Metsästyskortin omaavat kelkkailijat!

Keskustelun 'Vähemmän kelkkailuun liittyvä jutustelua' on aloittanut käyttäjä PG, 22/7/06.

  1. Grazy

    Grazy Guest

    Mettällä on tullu kokkeiltua semmosta, eipä sillä osunu mihkään :-[
    Seuraava ase tulee kesällä käyttöön, Beretta ½ aut. KICK OFF malli


    FinnClassic olis myytävänä ;)
     
  2. vesse

    vesse Well-Known Member

    täältä löytyy rinnakkaispiippunen baikal ;D
     
  3. foumula

    foumula AC M8000 , isolohkovesirevohka

    Joo, itellä on käytössä rinnakkaispiippunen vanha suhli ;D Koko lyhyen ikäni oon sillä ampunu ja mulle ainaki soppii melkein paremmin ku päällekkäispiippuinen :)
     
  4. Tasala

    Tasala Sidewinder MTX 153" Maptune stage 4

    Jos ens syksyksi ostais itelle sen benellin sbe2 kun isäntä jää eläkkeelle niin ottaa oman pyssynsä takas
     
  5. vesse

    vesse Well-Known Member

    mulla nykyään käytössä 1piippunen baikal, oon päättäny et jos ei yhdellä paukulla saa lintua niin sit ei tarvi saadakkaan ;)
     
  6. Juice

    Juice Well-Known Member

    täältä löytyy baikkalin mp 153 puoliautomaatti muuten hyva pyssy mutta paukkuja tahtoo mennä reilummasti :)
     
  7. asddsa

    asddsa BD 3700 RE

    Isukilla on kans tuo mp-153, on meleko karkiaa tekoa verrattuna kalliimpiin, kiekkopaukkuja ei syötä ja mahottoman keulapainonen.. Ja kuvio on täys suppealla huonompi kö jussim:min mainitseman shullin puolsuppea vielä paljon kauempaa ammuttuna ... :-\
     
  8. Juice

    Juice Well-Known Member

    mulla ianaki ampuu kiekko paukut kuhan se manuaali säätö homma on väännetty aivan tappiin. onhan se karkean näkönen mutta kertaakaan ei oo jättäny paukahtamatta. ;D
     
  9. asddsa

    asddsa BD 3700 RE

    Juu, meillä tahtoo n. joka neljas kiekkopanos tehä syöttöhärion, pitäs vaan enemmän ampua sillä niin varmaan alkas lukko toimimaan paremmin :D
     
  10. skspolaris

    skspolaris Well-Known Member

    itselläni oli mp-153 eikä tule enään oli kyllä aivan surkea paljon enemmän oli huollossa kuin käytössä lataus ei toiminut koskaan eivätkä saaneet kuntoon..
    huollosta tullessa kerran kesti vain yhden laukauksen ja parhaimmillaan huollosta tullessa se jopa kesti 8 laukausta
     
  11. Ieppo

    Ieppo Rev 600, Honda cr 250

    Kortti löytyy täältäkin, haulikkona on Benellin SuperBlackEagle ja kiväärinä Sako m85s synthetic stainless
    Sorsametällä tulee kerran pari syksyssä käytyä :D Hirvimetälle en oo vielä eestyny ollenkaa, parivuotta tainnu olla luvat ja hirvimerkki ammuttuna.
     
  12. H-pux

    H-pux SBA 650

    Husqvarna 310 A, kakkosaseena valmetin leijona.
     
  13. AMasa

    AMasa Well-Known Member

    Pitäs taas kesällä lähtiä hirvileimoja hakemaan vai ottasko samantien karhun!
    Kerran ase keskusteluksi meni nii kiväärinä Tikka T3 Stainless 308. Haulikkona lanberin joku mikähä se nyt oli 12-kaliperinen mutta ase on ollu kohta parivuotta eikä yhtään laukausta oo ammuttu ja piisamintappo pyssyki on! ;D
     
  14. grome

    grome BD 800 RE

    helepompi se karhu on ampua mitä hirvi.. itestä ainaki..
     
  15. Tasala

    Tasala Sidewinder MTX 153" Maptune stage 4

    Ite huomas että sillonko kävin ampumassa niin hirviammuntoihin oli kauhia jono ja karhuun ei yhtään niiin sama se oli karhu ampua, helppoa ku heinänteko
     
  16. n.k

    n.k Well-Known Member

    Heleppojahan net molemmat kokkeet on ampua (karhu ja hirvi) nykyään. Kun tekivät niin helepoksi kokkeen. Kunhan ase on kohdillaan ja ampuja ei panikoi siellä kopissa niin ei luulis mittään ongelmaa olevan. Kyllä mie olen sitä mieltä että net liikkuvat pitäis viel olla kokkeessa. Tässä nykysessä kokkeessa ihmiset tosin enemmän ehkä tarkkuuttaa aseitaan eikä sekkään tieten huono homma ole. Mut tähän nykyseen kokkeeseen viel ne liikkuvat ja 3 laukausta seisaaltaan lisäks oikeaan hirvitauluun niin olis hyvä.
    Itse olen ampunu 2 kertaa karhumerkin ja molemmilla kerroilla eka yrityksella läpi. :)
     
  17. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Koe vai elukka? Karhua en ole päässyt ampumaan vielä kuin kokeessa, hirviä kylläkin.
     
  18. asddsa

    asddsa BD 3700 RE

    On kyllä aivan liian helppo tuo tämänhetkinen karhu/hirvikoe. Ite sain vielä kö hirven metästyksen alotin ampua sen vanhan kokeen, ja kylläpä se sillon "jännitti" enemmän että meneeköhän se läpi. ;D
     
  19. hidas

    hidas Boonboonpiipdokkeri

    Onko verenpaineesi liian matala, sinä metsästäjä? (tappaja, ei ole normaalia kiinnostusta aseista) Tässäpä ratkaisu ongelmaasi, muistin tämän jutun taas tänään ja haluan jakaa sen kanssanne!! Kuuntele kuinka epänormaali olet -> http://www.radiorock.fi/podcast/player.asp?podID=996   Ja eiköhän saada verenpaineet kohdalleen  ;D
     
  20. veltsu91

    veltsu91 Summit 800 -03

    Verenpaine nousi jo kuunnellessa ;D Pakko sanoo että kaikenlaisia utopisteja sitä onki ::)
     

Suosittele tätä sivua