Lynx Rave 550f -08

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä temes, 25/10/07.

  1. Kukkoshka

    Kukkoshka Active Member

    Mistä tuon erottaa että onko lämpöeristeet päivitetty?
     
  2. Sauli90

    Sauli90 Member

    Moro!!

    Mistähän sais hommattua voimalinjaan "luistoalarattaan"??
     
  3. _ski-doo_

    _ski-doo_ Guest

    Niitä ei taida nyt valmistaa kukaan että voi olla vaikiassa saaha, nyt on semmosia luistavia vetopyöriä, ja hintaa varmaa tonni,.
     
  4. Hespe

    Hespe #103

    Empähän osaa suoriltaan sanoa, että miten ne eroaa alkuperäisistä.
     
  5. miqa2

    miqa2 Well-Known Member

    semmonen vajaa 200km on tullu ajettua ja oon todella tyytyväinen, patikossaki menee hyvin vakiosäädöilläki :)
     
  6. Hespe

    Hespe #103

    Käykääpä joku ajamassa vakiolla tai vakiosta muutetulla että mitä tämä kulkee pehmeällä muutaman kerran ajetulla jäljellä?!? ;)
     
  7. miqa2

    miqa2 Well-Known Member

    siis meinaakko huippuja ? :)
     
  8. Hespe

    Hespe #103

    Huippuja nimenomaan, mielellään tietysti jollain luotettavammalla mittaus kun kelkan oma mittari, mutta sekin käy pahemman puutteessa.
     
  9. miqa2

    miqa2 Well-Known Member

    Pari päivää sitte ku oltiin rukalla nii yhellä järven pätkällä mittari näytti jotain 135kmh tai ehkä enemmänki ei vaa viittiny huuattaa kauaa ku on vielä sisään ajossa, mutta tuo nyt ei varmaan pidä paikkaansa, todellisuudessa varmaan 120-125 ??? ;D :)
     
  10. jkj

    jkj Well-Known Member

    Kertokaahan miten tuon luistorattaan saa tuohon kiinni ku ei taida alkuperäisillä holkeilla mennä heittämällä..? Jos ois kuva jollakin et mitä siellä pitää olla niin ois kiva.. :)
     
  11. isokoo

    isokoo Well-Known Member

    Voi helemapelti, että jäsenillä pelit huilaa. Omaa en ole saanu kulukeen tommosia lukemia ku peräkärryssä
     
  12. Härkkis

    Härkkis Well-Known Member

    joo kyllä se 110km/h todellista on todella tiukassa ainaki minun pulukalla =)
     
  13. _ski-doo_

    _ski-doo_ Guest

    Onhan sulla oikeella boorilla se luistoratas? että menee siihen akselille kuitenki. Meinaatko sitä linjausta miten saa ylärattaan kans linjaan?
     
  14. matsooni

    matsooni Lynx rave 600 2013

    se pitää palata vakiosäätöihin niin alkaa huilaamaan!
     
  15. miqa2

    miqa2 Well-Known Member

    niimpä ;D
     
  16. jkj

    jkj Well-Known Member

    Joo menee se pooreille ja ratkes sen laittokin piti tilata erillaiset holkit sinne koteloon..
     
  17. miqa2

    miqa2 Well-Known Member

    Ootteko vaihellu suksia? Mun mielestä nuo vakiot on ihan ok, en oo kyllä vielä kauheesti päässy ajeleen (vajaa 200km) nii että ei oo kauheesti vielä kokemuksia suksista. ::)
     
  18. temes

    temes Lynx 550f -08

    MO! Vakio sukset on pehmeämmällä reitillä huonot ja slt ei ole toiminut mulla sen paremmin.

    Jos jostain satut powder prot saamaan niin suosittelen hankkimista.
    Ohjaus muuttuu paljon tarkemmaksi, tosin vähän raskaammaksi.
    Vähän kun upotat ohjainrautoja powdereissa syvemmälle niin hyvin toimii. 8)
     
  19. miqa2

    miqa2 Well-Known Member

    Pitäsköhän semmoset sitte joskus hankkia, ne on vaan nii pirun kalliit ::)
     
  20. Ville.k

    Ville.k Active Member

    minun mielestä slt toimii hyvin ja paremmat kuin vakiot joten suosittelen :)
     

Suosittele tätä sivua