Yamaha Phazer -07--->

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä unppi, 25/9/06.

  1. REVyy

    REVyy MX Z 600 X-RS

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    Kyllä itellä autto huomattavasti noi kuningas PP:t, et ei haukkaa reitiltä hankeen. Orggikset haukkas heti ( siis Revissä ), mut noilla saa ajaa kyllä toinen suksi reitillä ja toinen suksi hangessa. Se riippuu PP:ssä siitäkin mihin reikiin satuloissa laitettu. Sukset takana, niin rauhallisemmat tossa mielessä.
     
  2. mijduwoerh

    mijduwoerh 2 x Lynx RE e-tec 600r 20 & 22

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    Tulipa vähän purettua/tutkittua ja huomasin nuo ja muutaman muunkin paikan joita "kirimällä" varmaan saa vähän poistettua noita välyksiä !! Ajellaan nyt tämä kausi loppuun ja pajotellaan sitten syksyllä tätä tai jotain muuta  :) ..
     
  3. Leader Dog

    Leader Dog ROTAX 440x-06 +R8 -63+R8 -64+912-ULS

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    Tseenare,kyllä revissä on varmaan kuningas PP:t toimii hienosti noin yleensä ottaen , mutta niillä etelän urilla jossa pääasiassa kurvailen , ei tule kysymykseen pahemmin toista suksea jäljeltä tarjota ellei välttämättä rikkoa tukivarsia / eturunkoa.
    Suoraan "paketista" en ollut kovin tyytyväinen ko. suksiin.
    Seistenajoa varten ensiksi otin pitkittäiset sivukölit pois kokonaan , sekä,
    itse olen laittanut sukset takimaisen ja keskimmäisen reijän puoleen väliin , koska keskireijässä ohjaus : haukkoo/tuikkii/yliohjaa tai takimmaisissa reijissä ohjaus on hieman raskas .
    Niin olen rahannut pistosahalla keskimmäisen ja takimmaisen reijän kannaksen pois jolloin säädöstä tulee ikään kuin portaaton.
    Suksi/satula/rauta komleksin mutterienalle laitoin isot korialuslevyt jotta kiinnitys on tukeva.
    Niin ja Totatekin rautoja olen myös lyhentänyt molemmista päistä n.2cm. ja rautojen päät on tietenkin viistottu.

    Niin ja olenhan pyytänyt jo tarjouksen Phazerista WP-kepityksellä.....mutta , mutta...
     
  4. SixSixOne

    SixSixOne Well-Known Member

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    Itse olin vähän pettyny tuon koneen vetoon alarekisterissä, nytron koneeseen verrattuna enempi kierroskone minusta. Tosin tämä yksilö oli vakiomatolla, 1,5" matolla olis ollu paljon mielekkäämpää testata. Toinen asia joka phazerissa häiritsi itseä oli turhan eteen viedyt tukivarret, jos ne ois vaikka n. 10cm taempana (muistaakseni suunnilleen nytron luokkaa) olis keula vähän kompaktimpi ja parempi.
    Jos sais yhdistettyä nytron ja phazerin parhaat puolet, siinä olis harkinnanarvoinen laite.
     
  5. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    Minua alaväännön vähäisyys ei ihmetyttänyt. Noin pieni nelari kun ei voi tarjota mitään kovin ihmeellistä potkua. Mutta, itselleni tuota en harkitsekaan, vaan 12-vuotiaalle pojalleni. Sille alkaa Freestyle jäämään liian hitaaksi, joten tuo voisi olla sopiva vaihtoehto. Laitoinkin nettimotoon jo työkelkkani myyntiin, vaihdossa voin ottaa Phazerin...
     
  6. frosty

    frosty Well-Known Member

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    Taitaa kohta tulla NYtro myyntiin ja vaihdossa kelpaa sininen Phazer, sopivalla välirahalla...
    Tosin väliraha pitäs olla kohdillaan tai muuten Nytro jää talliin.

    Menee ihan myynti-ilmotteluksi tämä. :)
     
  7. Fiiberi

    Fiiberi Guest

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    Hmm, vaihda Turbo-Phazer MountainLiteen.
     
  8. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    Joo ja modekin vielä..
     
  9. frosty

    frosty Well-Known Member

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    Heh, siinähän tulis tehtyä samalla se kaikkien aina toivoma lyhennysprojekti. ;D
    Eikai ne mountain palikat siitä nurkkiin jäis, kait ne jollekkin innokkaalle sais hukattua.

    Missäs sellanen Mountainlite on tyrkyllä ja onko se innokas vaihtumaan? :D
     
  10. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    No, nyt sitä sitten joutuu aloittamaan rakentamisen. Tuli sovittua kaupat kakkoskelkaksi moisesta turijasta. Nyt on sitten kaksi pimpparautaa ja yksi kissa tallissa, toistaiseksi. Tai tarkkaan ottaen Skooda on vielä tallissa, mutta kunhan pääsen täältä reissusta kotiin, niin kiikutan sen oitis pois.
     
  11. KMV

    KMV ZR 6000 137" SP LTD

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    Saitko sopivasti ? ;D
     
  12. Leader Dog

    Leader Dog ROTAX 440x-06 +R8 -63+R8 -64+912-ULS

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    Meikäläisellä olis tarjous nyt Phatserista WP-kepiteyksellä ,nyt vieä odotetaan SD:stä ja Lynestä.
     
  13. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    Sain. Pojalla vauhti radalla kasvoi viimeisen kuukauden aikana niin paljon, että oli pakko vaihtaa kelkka vaikkei vielä ollut suunniteltu sitä. Freestyle alkoi jo antamaan kaikkensa, tosin ehjänä se on kestänyt, ei mitään korjattavaa. Fööni skoodia ei ollut sopivasti lähettyvillä tarjolla, mutta paikallinen Yami-kauppias teki hyvän tarjouksen, joten poika joutuu ajamaan nyt kesät talvet sinisellä.
     
  14. unppi

    unppi Yamaha

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    No jopas! Onko ihan pakasta vedetty peli? Tää kyllä on yks niistä vehkeistä mitä täytyy päästä kokeilemaa ihan vaa kokeilumielessä :)
     
  15. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    Niih.. Onhan siinä kesä aikaa korjata, mutta kokeilet vasta kun kaikki muut on kokeillu ;D
     
  16. unppi

    unppi Yamaha

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    Eioo vissii kovin kova luotto mun testiajoihin ::)
     
  17. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    Ei, kun kone ja tulpat tuppaa karstottumaan, vai miten se oli ;D Eiköhän noita pimpparautoja pääse jossain testaamaan, vaikkapa telannostajaisissa.
     
  18. Leader Dog

    Leader Dog ROTAX 440x-06 +R8 -63+R8 -64+912-ULS

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    Otan osaan , Ski-doo miehelle ei yleensä jäteä parhaita paloja , sen verta raakoja ovat itsekkin......siinä nimittäin crome ;Dmolybdeenikin oikenee....
     
  19. unppi

    unppi Yamaha

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    Oon yamahoilla paukuttanu enemmän kilsoja mitä skidoolla :) Olihan tämmönen phazeri tilattu sillo ku ensimmäiset tuli mut eipä oo vielä kuulunu.. Eikä nyt oikeestaan jälkeenpäin harmita, senverran ollu näissä alustaharmia :(
     
  20. ILU

    ILU Phazer FX

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    Hyvää Phazeria etsiville, kantsii käydä tuolla Myydään kelkkoja osastolla. ;)
     

Suosittele tätä sivua