Räpylämatto 3900:seen??

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä -AM-, 11/2/09.

  1. kari-77

    kari-77 lynxillä mennään

    Vuosi sitten syksyllä.Teoltahan se kannattee kaikki ostaa jos mahdollista...Itte ollu kyllä pirun tyytyväinen telaan ja on kyllä riittävän karkea tehoihin nähden.. ::)
     
  2. ade85

    ade85 Rene 800 X

    Mie en kyllä usko että 3900 tulee parempi jollakin kauhen kokosella lapulla...
    Nuorempana paljonki ajanu 3900 ja edelleen renen vieressä pihalla istuu ranger -92, rotax 377
     
  3. kari-77

    kari-77 lynxillä mennään

    No tietenkin rajansa silläkin täytyyhän se kattoa,että mitä kuomun altaki tehoja löytyy...!#8mm lappu aivan riittävä 377 koneelle!Eikähän 3900 olekkaan reitti vehkeitä vaan työ ja vapaa aikaan tarkoitettuja
     
  4. kari-77

    kari-77 lynxillä mennään

    Sori siis 38mm lappu tuli kirjotusvirhe.. :mad:
     
  5. -AM-

    -AM- Member

    teo ei ennää myy suoraan, vaan pittää tilata aina jonkun yrityksen kautta. Ja en minäkään olisi tuota 51millistä haaveillukkaan, mutta kun pääsin ite kokeilemaan ko. mattoa + kone oli 377cc ja oli pirun hyvä veto/pito. Pittää tuossa testailla ripsaa ja kenties jos se ei miellytä niin ainahan se on vara vaihtaa.
     
  6. veltsu91

    veltsu91 Summit 800 -03

    Joo.. anteeksi tää piikittely taas tässä, mutta melko varma olin siitä että se ei sinne mahu pyörimään, muttaku kuullostit nii varma olevan nii en kehannu suutani aukasta :-[ Anteeksi sitte tästäki.. Mutta jos ois niitä oikeita haluja ollu sulla laittaa se 5senttinen räpylämatto sinne nii oisithan sinä voinu siirtää sen vetarin paikkaa ???

    Ps: Jälkiviisaana on hyvä puhua ;D
     
  7. -AM-

    -AM- Member

    meinaatko veto-akselia? varmahan sen asian piti ollakin kun kerran itse teokin sanoi että kyllä se pyörähtää :). liekö runko sitten hieman erillainen nuissa 39:ssä ja 360:ssä, noh ei sillä ennää niin väliä, uus matto on alla ja testit oottaa. sen verran vielä että uusien vetopyörien ja telatunnelin väli oli pikkasen yli 40mm ja tela oli sisäpinnasta lapun päähän 55mm, pienemmät vetarit olisi saanut mutta niistäkin sai vaan sentin lissää pelivaraa. joten ei paljosta kiinni mut kuitenni. Olis sen toki jollakin ilmeellä saanu siellä pyörimään mutta en ruvennu sitten ennää isommin värkkäämään kesken ajokauden.
     
  8. Jukka85

    Jukka85 Arctic Cat ZR 700 -00 136"

    Minä meinasin rueta rakentamaan 3300 GLS:stä vähän menevämpää peliä...liekkö noissa muuten sama runko mutta 3900 pidempi? Ite meinasin pistää 38x345x44 camon cross countryn...ja pitäis vielä jäähdyttimetkin sopia. Meinasin siirtää vetaria ja laskea sekä siirtää alustaa taakseppäin
     
  9. -AM-

    -AM- Member

    enpä ossaa suoraan sanoa siitä rungosta. Mulla oli aikaisemmin 3800, 583cc nestekoneella ja siinä oli alla 345 pitkä tela n.38mm harjalla, alustaa ei oltu siirretty taaksepäin mut alustapukkien kiinnitysreijät oli porattu pikkasen alemmaksi. Telassa riitti pitoa kohtalaisesti mutta pituutta olis saanu olla vähän lisää. Mulla ainaki kulki melko syvässä. Sehän jatkuis näppärästi 365 pitkäksikin jos meinaat taaksepäin alustaa ottaa ;)
     
  10. Jukka85

    Jukka85 Arctic Cat ZR 700 -00 136"

    Joo..mulle tulee 700 ;)cc ;D Ei se tosiaan paha olis jatkaa 365:ks mutta kun tuo 345 löytyy tallista....Saa nyt nähä mitä rojektista tulee mutta onpahan ainakin yritetty ;)
     
  11. challenger

    challenger challenger

    Näitä kelkkoja laiteltiin rajamiehille tällä telalla ja 7-hampaisilla pyörillä. ja hyvin kulki,
     

Suosittele tätä sivua