Foorumin iäkkäin kelkkailia?

Keskustelun 'Vähemmän kelkkailuun liittyvä jutustelua' on aloittanut käyttäjä V.T.V, 27/9/08.

  1. Jäpälä

    Jäpälä Well-Known Member

    just joo
     
  2. challenger

    challenger challenger

    On toki, loppusuoralla mutta ei vielä kalkkiviivoilla. Keväällä täytän eläkeiän vaatimat 63 v. mutta sitä ennen aion kipaista yhden maratonin, täysmittaisen. Siinä on poikasilla haastetta!
     
  3. V.T.V

    V.T.V FUCK YOU i drive yamaha!! Turbo Yamaha:D

    Montako päivää siinä on aikaa juosta sitte kävellä ja lopuksi kontata? ;)
     
  4. Quattro

    Quattro kelkaton

    Läheppä koittaan, veikkaan että jäät toiseksi ::)
     
  5. Jani Sipola

    Jani Sipola Presidentti Ylläpitäjä

    Eiköhä toi ville meinannu että se ensin juoksee sen 300 metriä mitä jaksaa ja konttaa loput... itellä vähän samat meiningit ;D
     
  6. Fiiberi

    Fiiberi Guest

    Quattro kuiten vetää mieluusti ton täyden maratoonin matkan nelivedolla, luulen mä. ;D
     
  7. V.T.V

    V.T.V FUCK YOU i drive yamaha!! Turbo Yamaha:D

    Saattaa tuo 300 metriäki tehä tiukkaa!! :eek:
     
  8. Quattro

    Quattro kelkaton

    Nojoo, 24v Helkamalla voi mennä samaan aikaan kun Challengeri juoksee...
     
  9. challenger

    challenger challenger

    Menee alle neljän tunnin, ja se on käppänälle hyvä aika. Ja jos ei mene, ei haittaa.
    Lähdeppäs sinäkin Quatro joka toinen päivä Paavalin lenkille, niin kierretään joskus Jouppilan vuori ( sisäpiirijuttu )
     
  10. Quattro

    Quattro kelkaton

    Oonhan minä siellä Paavalis muutaman kerran käyny emännän (sen saman) kans kävelysauvoja ulkoiluttamas...
     
  11. peepeeasounli

    peepeeasounli Well-Known Member


    Kylläpä se joillekin tuntuu olevan tärkeää tuo Teitittely ??? hohhoijaa suorastaan :eek:
     
  12. Odin

    Odin Well-Known Member

    Ja huumoria se on huonoki huumori... ::)
     
  13. Mr Cool

    Mr Cool Aina ei voi olla ensimmäinen

    Heh hehh... Osu ja uppos. ;D
     
  14. Kamppi

    Kamppi Well-Known Member

    Mitäs sä niitä keppejä ulukoolutat. Eihän niihin voi eres kunnolla nojata lyhkääsiä kun ovat ;D . Itikkalaastakin niillon häjy lämmittää. Sulatessaan mitälie karsinogeenejä vai mitä ne on vapautuu.
    Itekkin kuuluu ikäluokkaan reippaasti ikämiehet ;D elikkä över 46..
     
  15. Petr

    Petr Rene BCX 600

    Voi ku mulla tuo kriisi meni jo ohitte!
     
  16. PG

    PG Bomban tekeleet

    Edelleen poikanen ajatuksiltaan ;)
    Notta kroppa kärsinyt enemän kuin Arto Nygvistin, etiä päin sano tunnettu töltti ratsastaja...
     
  17. Kottinen

    Kottinen skidoo skandic sport 600 efi / Skandic wt 600

    Ehtoopuolen ukkoja tässä ollaan vaan mieli on nuori , 48 v tuli lasiin. Missään  tuo ei näy eikä tunnu, akka vaan vanahenee silimissä, omassa peilikuvassa ei muutoksia. Kovasti on  PG saanu kolhuja jos enemmän linkkaa ku Artsi   ;D ! Jututin surmanajo-legendaa   hiljattain ja puhe meni kelkkailuun, ei kuulemma tykkää vehkeistä  kun ne  EI KIIHDY ....
     
  18. Shape

    Shape Nettikelkkailija

  19. Leppis

    Leppis Entinen retkikelkkailija

    Taisipa Korppu osua aika lähelle, vaikka en mikään kuiva Vaasan Kanelikorppu olekaan. Retki- ja matkakelkkailua harrastetaan niin kauan kuin läski suussa sulaa!  ;D

    Pitäskö järjestää 60+ v. miitti jonnekin. Pianhan teitä sieltä alkaa vanheta miesten ikään!  8)
     
  20. jussi-^^

    jussi-^^ Well-Known Member

    Jo vain, en minä tuota pahalla tarkoittanut :) muistan kun tuli tsekattua sinun profiilisi, sieltä jääny johonki muistikuvaan tuo ikäsi ;)
     

Suosittele tätä sivua