polaris xc sp ja kauhea kulutus???

Keskustelun 'Korjaamo' on aloittanut käyttäjä mikator, 30/1/09.

  1. mikator

    mikator g-type & 500 xc sp

    Mikähän voisi olla vikana pollessa kun polttoaineen kulutus on lähes 60l/100 km ja ajo oli tyyliä katsellaan maisemia???
     
  2. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

  3. mikator

    mikator g-type & 500 xc sp

    Luulis bensan haisevan jos ne pihalle valuis ja eilisen päivän tankkauksen jälkeen ajoin takaisin kotiin n. 30 km ja nyt laitoin 17 litraa tankkiin bensaa kanisterista... Halpaa tämä kelkkailu polariksella ???
     
  4. xc700

    xc700 600rr

    Otitko huomioon että kelkassa on mahdollisesti mailimittari.
     
  5. mikator

    mikator g-type & 500 xc sp

    otin kyllä... matka on tiedossa ennestään
     
  6. PRO XR 440

    PRO XR 440 Storm 819,092

    Eihän toi ole kulutusta vielä nähänykkään... jos mulla meni 1,5L 500m  ;D eli 300L/100km Mut mulla olikin limput muljahtanu!! Savuttaako sulla niinku jauhesammutin olis kelkan alla!! Mulla savutti ja liikku kans kun ois kävelyvauhti ollu!! Mutta, toki kannattaa ensin halvemmat vaihtoehdot ensin tarkistaa( käykö se kaikilla pytyillä?) ja mitkä puristukset pytyis on?

    PS. Ennenku rupeet purkaan sitä mottia, ni tarkista kampuran asento tulupan reijistä.. vaikka kaks ruuvvimeisseliä sisälle, ja kun mag.puoleinen on YKK:ssa= juuri yläpistees ni I-varin puoleinen pitäis lähteä samantien ylöspäin ku mag.puoleinen lähtee alas..
     
  7. savokki

    savokki sdi rene

    Kaasarin neulaventtiilit valskaa?
     
  8. mikator

    mikator g-type & 500 xc sp

    No ei se ole pro:llakaan halpaa kelkkailu  ;D. Savuttaa tuo ihmeen paljon verrattuna vaikka tuohon lynxiin. Ja varsinkin kylmänä naapurit on varmaan jo puhelin kourassa soittamassa  palokuntaa paikan päälle tarkistamaan että palaako mulla joku täällä ;D.  Muuten kyllä kulku ja koneen käynti on aivan normaalia
     

Suosittele tätä sivua