 'Vähemmän kelkkailuun liittyvä jutustelua' on aloittanut käyttäjä Rave RE, 2/12/07.

  1. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    HEP!
     
  2. Napsu

    Napsu Guest

    Ja autokauppiaita. ;D
     
  3. Hansanen

    Hansanen Well-Known Member

    Olen muuttamassa yhteen naiseni kanssa.
    Mitä kannattaa ottaa huomioon?
    Kannattaako yleensä muuttaa?
    t. nimim. Uskallanko?


    -En suosittele.
    Molemmat alkavat nähdä vaivaa toistensa huonoista puolista. Jatkuvaa tappelua siivouksesta tyyliin
    "v -tuttaa kun saa aina siivota sun jälkiäsi".
    Voit oikeastaan ajatella asiaa myös näin:
    Ei ole olemassa enää "miesten ja naisten töitä". Pelkästään miesten työt. Nainen olettaa, että siivous, tiskaus, pyykinpesu, ruuanlaitto, vaatteiden silitys jne jaetaan puoliksi.
    Molemmat siis tekevät näitä, koska on "vanhanaikaista"että nainen joutuisi tekemään kotityöt.
    Tottahan se silti on, kyllähän jokainen mies osaa tai ainakin pitäisi osata suoriutua noista kaikista.
    Mutta, kun pitää vaihtaa talvirenkaat, paikata puhjennut pyöränrengas, avata viemäri, korjata jotain, laittaa lamppu kattoon, leikata nurmikko jne jne. Ne ovat aina miesten töitä.. Se tasa-arvo katoaa oudosti siinä tilanteessa.
    No, noiden asioiden kanssa herrasmies pystyy elämään, harva nainen "haluaa osata" esim vaihtaa renkaita. Koita onneasi ja yritä sanoa samaa vaikka silittämisestä.

    Tulet myös huomaamaan, että pikkuhiljaa hyllysi alkavat täyttyä kaikenlaisesta turhasta rojusta. Joka perkeleen kulmaan ilmestyy jukkapalmu punaisessa sydänruukussa ja satoja, ehkä jopa tuhansia hyödyttömiä koriste-esineitä.
    "oli ihan pakko ostaa tuo posliinikissa, kun se sopii niin kivasti noiden verhojen väriin".
    Muistinko jo mainita että verhot, matot, pyyhkeet yms tulevat muuttamaan väriään radikaalisti. Tulee kaikkia kivoja kivoja pastellisävyjä. Pikkuhiljaa tuntuu siltä kuin asuisit jossain ***** sisustusohjelmassa.

    Kannattaa ostaa myös joku muovipussi missä säilytät partakonetta, dödöä ja hammasharjaa. Vessan kaappiin ne eivät tule enää mahtumaan, se on sanomattakin selvä. Vessa pursuaa mitä ihmelliisempiä purkkeja ja lotioneja. Lisäksi siellä haisee hiuslakka, hajuvesi ja outo vaniljatangontuoksuinen hajusaippua, jolla ei saa pestä käsiä. Ja ne wc-renkaan pissatipat...

    Omat musiikkimieltymyksesi voit myös unohtaa,
    "en mä jaksa aina kuunnella tuollaista mörinää ja pauketta"
    samoin urheilun seuraaminen televisiosta on mahdotonta koska sieltä tulee aina joku ***** sinkkuelämää tms elämää suurempaa jota naisen on yksinkertaisesti pakko katsoa.
    Älä vaan tee sitä virhettä että sijoitat tietokoneen makuuhuoneeseen sillä silloin sen käyttäminen iltakymmenen jälkeen on mahdotonta, koskase pitää niin kauheaa hurinaa. Ja ne johdotkin ovat niin ruman näköisiä.
    Äläkä edes kuvittele ostavasi enää koskaan mitään kaiuttimia, stereoita tms koska ne ovat niin rumia eivätkä ne sovi asunnon sisustukseen.
    Hyväksy se että television päällä on hajukynttilä. Itse asiassa niitä on lähes joka puolella asuntoa. Ne on niin kivoja mutta niitä ei saa polttaa koska sitten ne ei ole enää kivannäköisiä.

    Kannattaa varautua myös siihen, että rento kavereiden kanssa oleskeleminen asunnossasi on historiaa. Jos kaverit tulevat käymään, siivotaan ja leivotaan koska nainen ei halua että ihmiset luulevat että teillä on sekaista. Lisäksi on mm pakko aina ostaa/leipoa jotain jos joku kaveri sattuu tulemaan "kylään". Kahvi juodaan sellaisista pirun pienistä kupeista joita joutuu vetämään joku 5-6kpl että saat kahvihimosi tyydytettyä. Kahvipannu pitää myös pestä joka kerran jälkeen kun sitä on käytetty. Kaverisi ovat muuten kaikki sinulle huonoa seuraa ja lisäksi suurin osa heistä on juoppoja luusereita naisesi mielestä.
    Voit unohtaa kumipitsan syömisen samalla kun katsot leffaa koska
    A) se on niiiiin epätervellistä
    B) olohuoneessa ei saa syödä ettei limenvärinen sohva likaannu
    C) et halua enää katsoa leffoja koska ainoa vaihtoehto on romanttisetkomediat.
    "en mä halua katsoa tuollaista väkivaltaa",
    lisäksi naisille on yksinkertaista mahdotonta keskittyä elokuvaan koska samalla pitää lakata kynnet, föönätä, meikata, kihartaa hiuksia jne. Saat vastata koko ajan kysymyksiin
    "Kuka tuo on"
    "siis kuka tuo on ja mitä se tekee, miksi se nyt noin tekee".
    Elokuvanautinto on pilalla koska kuulet samalla mitä Petra on tehnyt viikonloppuna ja miten hänen poikaystävänsä Sami on siihen suhtautunut.
    Voisit muuten syödä vähän enemmän noita kasviksia.

