Ski-Doo XRS 600/800 2007 -keskustelu

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä loponen, 11/11/06.

  1. noonse

    noonse Hauki-Jammu

    Vs: Ski-Doo XRS 600/800 2007 -keskustelu

    Ei ollut ainakaan minun mieleiset. Kävin ajamassa pienen mutkan ja kääntyminen oli melko heikkoa, vaikka keskirauta oli ihan hyvässä kunnossa, joten vaihdoin PP:t alle
     
  2. Nikke

    Nikke Well-Known Member

    Vs: Ski-Doo XRS 600/800 2007 -keskustelu

    Selvä homma...tietääpi sitten että kaippa se täytyy jostain slt:t metsästää.
    Itsekkin olen meinannut nuita pp:t jos sattuis sellaset löytämään....
     
  3. ghostrider

    ghostrider Arctic cat F6

    Vs: Ski-Doo XRS 600/800 2007 -keskustelu

    Kuinka paljon kyseinen kelkka syö 800:lla koneella?
     
  4. karvalakkisankari

    karvalakkisankari mxz 800 xr-s

    Vs: Ski-Doo XRS 600/800 2007 -keskustelu

    joku kysyin 800 bensan syöntiä sadalle kilometrille.

    no syöhän se noin 30litraa sataselle. riippuen tietenki kaasun käytöstä. mutta tuon 30 se niin sanotussa "reippaassa reittiajossa"

    tarkotus ois hankkia mxz 800 x-rs:ään matto korkeammalla harjalla. oisko ehotuksia minka matoin vois laittaa ja tietenki hintojakin ois kiva saada tietää?
     
  5. Gameboy

    Gameboy Well-Known Member

    Vs: Ski-Doo XRS 600/800 2007 -keskustelu

    Ois tarkoitus käydä katsoon 800 xrs:ssää itselle.
    Mitä kannattais katsella/mitä tyyppivikoja noissa on ollut? ???

    Topicin perusteella runko ja iskarit on vakiona jo hyvät normi reittikelkkailun?
    Mites etupukki? ilmeisesti kannattaa vahvistaa.
    Moottori tuki kannattaa laittaa.
    Vakio sukset surkeat.



    Samalla rahalla saisi kyllä XP TNT:n ja hieman lisää niin XP sdi;n, mut jotenki tuo -07 800 xrs kiehtoo enemmän.
     
  6. tuosar

    tuosar Team MiniZ

    Vs: Ski-Doo XRS 600/800 2007 -keskustelu


    taitaa X-RS mallina olla niitä harvoja kelkkoja johon ei juuri ole tehty päivityksiä,
    AIKA valmis peli, normijannulle käyttöön,
    toki pp:t on suksina aika mukavat!!! ;D
     
  7. migge

    migge Ski-Doo X-RS

    Vs: Ski-Doo XRS 600/800 2007 -keskustelu

    minusta x-rs:ssä on vahvistettu etupukki,en ihan varma.Oma ajo luokitellaan varmaanki normi kelkkailijan touhuihin niin minusta org.suksilla,eli piloteilla pärjää ihan hyvin ainakin reitillä.Umpisella sais tietenki olla leviämmät.Varmaan 800 toi moottorituki on ihan jees asia,saattaa revellä niin.
     
  8. Täällä taas...

    Täällä taas... kelkaton, eikä tuu enään.

    Vs: Ski-Doo XRS 600/800 2007 -keskustelu

    Pärjäähän niillä, jos on ajelee vaan tampparin perässä, siis ettei ole yhtään irto lunta siinä kovan jäljen päällä. Silloin niillä jotenkin pärjää, mutta auta armias, jos siinä on 5cm hötyä, niin silloin niillä ei tee yhtään mitään. Ei käänny, eikä meinaa edes suoraan.
     
  9. Henri

    Henri Well-Known Member

    Vs: Ski-Doo XRS 600/800 2007 -keskustelu

    mikäs se on oikeen/vakio hihnan numero 600 xrs kelkassa. ei ole nyt kelkka lähettyvillä nii ei voi käydä kattoon nii muistasko joku sen hihnan numeron???
     
