Kuvia Yamahoista kaivataan

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä challenger, 29/8/08.

  1. challenger

    challenger challenger

    Pitkästä aikaa taas kirjoitan, kesä oli ja meni taloremontin ja vieraiden kanssa.
    Se luvattu matto löytää omistajansa 20.syyskuuta, joten vielä on muutama päivä aikaa etsiä valokuvia ja lähettää ne minulle. Valitsen omistajan kaikkien kuvien lähettäneiden keskuudesta.
    Kaikki sivut on tänään päivitetty, niin luettelot kuin kelkatkin. www.teolehtimaki.fi
    Ja se valokuva osoitteella [email protected]
    Kiitos etukäteen, Teo
     
  2. nunavut

    nunavut Guest

    En joutanu kuvaamaan,Koutaniemen Jarmolle möin Kittilän kisan jälkeen SRX ,goldenbellypannun.
    Ollisi hienoa nähdä kuva ko Tuiskun Eskon kanssa tullaan kaksipäällä Sirkan tienylitykseen.
     
  3. XTRacing

    XTRacing Vmax 500 -98

    Olen laittanut kuvan jo aikapäiviä sitten :)
     
  4. challenger

    challenger challenger

    Palkinto: Janne Juustovaara. Kiitos kuvista kaikille, saa lähettää lisää
     
  5. challenger

    challenger challenger

    Hyvää Uutta Vuotta kaikille tasapuolisesti. Nyt olisin taas kerran pyytämässä valokuvia kelkoistanne. Pitkät pyhät tulossa, on ainakin aikaa kuvata ja touhuta.
    Kiitos etukäteen. Laita osoiteeseen [email protected]
    Teo
     
  6. challenger

    challenger challenger

    Vs: Kuvia Yamahoista kaivataan

    Taas on se aika kun voisitte lähetellä kuvia niistä esille kaivetuista kelkoista. Minulta tuhoutui kaikki huhtikuun jälkeen lähetetyt, kun läppärin kovalevy hajosi.
    Käy ensin tarkistamassa, onko omasi jo sivuilla www.teolehtimaki.fi , jos ei, niin lähetä [email protected]
     
  7. nunavut

    nunavut Guest

    Vs: Kuvia Yamahoista kaivataan

    Arvelin ottaa Rovaniemen kelkkanäyttelyyn ,mukaan käyttäjän ohjekirjat Yam .vsl -80-81.
    Olikohan poo tikkanen kun sanoi minulle aikas pahasti,on siitä aikaa, ja on mulla ollut varaa ostaa pöönät ja keitellä omat kahvit.
    Nykäiset sellaista olkapäätä jossa roikkuu hirvennahkainen laukku.

    http://www.seattleoutboard.org/Yamato%20Engine%20Chronology.html
     

Suosittele tätä sivua