    Et tule enää ikinä löytämään mitään tavaroitasi koska nainen sisustaa ne kerran viikossa eri paikkaan.
    Avaimien pitäisi olla marimekon unikkokuvioisessa avainkaapissa mutta eihän niitä sieltä löydy koska tosiasiassa sinne mahtuu noin kolme
    avainta. Sen sijaa ne ovat eteisen lipastossa pienessä pahanhajuisessa peltipurkissa (löytyi kirppikseltä) ja jonka kantta on vaikea avata. Kaiken lisäksi se koko ***** lipasto
    seilaa ympäri eteistä vaihtaen paikkaa joka viikko. Ja arvaat varmaan kuka sitä vanhaa painavaa lipastoa raijaa joka viikko paikasta toiseen..
    "koitas laittaa se tuonne kulmaan..
    Ei, ei sovi tuon sammakkopatsaan kanssa yhteen, koitas kantaa se tuonne kulmaan... ei sitä sinne voi laittaa, tulee huono feng shui.... Koitapas kantaa se tuonne..."
    Mitään elintarviketta ei voi pitää alkuperäisessä pakkauksessa vaan kaikki on sullottava pienen pieniin purkkeihin ja kippoihin jotka ovat epäkäytännöllisiä ja "tosi kivan näköisiä". Kaikki purkit ovat samanvärisiä ja ne on sijoitettu kaappeihin sellaisella logiikalla että kaapista on mahdoton löytää yhtään mitään. Varsinkin kun purkkien sisältö vaihtuu kerran viikossa.

    Viikolla juomisen voit unohtaa, samoin sen että otat illalla pari kaljaa.
    "Pitääkö sun aina juoda..
    Sulla on pian samanlainen kaljamaha kuin teidän isällä".
    Dokaaminen kavereiden kanssa asunnossasi vaihtuu "Kutsuihin" joissa on pelkästään pariskuntia, taustalla soi hiljaa Ricky Martin tai Ultra Bra ja pöydällä on lukematon valikoima erilaisia pikkusuolaisia. Muista käyttää lautasta ja lautasliinaa. Lisäksi siellä haisee ne ***** tuoksukynttilät.
     
  4. Napsu

    Napsu Guest

    Poikamiehet, lukekaa tarkkaan ja miettikää!
    Kuka keksi rakkauden? ;D
     
  5. Täällä taas...

    Täällä taas... kelkaton, eikä tuu enään.

    Voi per....jäi lukematta, ennen kuin rupesin....
     
  6. TeroK

    TeroK Snouros

    http://www.youtube.com/watch?v=rrdtXxzhBWA

    Poijilla meno päällä ;D
     
  7. SamRm

    SamRm Active Member

    Muutama vitsin tynkä!! :D

    Mies meni lääkäriin ja valitti haluttomuuttaan ja kyvyttömyyttään.
    Lääkäri antoi hänelle uutta lääkettä jonka kyljessä luki:
    “yksi ainoa pilleri riittää antamaan puhtia viideksi vuorokaudeksi”
    Illalla mies katseli purkkia:
    - On jäänyt naiminen kyllä niin vähille viime aikoina, että otan kerralla viisi pilleriä, niin onpahan eukko tyytyväinen.
    Seuraavana päivänä perheen poika itkeä tihrutti talon kuistilla, josta naapurit tietenkin olivat vähän huolissaan ja kysyivät, että mikä hätänä. Poika vastasi itkua vääntäen:
    - Äiti ja mummo makaavat pyörtyneinä makkuuhuoneessa, naapurin täti olohuoneen lattialla, talonmies on vihanen, kun sillä on perse hellänä ja isä vaan juoksee pitkin peltoja ja huutaa, että
    “Kissa tänne, kissa tänne!”


