iq 600rr

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä evz, 16/4/07.

  1. Stinky

    Stinky 2016 M8000 Hardcore 162

    Vs: iq 600rr

    Joop.. Nytpä on sitte seki ihme koettu tuon äRRäpärrän kans, että ohut ilmanala vaikuttaa seoksiin!

    Täällä törkeenpaikan leirillä ku ollaan, polle röpöttää niin, ettei meinaa eteenpäin päästä! Mut heti ko puottaa tuntureista järven jäälle, niin alkaa pannu taas laulaa lähes normaalisti... Melko tuskaa tosiaan tuola tunturien huipulla... ::)

    Laskin neuloja pykälällä siitä mihin ne oli nostettu, eli toiseks alimmasta keskelle.. Saa nähä auttaako. Toivottavasti..
     
  2. Åkerman

    Åkerman Sledless

    Vs: iq 600rr

    Kuinka korkealla sitä ollaan?
     
  3. Wainajala

    Wainajala Hardcore

    Vs: iq 600rr

    Base camp on n.500m. Röpötys alkaa 200m ylempänä. Mitä ylemmäs mennään sitä enemmään rötää!
     
  4. Åkerman

    Åkerman Sledless

    Vs: iq 600rr

    Puolentoista viikon päästä on korkeanpaikan leiriä myös tiedossa ja loppu keväästä lisää ja korkeampaa. Pitää varmaan varuilta käydä suutin kaupoilla...
     
  5. Stinky

    Stinky 2016 M8000 Hardcore 162

    Vs: iq 600rr


    Tosiaan..  Rupes mylly kiekumaan ku laski neuloja!  8)  Uskomaton vaikutus yhellä pykälällä! Hieman vaan jännitti eilen, ku ajeltiin pikku mutka täällä alavilla mailla...  ::)

    Onko neulat keskellä vai nostettu pykälällä? Jos keskellä, niin onko kestäny..? Mulla siis samat suuttimet ja ajellu aikasemmin pykälän nostetuilla neuloilla
     
  6. juanito

    juanito Guest

    Vs: iq 600rr

    itellä pitäs olla entisen omistajan mukaan 420 päät vaihettu ja tyhjäkäynniltä lähdettäessä röpöttää,mitä kannattaa rukata ja mihin suuntaan(aloittelia kyselee)
    jahas jotain jo olikin eli neulaa varmaan seuraavaksi kurkkia.
     
  7. FU

    FU Well-Known Member

    Vs: iq 600rr

    Onko kenellekään kuulunut rr:ssä kun ajaa (syherö pattia),niin sellaista pauketta voiman siirrosta? Näin itse ajattelen että pauke kuuluu voimansiirrosta,mutta jos niin mistä alkaa etsiä äänen aiheuttajaa? Etupukki ei ainakaan pohjaa,ääni joka kuuluu niin muistuttaa samalta kuin panee pakilta eteenpäin menon niin se välys paukahdus! Ketjukin on oikealla kireydellä! Eli mittees tähän sanotte?
     
  8. Stinky

    Stinky 2016 M8000 Hardcore 162

    Vs: iq 600rr

    25:set tyhjärit paikalleen, niin ei rötää lähössä... Tuo neulan asento on vielä hieman kysymysmerkki... Varman päälle pelaat, jos samalla nostat neulaa kun pienennät tyhjäreitä, mut mut...

    Pitäs jonku digatronistin tutkailla nuita lämpöjä ja ettiä tuohon sopivampi neula ;) ...tai sitte jos koittais kompromissina ohkasempaa rikkaa sinne neulasokan alle... ::)
     
  9. PEKSU

    PEKSU Well-Known Member

    Vs: iq 600rr

    Tarkista etupukin kunto ettei oo poikki ja väliakselin laakeri 2-varin päästä
     
  10. FU

    FU Well-Known Member

    Vs: iq 600rr

    Etupukki ei ole poikki,olen käyttänyt monta kertaa irti telaston ja katsonut että kaikki liikkuu niin kuin pitää.Laakerikin on ainakin päällisin puolin kunnossa,kun koittaa varista liikutella niin ei ole välystä. ::) :-\
     
  11. pelarus susion

    pelarus susion LYNX 600 RS e-tec

    Vs: iq 600rr

    Mulla alko paukkumaan kun siirsin etupukin alakiinnityksen takempaan reikään. Muuta muutosta siitä siirrosta en huomannut. siirsin sitten sen takas ja pauke loppu ??? Paukkeen loppumiseen saattaa vaikuttaa se ,että olen ajanut sen jälkeen vain pehmeällä reitillä. Ennen siirtoa en pauketta ainakaan tiedostanut....
     
  12. Vs: iq 600rr

    Hmm... onko ketju varmasti kireellä ? entäs kaikki laakerti voimansiirossa? ja alustassa kaikki mutterit kireellä ? Kannattaa kasata kelkka kukkoliiman kanssa niin ei kiri auki iteksiään :)
     
  13. Åkerman

    Åkerman Sledless

    Vs: iq 600rr

    Kannattaa muistaa vahvistaa se etupukki.... :mad:

    Nimimerkillä eipä näy 22mm putkea, heitetäämpää telasto takas paikalleen..............................
     
  14. Stinky

    Stinky 2016 M8000 Hardcore 162

    Vs: iq 600rr

    Ei oo onneks vielä menny, ni ei oo tarttenna purkaa tuota alustaa.. (knok knok!)

    Hei! Kaivurimies! Kommentoippa ny jotain tohon mun suutin/neula/kestävyyskysymykseen tossa aiemmin! ;D Tietäs vähän, tohtiiko tuolla ajaa vai rupeanko nostaan neulat takasin.. ::)
     
  15. Åkerman

    Åkerman Sledless

    Vs: iq 600rr

    Eipä ole kolmeen viikkon tullut ajeltua :mad:
    Huomiselle vasta oli suuttimetkin tuloillaan ;D
     
  16. Stinky

    Stinky 2016 M8000 Hardcore 162

    Vs: iq 600rr

    Aijaa.. no eikai se auta ko itte toimia koekaniinina.. ::) Luulis sen nyt näillä lämpimillä ainaki kestävän...
     
  17. xc700

    xc700 600rr

    Vs: iq 600rr

    Mulla on paikallaan 25 tyhjäri ja 430 pääsuutin. Koneessa on myös w force läpät ja mökäpönttö. Toistaiseksi on kestänyt. En ole ajellut yli -15c pakkasissa. kestää myös 420 pääsuuttimella.
     
  18. Stinky

    Stinky 2016 M8000 Hardcore 162

    Vs: iq 600rr

    Mutta se neulan asento?! Onko keskellä eli vakioasetuksissa?
     
  19. Åkerman

    Åkerman Sledless

    Vs: iq 600rr

    Isot pojat kerto että vakio asennossa on kestäny.
    Jos sitä itsellekin saisi siittimet paikalleen alkuviikosta :D
     
  20. juanito

    juanito Guest

    Vs: iq 600rr

    nyt ne olis itelläki 420 päät ja 25 tyhjärit,neula vakio asetuksissa ja hyvin potkii eikä röpötä,pakkasta pari astetta.nyt sitte tarkkaillaan kestääkö vaiko ei.jos ongelmia jollain ilmenee niin saa kertoa ajoissa ;)
     

Suosittele tätä sivua