Foorumin Polarikset.

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä kop-O-nen, 15/12/05.

  1. rudolf

    rudolf Draakkeni -08, Lynx 454 Racing -96

    Siellä on lissee kuvatuxia, arvatkaapa kummalla on 3-pyttynen ::)
     
  2. hirvas

    hirvas Tuntra

    Ao kuvasta ilimeneepi erinäisiä rakoni pajotuskohteita.  Kuvassa näkyvien lisäksi kuomun alta löytyypi slp:n vaimennin.  Pailakkahan on tuo -08 155" 700 cfi. Tuulilasihan on keskitalaven mallia.

    [​IMG]
     
  3. Tuomasup2

    Tuomasup2 SKS 850 155" - XLT SP 1995

    Hyvännäkönen on kyllä äRMäKkä. Ja kaikki tarpeellinen uutrustinki löytyy ;)
     
  4. Harri.T

    Harri.T lynx

    [​IMG]
    Tuommonen pulukka tuli ostettua viimeviikolla. Mittarissa vaatimattomat 6076 mailia ;D. Mukavahan tuolla oli reittiä päästellä. Voimaa tuntus olevan ihan tarpeeksi, kellään tietoa että paljo pitäs hevosia löytyä? Onkohan tuosta välityksiä muuteltu ku melkeen 7 tonnia on kierroksia 80km/h vauhissa? 140 sain kelattua huippuja mittariin aika vaivattomasti( suljetulla alueella tietysti). Matto kunnolla kulunu, kesällä sit joutessaan vois uuen laittaa. 32 harjalla oleva vähintään, vai kantsiiko suosiolla laittaa vielä karkeampi matto?Kuin korkea harjanen tuossa sopii edes pyörimään? Mutta joo ihan mukava peli on...
     
  5. zigeli

    zigeli Member

    Mun tietojen mukaan heposia löytyy 136hp, mutta tuosta tiedosta en ole satavarma. ;)
     
  6. [IQ]

    [IQ] Sw assaultti & 600 Switchback

    [​IMG][/img]

    tollanen tuli kotiin joku kuukauden päivät sitten. ihan mukavasti on tehoja ja umpisillakin pääsee kohtuulisesti . iskarit on mitä on vois kesällä vaihtaa joihinkin parempiin jos jaksas
     
  7. pro x 550

    pro x 550 Indy xcr 136" 650 -22

    ainaki slp diagramissa 130 taas minun pro2 rekisteripaperissa 120 mitä sitä uskos
     
  8. Harri.T

    Harri.T lynx

    Joo mulla kans se 93kw rekisteriotteessa. Minäki jostai löysin semmosen tiedon että 100kw olis..
    Eipä tuolla niin väliä oo..
     
  9. Temuu

    Temuu Polaris XC 500 SP

  10. Zassi-

    Zassi- Forest Fox 380,Tundra 550wt, Xc 600

    teemulla näyttäis olevan melekosen siististi pidetty kelkka.. onko ollu itellä vai ostitko vasta ?
    paljo on kertyny mittariin ?
     
  11. Temuu

    Temuu Polaris XC 500 SP

    Olen kolmas omistaja ja pari viikkoa sitten tuon vasta ostin, mittariin on kertynyt 4700 mailia.
     
  12. polle-positiivi

    polle-positiivi Well-Known Member

    UPEA :)
     
  13. Stinky

    Stinky 2016 M8000 Hardcore 162

    On kyllä komia RR VesaJ:llä 8) Just hyvä nuin, ku on jätetty nuo numeropohjatki paikalleen. :)
     
  14. VesaJ

    VesaJ Active Member

    Olihan tuo näppärän näköinen omastakin mielestä, nyt on vaan väri vaihtunut ja numerot kyljissä. Iski toi kilpailukuume..
     
  15. EeKoo

    EeKoo Member

    tämmönen tuli laitettua :)

    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  16. Spin

    Spin Well-Known Member

    No tämmönen pulkka tuli omaan talouteen ensimmäiseksi kelkaksi tuossa vajaa 2vko sitten.

    [​IMG]
     
  17. ProJumi

    ProJumi 850 Rmk - 19

    Nyt kyllä oon kateellinen ;D
     
  18. yamahahihhuli

    yamahahihhuli ski-doo mxzx800r-13

    tuohon kun sovittasit hain hampaat.....missä muut olikaan piilos. ;D ;D perkeleen hieno noinkin ;) ;)
     
  19. [IQ]

    [IQ] Sw assaultti & 600 Switchback

    tossa lisää :)

    [​IMG][/img]


    [​IMG][/img]
     
  20. pilkkis600

    pilkkis600 Nettikelkka

    [​IMG] Keräsin pihan polarikset ja kannoin ne paikalliselle diilerille, tuon se antoi vaihdossa.
     

Suosittele tätä sivua