    Virtaset olivat jo vuosien ajan
    yrittäneet saada lasta, kuitenkaan
    onnistumatta, joten he
    päättivät käyttää siitosisää
    saadakseen perheensä alulle. Sinä
    päivänä kun siitosisän
    piti saapua, herra Virtanen suuteli
    vaimoaan ja sanoi, "Minä lähden nyt,
    sen miehen pitäisi
    olla täällä pian". Puoli tuntia
    myöhemmin ovelta ovelle kiertelevä
    vauvavalokuvaaja soitti
    ovikelloa toiveenaan tehdä kaupat.
    "Hyvää huomenta rouva. Te ette tunne
    minua, mutta olen tullut..."
    "Ei tarvitse kertoa, olenkin jo
    odottanu teitä," rouva Virtanen
    keskeytti.
    "Niinkö?" valokuvaaja kysyi. "No
    hyvä, sillä olen erikoistunut
    lapsiin."
    "Sitähän me mieheni kanssa
    toivoimmekin. Olkaa hyvä ja tulkaa
    peremmälle. No niin, mistä
    aloitetaan?" rouva Virtanen kysyi
    punastellen.
    "Jättäkää kaikki minun huolekseni"
    valokuvaaja sanoi. "Yleensä yritän
    pari kertaa
    kylpyammeessa, kerran sohvalla ja
    ehkä pari kertaa sängylläkin. Joskus
    olohuoneen lattialla
    on myös kivaa, siellä voi todella
    levittäytyä"
    "Kylpyammessa, olohuoneen
    lattialla?!" ihmetteli rouva
    Virtanen, "No ei ihmekään ettei
    Matilla ja minulla ole onnistunut"
    "Noh, rouva, ei kukaan meistä voi
    onnistua joka kerta. Mutta jos
    yritämme useista eri
    asennoista ja minä laukaisen
    kuudesta tai setsemästä kulmasta,
    niin uskon että tulos
    miellyttää teitä."
    "Toivottavasti tämä hoituu nopeasti"
    nielaisi rouva Virtanen.
    "Rouva hyvä, minun työskentely
    tottumuksellani miehen täytyy saada
    työskennellä rauhassa.
    Olisi heinoa päästä sisään ja ulos
    viidessä minuutissa, mutta olen
    varma että te
    pettyisitte siihen."
    "Niinpä tietenkin" rouva Virtanen
    myönteli. Valokuvaaja avasi
    salkkunsa ja otti esille
    valokuvia vauvoista. "Tämä tehtiin
    linja-auton päällä Helsingin
    keskustassa."
    "Ei kai!" rouva Virtanen ihmetteli.
    "Ja nämä kaksoset onnistuivat hyvin
    ottaen huomioon että heidän äitinsä
    kanssa oli
    erittäin vaikea työskennellä."
    valokuvaaja ojensi rouva Virtaselle
    kuvan.
    "Hän oli vaikea...?" rouva Virtanen
    kysyi varovasti.
    "Niin ikävä kyllä. Loppujen lopuksi
    jouduin viemään hänet Korkeasaareen
    saadakseni homman
    hoidettua kunnolla. Ihmisiä parveili
    ympärillämme nähdäkseen paremmin."
    "Siis muut ihmiset näkivät?!" rouva
    Virtanen kysyi silmät täynnä
    ällistystä.
    "Kyllä vain. Yli kolme tuntia siihen
    meni. Äiti valitti ja huuti koko
    ajan. Saatoin
    hädin tuskin keskittyä. Sitten alkoi
    jo hämärtää ja aloin räiskiä
    nopeammin. Lopulta
    kun oravat alkoivat nakerrella
    vehjettäni niin laukaisin loputkin."
    Rouva Virtanen nojasi
    eteenpäin "Tarkoitatko että ne
    todella alkoivat
    purra...öö....vehjettänne?"
    "Kyllä vain, rouva. No niin, jos te
    olette valmis niin otan vain
    kolmijalkani esille,
    jotta pääsemme hommiin."
    "Kolmijalan?" rouva Virtanen kysyi
    jo erittäin huolestuneena.
    "Niin, rouva. Laitan vehkeeni sen
    päälle. Se on niin liian painava
    pidellä kun alan
    toimimaan. Rouva? Rouva?....hyvä
    Luoja, hän pyörtyi."


    Talosta oli kuollut mummo ja pappi oli tulossa esittämään suruvalittelunsa. Pappi kuitenkin meni vahingossa väärään taloon, josta oli juuri varastettu pyörä. Pappi esitti asiansa ja kysyi sitten mitkä ovat fiilikset. Talon emäntä luuli papin puhuvan varastetusta pyörästä ja hän vastasi:
    - Olihan se vanha ja kun sitä eestä pumppas niin se takaa valskas, mutta oishan sillä pikkupojat harjoitellu.

    ;D ;D ;D
     
  8. vipe92

    vipe92 lynx enduro g-type special,lynx gl250 377 mod

    Blondi meni kauppaan, ja osti 10litraa maitoa, mutta hän ei jaksanut kantaa niitä. Toinen blondi ehdotti: - Osta kevytmaitoa

    Miksi blondi kantaa Saharalla auton ovea mukanaan ? Jos tulee kuuma, voi avata ikkunan!

    Mitä eroa on viisaalla blondilla ja ufolla? Ufosta on tehty havaintoja!

    Miksi 17 blondia odottaa baarin oven edessä? Pitää olla 18 että pääsee sisään!

    ikku-Kallelle tuli keskellä yötä pissahätä. Pikku-Kalle meni äidin työ ja sanoi:-Äiti minua pissittää!-Ei niin saa sanoa,äiti torui - pitää sanoa minua laulattaa! Seuraavana yönä Pikku-Kalle meni mummulle yöksi. Hänelle tuli taas kauhea pissahätä, hän meni muummun sängyn viereen ja sanoi:-Mummu minua laulattaa! Johon mummu vastasi:-No laula minun korvaani, mutta laula hiljaa!

    siinä pari vitsiä ;D
     
  9. THA

    THA AC M8

    Jostain miesten keskustelupalstalta:

    - Olen muuttamassa yhteen naiseni kanssa. Mitä kannattaa ottaa huomioon? Kannattaako yleensä muuttaa? t. nimim. Uskallanko?

