Ponyride v1.05

Keskustelun 'Projektit' on aloittanut käyttäjä Yamppa, 6/5/07.

  1. viperi

    viperi 2 x AC SnoPro 600 2013

    Vs: Ponyride v1.05

    no joo just olin kirjottamassa et jaffat tulloo ja helemat paakkaa ;D .. no senverta kokemusta et 779 rotaxissa oli mokomat ja alta sata kilsaa ja vitusti rahaa remppaan eli säästin männissä ja tuhlasin korjuussa ;)

    edit:ja kone oli kyl vimpanpäälle laitettu ennen kuin noi pirun riivaamat tuhkakupit tuli laitettua .. no sit mentiinkin wisecoilla liki 2000 ennenkuin lähti koko laitos muille lumille ja syy noitten paukkumiseen voi olla et toi pata ei ihan ollu vakio kun sillä kuiteskiin vetästiin kyttätutkaan ihan luvan kanssa 202 kilsaa tunnissa ja matkaa oli jumalan selän takaa ;D ;)

    ja pena78 .. et sitten ostannu tätä 779 skippaa vaikka HALAVALLA kauppasin ;D ;)
     
  2. maaza84

    maaza84 polaris super sport -97 488 fööni

    Vs: Ponyride v1.05

    joo mullaki meni kone uusiin puihin nuiden takia siis snopron mäntien :mad:
     
  3. Yamppa

    Yamppa Assault 800 &1050

    Vs: Ponyride v1.05

    Kyllähän ne tosiaan SnoProt on, olen itekki ollu varsin skeptinen noiden suhteen. Mutta niitä suositteli mulle kaks sellasta jätkää, joiden näkemyksen arvostan aika paljon korkeammalle kuin yhdenkään foorumin penan, joten tulin siihen tulokseen että jos ei ite oo testannu niin ei pysty sanomaan mitään. Nyt tulee ainaki omalle kohdalle faktaa aiheesta.
     
  4. Puppe

    Puppe BackyardKing

    Vs: Ponyride v1.05

    Liekköhän sun 488cc isolohko fööni ja tää Yampan rojektimylly kovinki lähellä toisiaan...
     
  5. pena78

    pena78 AC 9000rr -18 ,ZX WC-Mod. ,mach-z 800-98

    Vs: Ponyride v1.05

    Haista ite.. ;D

    Sen voin kertoo että perässä tullaan kuin peräpukama! ;)

    elko halki,elkosta helma murtunu,wisecossa renkaan tappi irti...tuommosia vikoja itellä ollu ns.hyvissä männissä!
     
  6. Hippo

    Hippo Well-Known Member

    Vs: Ponyride v1.05

    Taitaa nuo pinnotetut snoprot olla samaa tavaraa kuin spi eri paketissa.
     
  7. Antsa

    Antsa 900Ace expe LE & 600 AceT Rene 154"

    Vs: Ponyride v1.05

    männät pitäs olla ihan hyvät mutta mitkä renkaat sulla on niissä?
    Cudneyn männät = SPI = snopro? mutta renkaat on ainakin cudneyssa kromipinnoitteiset, joten kestää aikasta paljon enempi ku nuo snopron tai SPI vakkarit.
    Mulla oli SPI ja cudney kädessä yhtäaikaa, olivat täysin identtisen oloiset. valumerkit yms samat.

    Mullon noi cudneyt nyt kolmatta talvea. Kaverilla oli SPI:t mutta niistä toinen leipas kiinni paskojen renkaitten takia.
     
  8. Hesba

    Hesba Polaris Finland missioner

    Vs: Ponyride v1.05

    Minä punnittin 600Sdi:n Elkot renkaineen ilman sokkia ja tappia. 311gr toinen ja 314gr toinen.
     
  9. xc700

    xc700 600rr

    Vs: Ponyride v1.05

    Minulla oli rxl:ssä sno pron männät ja ajoin niillä itse noin 3 tuhatta kilometriä ilman ongelmia.
     
  10. Yamppa

    Yamppa Assault 800 &1050

    Vs: Ponyride v1.05

    Noniin. Nyt hieman enemmän juttua.

    Kovin paljo ei tullu kuvia otettua, ihan peruskauraahan hommat on.

    Kone kuitenki kasattiin snopron männillä. Saa nähdä miten kestää ja pelaa. Ihan moottorin kokonen se on ainakin, varmaan varren keulallakin tuottais hyvin.

