Sno pro kurkut

Keskustelun 'Korjaamo' on aloittanut käyttäjä Åkerman, 21/1/08.

  1. speedy

    speedy RS 600

    Onneksi kerrankin olin pihistelemättä, kun noita teidän juttuja kuuntelee niin ei paljon tarvikekurkkuja kannata laittaa. ::) 70€ maksoivat orkkikset kappaleelta.
     
  2. Jamppapoika

    Jamppapoika '07 xrs summit

    Itse laitoin kans nuo snopron kurkut joulukuussa jonka jälkeen oon ajanu ~30km.
    Tänään katselin niitä kurkkuja niin näkyy jo pinnassa haprastumista :-\
    Toivottavasti kestäisivät nyt edes hiihtoloman niin sen jälkeen voisi pistää orkkikset tilaukseen.
     
  3. Kohmelo

    Kohmelo 600 xc sp

    Saako tarvikekurkkuja muita kuin SnoPron tekemiä? Vai onko ainoastaan orkkis tai SnoPro vaihtoehtoina?
     
  4. ifreq

    ifreq Yamaha Nytro xtx by McXpress

    Kestihä nuo snopro kurkut ehkä sen 200km :D sit alkovat turpoomaan ja halkeilemaan sisäpuolelta. kaiken lisäks emc väitti että käyhä ne kurkut kyseiseen peliin vaan eipähä käyneet..vois sanoa että  "laatukamaa"
    Originellit tilattu ja toivottavasti tänään ovat jo lapasessa.
     
  5. pro x 550

    pro x 550 Indy xcr 136" 650 -22

    kävin kans eilen tilaamassa orginellit onhan ne kalliit mutta jos ne tuon kelkan iän kestäs sitten
     
  6. komulatu

    komulatu Well-Known Member

    Onko kurkuissa siis vuoden takuu??

    Ihmetyttää vaan, ku kävin äsken kyselemässä vähän nuista tarvikekurkuista itse liikkeessä, ja siellä myyjä vakuutti että tarvikeosilla on vain 6 kk takuuta ???. Näin siis emc:ssä sanottiin! Jokatapauksessa näytin kurkkuja, jotka oli ostettu viimevuoden huuhtikuussa. AC:n kurkuissa kun semmoiset kumiläpät, niin te olivat turvonneet reilusti. Kun ei ollut kuittia esittää ostoksesta, ja myyjä ei suostunut koneelta sitä alkaa etsimään,niin asia jäi sikseen. Kaivelin äsken kuitti nipusta kyseisen kuitin, ostopäivä 18.4.2008. Eli kannattaako nuita kävästä vielä näyttämässä vai heitänkö ne sinne minne kuuluisivatkin???

    Kuulemma kyseiselle myyjälle ensimmäiset SnoPro:n kurkut, jotka tulevat takasi. Todella uskon  ::)
     
  7. Rensu

    Rensu Polaris RXL

    Heh, tarvikemyyjän peruslause. Monestikkohan tuon on erinäisissä tilanteissa kuullut...

    Ja jottei menis ihan aiheen viereen niin itellä odottelee Pure Polaris kurkut asennusta. Ei ole oikein vakuuttanut Snopröön kurkkujen laatu, ei ainakaan rolexiin istuva malli.
     
  8. komulatu

    komulatu Well-Known Member

    Ja kylllähän tää munkin jutustelu aiheeseen liittyy kun tuota takuuta meinaan kysellä?
     
  9. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Jaaha taitaa olla varmempi tapa korjata nuo vanhat vaikka sikaliimalla kasaan... :p
     
  10. ZetaÄrrä

    ZetaÄrrä Well-Known Member

    itellä oli 2 vuotta ja 100o kilsaa snoprööt touringissa, ylä ja alapuolella sormien mentävät reiät ku aloin kattoon niitä :-X siis revenneet siittä runko osasta kumi irti.
    Tosin.. nuo maksaa niin vähän orkkikisiin verrattuna ja vaintoon menee niin vähän et sama vaik laittaa yhet repun taskuun mukaan.. ;D
     
  11. lynx 250

    lynx 250 Lynx boondocker 800 -14/15

    Mulla kesti tämän kauden/ 180km snopron kurkku 250 lynessä, kunnes halkes tänään.  :'(
     
  12. Zuumi

    Zuumi Lynksin Extriim

    Minkäs takia täällä on sensuuri iskenyt?

    Joku kehui paikanneensa kurkut jollain kumiliimalla. Sitten joku toinen kyseli, että miten on kestänyt ja liimaaja sanoi kestäneen. Mutta mikä oli liiman nimi? Ja miten ne kurkut nyt voivat ja paljonko niillä on jo ajettu?
     
  13. Hippo

    Hippo Well-Known Member

    Ookko varma että oli tässä topicissa:

    http://kelkkalehti.com/keskustelu/index.php?topic=4195.675

     
  14. Zuumi

    Zuumi Lynksin Extriim

    Ookko varma että oli tässä topicissa:

    No tietysti!  ;D

    Ehhehe. Siellä oikeassa topikissahan Gizmo just tänään kehui, että kurkut ovat kestäneet. Hmh. Tyhmä minä. Näköjään tuo muisti alkaa olla jo menetetty luonnonvara  :'(  Hyvä, etten sentään enemmistä salaliitoista alkanu syyttelemään  :p

    Edith (Bunker) Kiitos Ms. Beanille Avviliin oikaisusta  :D
     
  15. znood

    znood Guest

    niin, sikaliimahan siis EI kestä bensaa edes kuivana, joten kukin voi päätellä kauanko korjatut kurkut kestävät... varmasti pidempään kun uudet snoprot;)
     
  16. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    SIKA on sen verran suuri valmistaja/tuotemerkki että ei ehkä pidä yleistää pelkästään esim. Sikaflex tuotteeseen. Tänään vaihdettiin kuilkuneuvooni tuulilasi alan liikkeessä, ihan sikamaisen hyvin tarttui. ;)
     
  17. Jörejussi

    Jörejussi Well-Known Member

    minkähän hintaset on nuo tarvike kurkut 600ho moottoriin ja mistä sais nopeiten suomesta tilattua. on tullu toettua että ei kannate liimata kurkkuja olen liimannu omia jo kolmesti ja aina ne ratkeaa liima on locitekin liima mikä kestää bensaa,kuumaa,kylmää,tärinää eikä kestä aina se liimaus sauma halkeaa.
     
  18. VilleMatti

    VilleMatti Well-Known Member

    Ei nuo tarvike kurkut kestä sen kauemmin kuin liimauskaan...


    Kannattee ehottomasti ostaa orkkikset eikä pihistellä!
     
  19. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Ittellä kohta 500km kestänyt Cascon liquisole jota ymppäsin aika helvatisti huonoille kohdin ja ei mitään antautumisen merkkejä todella elastinen ja pitävä, kohta lähden käsittelemään koko kurkut...
     
  20. Jörejussi

    Jörejussi Well-Known Member

    ostan ne tarvikekurkut loppu talveksi, ens talveksi laitan boyeseenin tai v-forcet. mutta mistä sais noppeitten 600ho koneeseen ne kurkut. mitä olen kattelllu niin ei siitä ota selvää että maksaako ne 75e vai noin25e.
     

Suosittele tätä sivua