    - En suosittele. Molemmat alkavat nähdä vaivaa toistensa
    huonoista puolista. Jatkuvaa tappelua siivouksesta tyyliin "vituttaa kun saa aina siivota sun jälkiäsi". Voit oikeastaan ajatella asiaa myös näin: Ei ole olemassa enää "miesten ja naisten töitä". Pelkästään miesten työt. Nainen olettaa, että siivous, tiskaus, pyykinpesu, ruuanlaitto, vaatteiden silitys jne jaetaan puoliksi. Molemmat siis tekevät näitä koska on "vanhanaikaista" että nainen joutuisi tekemään kotityöt. Tottahan se silti on, kyllähän jokainen mies osaa tai ainakin pitäisi osata suoriutua noista kaikista. Mutta, kun pitää vaihtaa talvirenkaat,paikata puhjennut pyörän rengas, avata viemäri, korjata jotain, laittaa lamppu kattoon, leikata nurmikko jne jne. Ne ovat aina miesten töitä.. Se tasa-arvo katoaa oudosti siinä tilanteessa. No, noiden asioiden kanssa herrasmies pystyy elämään, harva nainen "haluaa osata" esim vaihtaa renkaita. Koita onneasi ja yritä sanoa samaa vaikka silittämisestä.

    Tulet myös huomaamaan että pikkuhiljaa hyllysi alkavat täyttyä kaikenlaisesta turhasta rojusta. Joka perkeleen kulmaan ilmestyy jukkapalmu punaisessa sydänruukussa ja satoja, ehkä jopa tuhansia hyödyttömiä koriste-esineitä. "oli ihan pakko ostaa tuo posliinikissa kun se sopii niin kivasti noiden verhojen väriin". Muistinko jo mainita että verhot, matot, pyyhkeet yms tulevat muuttamaan väriään radikaalisti. Tulee kaikkia kivoja kivoja pastellisävyjä. Pikkuhiljaa tuntuu siltä kuin asuisit jossain vitun sisustusohjelmassa. Kannattaa ostaa myös joku muovipussi missä säilytät partakonetta, dödöä ja hammasharjaa. Vessan kaappiin ne eivät tule enää mahtumaan, se on sanomattakin selvä. Vessa pursuaa mitä ihmelliisempiä purkkeja ja lotioneja. Lisäksi siellä haisee hiuslakka, hajuvesi ja outo vaniljatangontuoksuinen hajusaippua,jolla ei saa pestä käsiä. Ja ne wc-renkaan pissatipat.....

    Omat musiikkimieltymyksesi voit myös unohtaa, "en mä jaksa aina kuunnella tuollaista mörinää ja pauketta" samoin urheilun seuraaminen televisiosta on mahdotonta koska sieltä tulee aina joku vitun sinkkuelämää tms elämää suurempaa jota naisen on yksinkertaisesti pakko katsoa.

    Älä vaan tee sitä virhettä että sijoitat tietokoneen makuuhuoneeseen sillä silloin sen käyttäminen iltakymmenen jälkeen on mahdotonta koska se pitää niin kauheaa hurinaa. Ja ne johdotkin ovat niin rumannäköisiä. Äläkä edes kuvittele ostavasi enää koskaan mitään kaiuttimia, stereoita tms koska ne ovat niin rumia eivätkä ne sovi asunnon sisustukseen.

    Hyväksy se että television päällä on hajukynttilä. Itse asiassa niitä on lähes joka puolella asuntoa. Ne on niin kivoja mutta niitä ei saa polttaa koska sitten ei ole enää kivannäköisiä. Kannattaa varautua myös siihen että rento kavereiden kanssa oleskeleminen asunnossasi on historiaa. Jos kaverit tulevat käymään,siivotaan ja leivotaan koska nainen ei halua että ihmiset luulevat että teillä on sekaista. Lisäksi on mm pakko aina ostaa/leipoa jotain jos joku kaveri sattuu tulemaan "kylään". Kahvi juodaan sellaisista pirun pienistä kupeista joita joutuu vetämään joku 5-6kpl että saat kahvihimosi tyydytettyä.Kahvipannu pitää myös pestä joka kerran jälkeen kun sitä on käytetty.
    Kaverisi ovat muuten kaikki sinulle huonoa seuraa ja lisäksi suurin osa heistä on juoppoja luusereita naisesi mielestä. Voit unohtaa kumipitsan syömisen samalla kun katsot leffaa koska
    A) se on niiiiin epätervellistä
    B) olohuoneessa ei saa syödä ettei limenvärinen sohva likaannu
    C) et halua enää katsoa leffoja koska ainoa vaihtoehto on romanttiset komediat.
    "en mä halua katsoa tuollaista väkivaltaa", lisäksi naisille on yksinkertaista mahdotonta keskittyä elokuvaan koska samalla pitää lakata kynnet, föönätä, meikata, kihartaa hiuksia jne. Saat vastata koko ajan kysymyksiin "Kuka tuo on" "siis kuka tuo on ja mitä se tekee,miksi se nyt noin tekee". Elokuvanautinto on pilalla koska kuulet samalla mitä Petra on tehnyt viikonloppuna ja miten hänen poikaystävänsä Sami on siihen suhtautunut. Voisit muuten syödä vähän enemmän noita kasviksia.

