RE 600 -07 ohjainraudat

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä Lyynetec, 29/10/09.

  1. Lyynetec

    Lyynetec Well-Known Member

    Powder pro suksiin olen ajatellut laitta totaltekin raudat. Onko snocross näistä karkein ja siitä seuraava racing. Kukahan näitä mahtaa myydä pohjoisessa. Tai jos on tietoa edullisesta liikkeestä muualta suomea, niin kerro ihmeessä. Tarvetta olis myös tuolle telaston rajoitin remmille.

    Koskahan kelkkojen osa ja tarvikemyynti siirtyy nettiin. Itse ei jaksa lähteä kyseleen tiskiltä sitä tiukkaa hintaa. Valmiiksi tingitty hinta nettiin ja klikkaamalla tavara postiin. Se on nykyaikaa.
     
  2. Solaris

    Solaris Well-Known Member

    Vs: RE 600 -07 ohjainraudat

    aika rajuja rautoja on snowcross mallit ainakin reitti ajeluun
    itselle oli myös racing liian rajuja, mutta itsehän kyllä "turruuttelin" reitillä

    kurkkaa tuolta ja pistä kauppiaalle viestiä että

    tossa jotain rautaa tarjolla http://www.jumoto.fi/kauppa/advanced_search_result.php?keywords=ohjain&osCsid=it4he0msfcbpdc5abbpus14md5

    myös rajoitinremmi http://www.jumoto.fi/kauppa/product_info.php?products_id=842

    kun tiedät mitä haluat niin pistä tonne kauppaa viestiä ja "nickki" mukaan

    #Jukkis
     
  3. SvaR

    SvaR Well-Known Member

    Vs: RE 600 -07 ohjainraudat

    Aika mielenkiintosta... henk.koht. -07 RE:n omistaneena ja PP sukset alla niin ei olis käyny mielessä laittaa mitään racing puhumattakaan cross rautoja alle. Oli se niin järkyttävän ohjaava ja raskas ajaa niillä vakioraudoillakin. Aika paljon niitä sai höyläillä että niistä sai ajettavat. Samaa valittanut lähes jokainen joka kyseisellä kombinaatiolla ajanu.
    Joko sulla on höylä livenny tai todella mielenkiintonen ajomieltymys ::)

    Oletkos koskaan ajatellu käyväsi Totaltekin sivuilla?
     
  4. MikaNO5

    MikaNO5 lynx rs600xc

    Vs: RE 600 -07 ohjainraudat

    Mikähän nuista vastaa pp:n alkuperäistä rautaa, kun omassa käytössä se on ollut paras?
     
  5. Solaris

    Solaris Well-Known Member

    Vs: RE 600 -07 ohjainraudat

    hankala sanoa kun itse olen ainakin välillä myynyt suksipaketteja erillä raudoilla mutta itse laittaisin 15cm/60 asteiset raudat
     
  6. SvaR

    SvaR Well-Known Member

    Vs: RE 600 -07 ohjainraudat

    Samaa tais Zetakin joskus mainita ja hälle meni minulta orkkikset ja sprintit joku vuosi sitten... sillon niitä vertasin ja kovametallit pituudeltaan muistaakseni lähes 1:1, mutta sprintissä 75 asteen kulmassa.
    Sitä en sitten tiedä onko tuo Sprint rauta niistä ajoista muuttunu.
     
  7. Lyynetec

    Lyynetec Well-Known Member

    Vs: RE 600 -07 ohjainraudat

    Edellinen ajokki oli 700 fusion ja kun re:llä pääsi ajeleen niin jopa powdereilla tuntui kevyeltä ohjaus. En muista oliko nykyiset raudat totaltekin sprintit, mutta ihan hyvin on kääntynyt. Kyselin vain mitä malleja mahtaa olla. Esim karkeimmasta lähtien, extreme, snowcross, racing, sprint vai miten ne menee. Uudemmalla Catilla ajaessa tuli tunne kuin olisi ajanut tehostetulla ohjauksella. Oli se sen verran kevyt. Raskainta käsittelyn kannalta lynxissä on kaasuvipu. Pitemmillä matkoilla peukalo menee kipeäksi. Sitä jousta en ole uskaltanu löysyttää, kun on tapauksia joissa kaasu on jäänyt päälle operaation tuloksena.
     