  10. JiiKoo

    JiiKoo Kelkkojen SAAB med PPS

    Vs: Ski-Doo XRS 600/800 2007 -keskustelu

    417 300 197 on ainakin 06 sdi:ssä 99% varmuudella on myös 07:ssa ;)
     
  11. Henri

    Henri Well-Known Member

    Vs: Ski-Doo XRS 600/800 2007 -keskustelu

    kiitoksia tiedosta. kelkalla ajettu kuustonnii ja toinen hihna menossa ja sillonkun vaihdettiin nii entinen ei ollu edes huonokuntonen. ihmettelen vaan mite mulla kestäny nuin hyvin mutta muilla menee ku leipää vai johtuuko se niin paljon ajo tyylistä koska mulla kuitenki puolet reittiä ja puolet sitte "umpista". pitää kattua sitte kaupassa kumpi hihna se sattuu kouraan vakiolla on menty tähän asti.
     
  12. noonse

    noonse Hauki-Jammu

    Vs: Ski-Doo XRS 600/800 2007 -keskustelu

    omasta mielestäni penkki on XRS:ssä paras kaikkiin rev-malleihin tutustuneena...

    näin lyhytjalkaisena myös jakkaran korkeus on ihan sopiva. Itse kun en ole lähellekään kolmea metriä pitkä.
     
  13. migge

    migge Ski-Doo X-RS

    Vs: Ski-Doo XRS 600/800 2007 -keskustelu

    Kyllä siitä penkistä hyvän saa kun vähän nostaa ja pikasen kovenmaksi laittaa.Tietenki se on makuasia ja paljonhan se pituudesta riippuu,ite oon 182cm pitkä ja minusta penkkion liian matala.Täytettä lisää niin kyllä se paranee.
     
  14. jarppaa

    jarppaa Well-Known Member

    Vs: Ski-Doo XRS 600/800 2007 -keskustelu

    Penkki parasta aikaa verhoomossa rempassa, takuuseen uus nahka ja samalla muokataan kovemmaksi, mun mielestä korkeus ois ok,vartta 176 cm , muuten mutta kun istuu
    pelkästään päällä niin se upottaa jo 5-10cm väliin. Sitten kun sattuu "oho"  tilanne ja vetäsee kunnon vasta pattiin niin taunus ja tankki kohtaa.
     
  15. Praaaaap

    Praaaaap SKS 146

    Vs: Ski-Doo XRS 600/800 2007 -keskustelu

    Jokos oot saanu uuden nahan, ja kauan meni tilauksessa? Ku mulle on kans tulossa uus nahka, mutta sanottiin että menee varmaan toista kuukautta ennen ku saan sen ???
     
  16. noonse

    noonse Hauki-Jammu

    Vs: Ski-Doo XRS 600/800 2007 -keskustelu

    Millä perusteella saa takuuseen penkin nahan? Itsellä on nirhauma aivan penkin etuosassa. Se yläosan muovi näyttää hankaavan juuri siihen kohtaan.
    Olisikohan tuo takuuasia?
     
  17. Praaaaap

    Praaaaap SKS 146

    Vs: Ski-Doo XRS 600/800 2007 -keskustelu

    Mulla ainaki meni takuuseen tuon takia.
     
  18. jarppaa

    jarppaa Well-Known Member

    Vs: Ski-Doo XRS 600/800 2007 -keskustelu

    Joo sain jo nahkan 3 viikkoa meni, Mulla oli siitä edestä sauma ratkennu.
     
  19. Praaaaap

    Praaaaap SKS 146

    Vs: Ski-Doo XRS 600/800 2007 -keskustelu

    Ihmeen nopeaa tuli sulle ??? :D Mie tilasin sen jotain 3 viikoa sitten, ja liikkeessä sanottiin vielä viime viikolla että toimituksessa kestää toista kuukautta :-\
     
  20. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Vs: Ski-Doo XRS 600/800 2007 -keskustelu

    XRS600 uusia ´07 KoneVeneSunilla 8995,-
     

Suosittele tätä sivua