    Et tule enää ikinä löytämään mitään tavaroitasi koska nainen sisustaa ne kerran viikossa eri paikkaan. Avaimien pitäisi olla marimekon unikkokuvioisessa avainkaapissa mutta eihän niitä sieltä löydy koska tosiasiassa sinne mahtuu noin kolme avainta. Sen sijaan ne ovat eteisen lipastossa pienessä pahanhajuisessa peltipurkissa (löytyi kirppikseltä)jonka kantta on vaikea avata. Kaiken lisäksi se koko vitun lipasto seilaa ympäri eteistä vaihtaen paikkaa joka viikko. Ja arvaat varmaan kuka sitä vanhaa painavaa lipastoa raijaa joka viikko paikasta toiseen.. koitas laittaa se tuonne kulmaan.. Ei, ei sovi tuon sammakkopatsaan kanssa yhteen, koitas kantaa se tuonne kulmaan... ei sitä sinne voi laittaa, tulee huono feng shui....Koitapas kantaa se tuonne..."

    Mitään elintarviketta ei voi pitää alkuperäisessä pakkauksessa vaan kaikki on sullottava pienen pieniin purkkeihin ja kippoihin jotka ovat epäkäytännöllisiä ja "tosi kivan näköisiä". Kaikki purkit ovat samanvärisiä ja ne on sijoitettu kaappeihin sellaisella logiikalla että kaapista on mahdoton löytää yhtään mitään. Varsinkaan kun purkkien sisältö vaihtuu kerran viikossa.

    Viikolla juomisen voit unohtaa, samoin sen että otat illalla pari kaljaa. "Pitääkö sun aina juoda.. Sulla on pian samanlainen kaljamaha kuin teidän isällä". Dokaaminen kavereiden kanssa asunnossasi vaihtuu "Kutsuihin"joissa on pelkästään pariskuntia, taustalla soi hiljaa Ricky Martin tai Ultra Bra ja pöydällä on lukematon valikoimaerilaisia pikkusuolaisia. Muista käyttää lautasta ja lautasliinaa. Lisäksi siellä haisee ne vitun tuoksukynttilät.

    Terveisin,
    -Antero-
     
  10. Grazy

    Grazy Guest

    WAGNER STRIKES BACK

    Miksi Jumala loi naisen?
    - Jonkun pitää kantaa siemenneste makuuhuoneesta vessaan.

    Kuinka monta miestä tarvitaan avaamaan olut?
    - Ei yhtään, akan pitää se tuoda valmiiksi avattuna.

    Miten kissasta tehdään lehmä?
    - Mene naimisiin sen kanssa.

    Mitä eroa on patterilla ja naisella?
    - Patterissa on positiivinen puoli.

    Miten kolme kiloa läskiä saadaan näyttämään hyvältä?
    - Laitetaan siihen nänni.

    Miksei kuussa ole käynyt yhtään naista?
    - Se ei ole vielä siivouksen tarpeessa.

    Nymfomaani soitti sähkölaitokselle.
    - Lähettäkää pian tänne oikein riski sähkömies. Minä olen joutunut olemaan jo kolme päivää pelkän
    kynttilän varassa.

    Vaimo huusi miehelleen kotiovella:
    - Tule pihalle auttamaan minua. Saat siirtää autotallin siihen paikkaan, mihin olen ajanut autoni.

    Miksi morsian pukeutuu valkoiseen?
    - Tiskikone, liesi ja jääkaappikin ovat valkoisia.

    Miksei kannata iskeä naista automaattipesulassa ?
    - Jos naisella ei ole varaa omaan pesukoneeseen, niin eihän se pysty miestäkään elättämään.

    Mistä tietää että vaimo on kuollut?
    - Seksi on kuten ennenkin, mutta tiskiallas täyttyy.

    Miksi naisella on lyhyemmät jalkaterät kuin miehillä ?
    - Evoluutioon perustuva asia: näin nainen voi seistä lähempänä tiskiallasta.

    Mitä kolmea sanaa et halua kuulla rakastellessasi?
    - Kulta, olen kotona!

    Miten korjaat naisen rannekellon ?
    - Ei tarvitse, hellassahan on kello.

    Jos koirasi haukkuu takaovella ja vaimo etuovella, kumman päästät sisään?
    - Koiran tietenkin - sehän lopettaa heti sisään päästyään.

    Mikä on pahempi kuin sovinistisika ?
    - Nainen, joka ei tee niin kuin käsketään.

    Tiedemiehet ovat keksineet ruuan, joka vähentää naisten seksuaalista halukkuutta 90 prosentilla.
    - Sitä kutsutaan hääkakuksi.

    Miksi miehet kuolevat ennen vaimojaan ?
    - Koska he haluavat niin.
     
  11. Jake_MX-Z

    Jake_MX-Z Well-Known Member

    Reportteri oli ensimmäistä kertaa vierailulla Afganistanissa Taliban-hallinnon kukistuttua ja huomasin asioiden hieman muuttuneen: Taliban hallinnon aikaan vaimot kulkivat 10 askelta miestensä perässä ja nykyään 10 askelta miestensä edessä. Reportteri kysyi eräältä mieheltä, johtuuko tämä miesten ja naisten välisen tasa-arvon parantumisesta? Mies vastasi: Ei, vaan miinoista.
     
  12. full trothle

    full trothle Ajamaton Cobra Snowcross

    ei shaatana! meikäle uus duuni http://www.oikotie.fi/cache?exit=show_job&id=300526   ;D
     
  13. miqwe

    miqwe Xtrim ´14 pro-ACE

    MTV3.fi sivuilta poimittua! ;D


    Brittiläisen Jack Higgsin 76 vuotta kestänyt nuhteeton ajaminen sai karun lopun eilen, kun hän romutti kaksi Porschea vanhalla Ford Fiestallaan.