  8. bebe

    bebe Lynx RE 600R 2019

    Vs: RE 600 -07 ohjainraudat

    Mitä rautoja porukka laittanut vakio suksiin. Kelkka muutenkin väkio säädöissä.

    Jos laittas esim EMC ltä Woodys Trail tai Racing ??
     
  9. x-teammember

    x-teammember Well-Known Member

    Vs: RE 600 -07 ohjainraudat

    Ostin just pp:t ja mukana tuli slp;n omat mustat raudat, niissä oli kovametallia 15cm joten riittänee varmasti. Jos tarvetta niin paikka oli Ojan rauta Kempele..
     
  10. hifilux

    hifilux Well-Known Member

    Vs: RE 600 -07 ohjainraudat

    Kävin ostamassa Jarla Sprint raudat CTRL vakio suksiin, koska toisen puolen kovametalli oli lähtenyt alkuperäisistä raudoista kokonaan irti. En ole vielä päässyt ajamaan kun lumet suli pois :mad: , mutta kerron kokemuksista kunhan pääsen ladulle. Noissa Sprinteissä on 130 milliset 60 asteen palat ja myyjän mukaan näihin ei ottavampia rautoja kannattaisi laittaa kun ohjaus kuulemma menee turhan raskaaksi ::)
     
  11. rreipas

    rreipas minkä tähen no yhen tähen

    Vs: RE 600 -07 ohjainraudat

    oikeesti hei yks juttu

    mitäs ootte mieltä tosta ohjauksen jäykkyydestä...

    meinaan jos ajaa lumella niin mitäs kun ihan miettii asiaa oikeesti aivoilla...

    kumpihan vaikuttaa enemmän siihen jäykkyyteen se pikkuruinen kovametalli vaiko se ohjurin kokorunko?

    kun on 10cm 13 cm jne jne pitkiä 60 astetta 90 astetta ja silleen niitä paloja nääs
    se kovametalli saattaa olla ratkasevassa osassa sillon kun ajetaan ihan kovalla pinnalle mihin ei ite suksi uppoa

    tiijä sitte mut luulisin jotenkii näin sen olevan?

    voin olla väärässäkin ei ois ekakerta ::)
     
  12. bebe

    bebe Lynx RE 600R 2019

    Vs: RE 600 -07 ohjainraudat

    Onhan se varmaan näinkin tosiaan ainakin pehmeillä reiteillä. Ainakin täällä Oulunseudulla reitit on aina jäällä ainaskin mutkat. Paitsi ei tällä hetkellä :mad:

    Itellä oli curverin racet edellisessä SXR:ssä ja meni sileeks talven ajossa. 1500km reittiajoa ilman suurempia asfaltti kiihdytyskisoja. Etummaiset kiinnityspultitkin lensivät vit... raudoista. Jotenkin vain tuntuu että en ainaskaan niitä laita enään...

    Rautojen valintaan vaikuttane

    ajettavuus/kääntyvyys
    Kestävyys
    pro jätkien essonbaari legendat ;D
    jne...
     
  13. äsdeeii

    äsdeeii Ski-Doo X-RS -12

    Vs: RE 600 -07 ohjainraudat

    Samoilla linjoilla ollaan,ei muuta ku upottelee sitä rautaa sinne sukseen ja kantteja höylällä pois,niin riittää se SLP.n vakiorauta oikeen hyvin.....ainaki mulle ;)
     
  14. Kuuppinen

    Kuuppinen Member

    Vs: RE 600 -07 ohjainraudat

    Itse suosittelisin vakio suksia totaltek racing ja jäykemmät suksen jouset saa tosi hyvän.Kääntyy ja on vakaa ajaa jos pokkaa menee runttaamalla mutkasta ei tartte paljon löysäillä.PP oli kaverilla ja oli minun mielestä sellainen ajaa että huh huh ei paljon hypyn jälkeen tartte tango vinossa niin tulee lähtö.Ja muutenkin tosi raskas ajaa. ;D ;D ;D ;D ;D ;D
     

Suosittele tätä sivua