    [​IMG]

    Kuvassa näkyy nyt ainakin Blingfactoryn kansi ja vesikisko, moottorinpeti joka on takuulla kestävä. Etupuolen moottorintuen kiinnitys. Fujin vesipumppu, pumpulta lähtevä letku pitää jostain metsästää sopiva ettei tarvii olla välissä jatkoa. Ja xcr:n käynnistinlaite, sisällä on 650:n syttykamat ja magneetto, joka on sovitettu uuteen kampiakseliin muuttamalla kartio, tämänkin homman suoritti Blingfactory.

    [​IMG]

    Anssix vetäs herkän poskivalssin yhden crankshopin kanssa ennen asennusta.

    [​IMG]

    [​IMG]

    Sinne se vain muljahti, putketkin on paikoillaan. Ei ihan kevyt asennettava, jonkun verran paino kasvaa mutta sehän nyt oli odotettavissa. Ohjauskin mahtuu hyvin olemaan kuomun alla. Vielä on paljon hommaa kuitenki. Vesiletkut ja sähköt ehkä suurimpana hommana. Mutta kyllä se tästä.

    [​IMG]

    Ja se kuomukin muuten mahtuu kiinni.

    On muuten lämpimässä tallissakin sen verran tahmea kiskoa käyntiin, ettei varmaan tarvii kolmenkympin pakkasessa tarjota tulille ainakaan vaihtamatta järeämpää käynnistinnarua. EI sen puoleen, en hennois sillä niin kylmällä ajaakkaan.

    Pakko itsekki myöntää, että on se aika miehekkään näkönen paketti. Toivottavasti sen saa vielä joskus käyntiin.
     
  11. Larska

    Larska Alpha 154,äskooäs155,indy500

    Vs: Ponyride v1.05

    Ohan poijjaat miehekäs pulukka,täytyy kyllä se sannoo että vaikka yrität kui hyvvää tehä nii priimaa pukkaa ;D
     
  12. janppa

    janppa Guest

    Vs: Ponyride v1.05

    Hyvältä näyttää, tosin paria tarraa se huutaa ;) Mitäs lopulta jäi välystä männälle?
     
  13. Yamppa

    Yamppa Assault 800 &1050

    Vs: Ponyride v1.05

    se on salaisuus :D
     
  14. Yamppa

    Yamppa Assault 800 &1050

    Vs: Ponyride v1.05

    Rupersin väkertään sähköjä uusiksi taas kerran. Oonko mä ainoa jota suoraansanottuna *ituttaa nuo kelkan sähköt. Mulla ei oo enää yhtään mitään mistä karsia, mutta silti tuntuu että johtoja on liikaa eikä niitä saa riittävän nätisti. No nyt on jokatapauksessa niin karsittu kuin voi olla. Jos haluaa valot ja lämppärit pitää käytössä niin mitään ei voi ottaa pois. Ja onhan sielä kaiken keskellä se huippuälykäs säilyketölkin näköinen 650:n syttyboksi :D
     
  15. rreipas

    rreipas minkä tähen no yhen tähen

    Vs: Ponyride v1.05

    ,
    miulla ois yhet 1000 km ajetut cudneyt....pitäs nakata kuva ni näkis miten ne on huonoja...
    kulu ihan holoksi noilla kilsoilla???
    siis 800 rotaxissa
     
  16. Hemmo

    Hemmo Paluu Tulevaisuuteen -

    Vs: Ponyride v1.05

    noni, savua kaivattais jo putkien päistä!! Voipi olla kyllä melekosen väkevä kampe syötellä tunturiylängöillä, tuskin ihan ekana on moottoriosasto puutumassa mäkeen.
     
  17. Alijohtaja

    Alijohtaja ELANI

    Vs: Ponyride v1.05

    En ole kuullut muiden kun ROTAXIEN puutuvan,eikä tarvii aina mäkeäkään.
     
  18. pena78

    pena78 AC 9000rr -18 ,ZX WC-Mod. ,mach-z 800-98

    Vs: Ponyride v1.05

    eikö se ollu että nuo cudney raacinki männät oli kiinan poikain leimoilla niiku "Kimpex"..?

    Yamppa kysyppäs mikalta niitä neuloja!? ;)
     
  19. Antsa

    Antsa 900Ace expe LE & 600 AceT Rene 154"

    Vs: Ponyride v1.05

    taitaa olla erona tosiaan jo yllä mainitut erinlaiset renkaat.
     
  20. Puppe

    Puppe BackyardKing

    Vs: Ponyride v1.05

    Ja muistappa ottaa sitte viideota. Triplen soundeja ei voita mikään!
     

Suosittele tätä sivua