    Onnettomuus sattui, kun eläkkeellä oleva pappi menetti ajokkinsa hallinnan peruuttaessaan kotikadullaan Penarthissa lähellä Cardiffia. Pahaksi onneksi vieressä sijaitsi myös Porschen esittelytila, jonne myös vanhuksen auto päätyi törmäten ensin punaiseen Carrera II:een. Luksusauto toimi ikään kuin ramppina, josta Fiesta päätyi katolleen hopeanvärisen Porsche 911:n päälle.

    Higgs ei saanut turmassa naarmuakaan, mutta hänen aiheuttamat tuhot nousevat jopa 60 000 puntaan. Porchet olivat yksityisomistuksessa, ja ne oli jätetty autoliikkeeseen huoltoa varten.

    - Tuskin uskoimme silmiämme, kun näimme tuhot, kertoo Porsche-kauppias Dave Combs. - Hän käveli ulos autostaan ilman naarmuakaan, mutta Porschet olivat aivan rytyssä. Jokapuolella oli lasinsirpaleita ja metallinpalasia - mutta Jack oli todellinen herrasmies ja kysyi harjaa lainaksi siivotakseen aiheuttamansa sotkun. En ole huolissani autoista, vaan tärkeintä on, että Jack selvisi. Se on ihme, kun ottaa huomioon hänen korkean ikänsä.

    Myös vanhuksen 13-vuotias Fiesta romuttui turmassa korjauskelvottomaksi. Higgsin vakuutus kuitenkin kattaa kaikkien kolmen auton vahingot.

    Brittilehti Daily Mailin mukaan Jack Higgs on nyt päättänyt ripustaa autonavaimet naulaan loppuiäkseen.

    - En tiedä, mitä tapahtui. Menetin vain auton hallinnan peruuttaessani, ja yhtäkkiä törmäsin muihin autoihin. Seuraavaksi roikuin ylösalaisin autossani ja kiitin onneani, että olin yhä elossa, kertasi Higgs onnettomuuttaan. - Siihen loppui ajourani. En aio ajaa enää koskaan. Tulevaisuudessa minun tarvitsee saada joku kyyditsemään itseäni tai mennä linja-autolla.

    Ajokortin jo 17-vuotiaana saaneella Higgsillä oli täysin puhdas ajorekisteri vielä ennen eilistä - 76 vuoden aikana hän ei ollut saanut edes parkkisakkoja.


    Uutinen englanniksi ja kuvat tästä:
    http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/news/news.html?in_article_id=559590&in_page_id=1770
     
  14. Teme

    Teme Vanhanliiton BRP värkki - 144"

    Tähän pitäis kyllä kirjoittaa vielä oma oodi kelkkaporukasta.  ;D ;D

    Drag racing on yksinkertaisten ihmisten yksinkertainen
        moottoriurheilulaji, jossa ideana on siirtyä hyvän sään aikana
        varttimailin päähän. Siirtyminen tapahtuu kaksikaistaista asfalttirataa
        pitkin autoa tai mopoa enemmän tai vähemmän muistutttavilla laitteilla.
        Sateella siirtymisiä ei suoriteta, koska silloin rataa pestään
        harjakonetta apuna käyttäen. Radalle satavaa vettä myös lämmitetään
        suihkuturbiinista tehdyllä puhaltimella , koska lämmin vesi irrottaa
        paremmin likaa. Kun rata on pesty ja kuivattu, siihen ruiskutetaan
        pesuainetta valmiiksi seuraavaa sadetta ja pesukertaa varten.

        Itse kilpurit jakautuvat moneen ryhmään ja yhteistä niille on
        viritystapa. Niistä kaikista on sahattu pakoputket poikki, mikä onkin
        edullinen tapa virittää ja kuulostaakin tehokkaalle. Muita
        virityskonsteja ei juuri uskalleta käyttää, koska moottorit ovat
        vanhoja ja heikkokuntoisia. Monet tiimit käyttävätkin varakonetta,
        koska yksi moottori ei useinkaan kestä koko matkaa. Heikoimmissa
        käytetään myös koneen päällä pientä apumoottoria, jolla helpotetaan
        kampiakselin pyörimistä hammashihnan välityksellä. Toisin kuin
        luullaan, ei nopeudella aina olekaan juuri merkitystä, koska moniin
        ryhmiin on asetettu nopeusrajoitukset tieliikenteen malliin. Näissä
        autoissa saa myös käyttää cruisecontrollia, ettei vauhti vahingossa
        nouse liikaa eikä kaasujalkakaan väsy.

        Myös kuskin matkustusmukavuuteen panostetaan, kestäähän
        kilpailusuoritus kerrallaan ainakin 5-12 sekuntia. Siksi renkaina
        käytetään pehmeitä matalapaineslicksejä, jotka tasoittavat pienetkin
        epätasaisuudet. Joissakin autoissa käytetään myös jousitusta ja
        iskunvaimennusta, mutta säätäminen on tiimien on tiimien mukaan hyvin
        vaikeaa. Sen kyllä ymmärtää, koska nykyään radat ovat niin pahuksen
        tasaisia. Varsinkin hitaammissa autoissa käytetään kattoa, koska matkan
        aikana voi hyvinkin sade yllättää. Dragster-tyyppisissä kilpureissa ei
        ole kattoa eikä ovia, mutta askeettisuudestaan huolimatta ne sopivat
        erityisen hyvin kuskeille, jotka kärsivät tietynlaisesta
        alemmuuskompleksista. 8,5 metrinen putki onkin varsin leuhka
        miehisyyden jatke verrattuna johonkin katu-bemariin. Funny car on taas
        vastaavasti hauskojen kalamiesten auto paitsi, että ne muistuttavat
        isoa rapalan vaappua, ne myöskin kulkevat uistimen ketkuttelua
        mukaillen. Jotkut kuskit ovatkin erityisen taitavia leikkisästi
        vemputtamaan ratilla oikean liikehdinnän aikaansaamiseksi. Nitroautot
        sopivat hyvin eläkeläisille kuten nimikin jo kertoo. Jos varsinkin
        kuulo- ja hajuaistit ovat heikentyneet on siitä vain hyötyä.
        Dementiakaan ei ole esteenä, koska niissä ei ole vaihteita ja matka
        taittuu muutenkin niin sukkelasti, ettei ehdi unohtaa minne on menossa.


        Reikäpäät ajavat moottoripyörillä ja ainoa mitä nämä
        itsesuojeluvaistottomat kuskit pelkäävät yli kaiken ovat hyönteiset.
        Usein näkeekin kuinka prätkäkuski heiluu villisti pyörän sivulta
        toiselle väistääkseen ilmassa lentelevän pörriäisen. Junnuille on myös
        omat auto- ja prätkäryhmänsä. Yllättäen juuri nuoret ovat kuljettajina
        kaikkein taitavimpia eivätkä he tarvitse edes apupyöriä, joita taas
        isommat käyttävät jopa autoissaan.

        Laji sopii siis aivan kaikille, koska siinä ei tarvitse osata juuri
        yhtään mitään ja kuskeina on kyllä nähtykin jos jonkinlaisia
        mattinykäsiä ja muitakin renttuja. Uniapneetikotkin ovat ottaneet lajin
        omakseen ja varsinkin pudotusajoissa nämä raukat usein nukahtavat jopa
        lähtövaloihin. Lähettäjällä on onneksi käytössään melkoinen patteristo
        erivärisiä lamppuja, joita välkyttelemällä kuskit saadaan kuitenkin
        hereille ja matkaan.

        Reissun jälkeen vain harvat autot kykenevät omin avuin tulemaan
        takaisin ja useimmat joudutaan hinaamaan varikolle. Jos kuskilla sattuu
        olemaan jotain muistikuvia matkasta, hän silmät pyöreinä selittää
        kuinka on selvinnyt tästä omasta mielestään vaikeasta tehtävästä.
        Useimmiten todisteet matkan tapahtumista kaivetaan kuitenkin
        tietokoneelta, jota itseään jumalaakin viisaampana pitävä päämekaanikko
        tulkitsee itselleen sopivalla tavalla. Keskinäisen sättimisen jälkeen
        tiimi aloittaa kuitenkin vimmatun, usein tuntikausia, kestävän ruuvien
        ja muttereiden edestakaisen pyörittelyn. Vaikka tämän jälkeen moottori
        vielä sattuisikin käynnistymään, niin ennen uudelleen radalle menoa
        jatketaan päätöntä purkamista ja kasaamista vielä tovi. Näin jatketaan
        läpi viikonlopun ja jos oikein hyvin on mennyt saattaa tiimin
        yhteenlaskettujen kilpailusuoritusten kesto olla kisan aikana jopa yli
        puoli minuuttia.
     
  15. miqwe

    miqwe Xtrim ´14 pro-ACE

    Mie en edes muista kuinka kauhiasti repesin ku näin ko. tuotteen natsisivan sivuilla. Onhan se hyödyllinen, laadukas, halpa ja varmasti TARPEELLINEN! :eek: :eek: Melekeen yhtä jänskä ku kissan ioniharja, joka oli samaisessa kaupassa myynnissä joskus aikasemmin ! http://riemun.huuto.net/auctionimages/9/ee/bf734fd03cf3323e941a774094271-orig.jpg
     
  16. THA

    THA AC M8

    Ne pienet erot

    1. NIMET

    Kun Laura, Liisa, Elisa ja Marja menevät ulos lounaalle he kutsuvat
    toisiaan Lauraksi, Liisaksi, Elisaksi ja Marjaksi.

    Kun Marko, Kalle, Esko ja Tomi menevät ulos, he viittaavat toisiinsa
    nimillä Läski, Godzilla, Runkkari ja Pelle.

    2. ULKONA SYÖMÄSSÄ

    Kun lasku saapuu, Marko, Kalle, Esko ja Tomi heittävät jokainen pöytään
    kaksikymppisen vaikka lasku ei tee yhteensä kuin 32.50 EUR.

    Kenelläkään ei ole pienempää, eikä kukaan viitsi myöntää haluavansa
    vaihtorahaa takaisin.

    Kun tytöt saavat heidän laskunsa, kaivavat he salamannopeasti
    taskulaskimensa esiin.

    3. RAHA

    Mies maksaa 2 EUR yhden euron hintaisesta tavarasta jos hän tarvitsee sitä.

    Nainen maksaa yhden euron 2 EUR:n hintaisesta tavarasta jota hän ei
    tarvitse mutta joka on alennusmyynnissä.

    4. KYLPYHUONEET

    Miehellä on viisi tavaraa kylpyhuoneessaan: hammasharja, partavaahto ja
    -höylä, saippuapala ja mainospyyhe.

    Keskiarvo tavaroitten lukumäärälle tavallisen naisen kylpyhuoneessa on 337.

    Mies ei todennäköisesti pystyisi tunnistamaan suurinta osaa näistä
    tavaroista.

    5. VÄITTELY

    Nainen saa viimeisen sanan joka väittelyssä.

    Mitä tahansa mies tämän jälkeen sanoo tarkoittaa, että hän aloittaa uuden
    väittelyn.

    6. KISSAT

    Naiset rakastavat kissoja.

    Miehet sanovat rakastavansa kissoja, mutta kun naiset eivät näe, he
    potkaisevat niitä.

    7. TULEVAISUUS

    Nainen on huolissaan tulevaisuudesta kunnes löytää aviomiehen.

    Mies ei ole koskaan huolissaan tulevaisuudesta, ennen kuin löytää vaimon.

    8. MENESTYS

    Menestynyt mies on sellainen, joka tienaa enemmän kuin hänen vaimonsa
    pystyy kuluttamaan.

    Menestynyt nainen on sellainen, joka löytää tällaisen miehen.

    9. AVIOLIITTO

    Nainen avioituu miehen kanssa olettaen että tämä muuttuu, vaikka näin ei
    tapahdu.

    Mies avioituu naisen kanssa olettaen että tämä ei muutu, vaikka näin
    tapahtuukin.
     
  17. BABLO

    BABLO Polaris RMK 850 Khaos 146 Slash -22

    Minua ainakin viihdytti.. :p
    http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/showbiz/showbiznews.html?in_article_id=560538&in_page_id=1773
     
  18. sokerikukko

    sokerikukko Greenpeace E-Tec

    http://crap.teurasporsaat.org/archive/2293.jpg

    Haha ;D "Priceless"

    Edit: ja samaan syssyyn:

    http://re-try.com/pics/stupidity.jpg
     
  19. THA

    THA AC M8

    Ilmoitustaululta luettua.... Lue vasemman puoleinen teksti ensin.

    [​IMG]
     
  20. BABLO

    BABLO Polaris RMK 850 Khaos 146 Slash -22

    OLUT VS. PIMPPA
    =======================

    1. Olut on aina märkää, pimppa voi vaatia hieman työtä.
    Piste OLUELLE.

    2. Lämmin olut maistuu hirveälle.
    Piste PIMPALLE

    3. Todella kylmä olut on mahtavaa.
    Piste OLUELLE

    4. Jos oluestasi löytyy karva, on laatta lähellä.
    Piste PIMPALLE

    5. Jos tulet kotiin haisten oluelle voi vaimosi suuttua,
    saada kohtauksen tai jopa potkia
    Sinut kartanolle jne. Jos tulet kotiin haisten pimpalle voi
    vaimosi suuttua, saada kohtauksen,
    Potkia sinut kartanolle tai jättää sinut. Riippuen nyt
    maailmankatsomuksestasi ja eri näkökulmista,
    Päätetään tämä kohta TASAN.

    6. Kymmenen olutta illalla ja et pysty ajamaan kotiin.
    Kymmenen pimppaa illalla ja et edes halua kotiin.
    Piste PIMPALLE

    7. Jos nautit paljon olutta julkisella paikalla, maineesi voi
    kärsiä. Jos nautit pimppaa julkisella paikalla, sinusta tulee
    legenda.

    Piste PIMPALLE.

    8. Jos poliisi pysäyttää sinut ja haiset oluelle, sinut
    voidaan pidättää. Jos poliisi pysäyttää sinut ja haiset pimpalle

    Saattaa poliisi tarjota sinulle oluen.
    Piste PIMPALLE.

    9. Yleensä et löydä vanhentunutta olutta.
    Piste OLUELLE.

    10. Liikaa olutta ja luulet näkeväsi ufoja. Liikaa pimppaa ja
    luulet näkeväsi jumalan.
    Piste PIMPALLE.

    11. Etiketin repiminen on tylsää. Pikkuhousujen repiminen on hauskaa.
    Piste PIMPALLE.

    12. Oluesta pitää maksaa veroa.
    Piste PIMPALLE.

    13. Jos otat toisenkin oluen, ensimmäinen ei ole siitä moksiskaan
    Piste OLUELLE.

    14. Olet aina se ensimmäinen, joka oluen avaa.
    Piste OLUELLE.

    15. Jos ravistat olutta, se kuohuu hetken mutta asettuu lopulta.
    Piste OLUELLE.

    16. Oluessa on aina vaihtoehtoja: Lager, porter, pilsner, ale
    jne. Tosin on niitä pimpassakin: vaalea, brunette, tumma,
    aasialainen, eskimo jne.

    Päätetään tämäkin kohta TASAN.

    17. Tiedät aina, paljon olut maksaa.
    Piste OLUELLE.

    18. Oluella ei ole äitiä.
    Piste OLUELLE.

    19. Olutta ei tarvitse halailla puolta tuntia nauttimisen jälkeen.
    Piste OLUELLE.

    LOPULLISET PISTEET: OLUT: 10, PIMPPA: 9.

    Kisa on ratkennut!! Kiistaton, onnellinen voittaja on OLUT!!!

    :-X
     

Suosittele tätä sivua