tapponarun tarpeellisuus

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä vikke74, 4/12/09.

  1. elani93

    elani93 Lynxx & doo

    Vs: tapponarun tarpeellisuus

    eiköhän tuo ole jokaisessa kelkassa jossa dessi on. ainaki itsellä piippaa aina sillon tällön ;D
     
  2. Markku.S

    Markku.S Kelkaton kelkkailija

    Vs: tapponarun tarpeellisuus

    Mulla kans tekee samoin, jos vähän huonosti kontaktissa ;D Olen ymmärtänyt, että se on ominaisuus ;)
     
  3. Jörejussi

    Jörejussi Well-Known Member

    Vs: tapponarun tarpeellisuus

    mutta minua alkaa aina ärsyttään se perhanan pipitus siinä, kun aina tekee sen. alle 10kertaa on varmaan käynnistyny ilman pipitusta.
     
  4. Snakeyes

    Snakeyes Well-Known Member

    Vs: tapponarun tarpeellisuus

    Kylläpä tuo miltei aina on tapponaru kiinni takissa
     
  5. Markku.S

    Markku.S Kelkaton kelkkailija

    Vs: tapponarun tarpeellisuus

    Sää paat sen D.E.S.S:in niin hätäsesti kiinni ;) Kiireellä ei tuu ku kusipäisiä lapsia ;D
     
  6. Stiffmeister

    Stiffmeister MxZ 600--> Myynnissä 2200e

    Vs: tapponarun tarpeellisuus

    Liekköhän korjattavissa?
     
  7. Priva

    Priva Well-Known Member

    Vs: tapponarun tarpeellisuus

    Viime kaudella ajoin ilman narua, mutta tämän topicin lukeneena naru on jatkossa 100varmasti kiinni AINA. ::)
     
  8. vikke74

    vikke74 POLARIS

    Vs: tapponarun tarpeellisuus

    JOTAIN HYÖTYÄKIN SIIS TÄSTÄ AIHEESTA MINKÄ ALOITIN :) tosiaankin itelle sattunut muutaman kerran kelkka karannut (ei koskaan kaasun jäätymisestä johtuen ) vaan kaatumisen seurauksena...
     
  9. skvr1984

    skvr1984 New Member

    Vs: tapponarun tarpeellisuus

    Kyllähän tuota kiinni pitäs pitää, mutta aina se on muualla ku itessä kiinni.
    Ja tuo DESS v***u käynnistyis ees kerran sillälailla ettei tarvis heilutella sitä että tunnistaa sen, joskus tuohon menee oikeasti aikaa.
    Ei sillä ettei aikaa olis, ei vain aina jaksais.
     
  10. j-maister

    j-maister Xtrim SC 600 e-tec -10

    Vs: tapponarun tarpeellisuus

    Älä muuta sano :mad: tänäänkin ku pyöritteli järvellä rinkiä yhellä suksella ja putosin kerran kyydistä sen verran että naru irti. Meinas hermot tosiaa mennä sitä nyhjätessä siinä että lopettas sen hermoja raastavan piippauksen hemmetti
     
  11. juice_86

    juice_86 Kelkaton + KTM LC4 2004

    Vs: tapponarun tarpeellisuus

    Dessin naru ei ole itessä kiinne kun noissa doon vehkeissä voi tuo matka hidastua aika rajusti jos se liikkuu... jos tappo kytkimen tuolleen tarviin ni teen erillisen tapponarun... menee tyhjä käynnille jos huonosti paikallaan..
     
  12. PakkanE_

    PakkanE_ lynx BD 3900 -13

    Vs: tapponarun tarpeellisuus

    tapponaru aina kiinni.. kerran meinas käydä hassusti ku kelkkakarkas alta ja rullaili etteenpäin melkosen matkaa.. onneksi tämä tapahtui jäällä ni ei muutako V!tutti vain kävellä jalaka kipiänä kelkalle! onneksi kukaan ei todistanut tätä surkiaa tapahtumaa. oli varmaan suht koomisen näköstä :D
     
  13. MX Z

    MX Z Lynx rave 800H.O

    Vs: tapponarun tarpeellisuus

    Tässä muutama kausi kelkkailua harjotellessa ei ole ollut naru paikollaan, eikä se kyllä ole toiminutkaan. Naru oli irti siitä liittimestä ja laitoin sen paikolleen, mutta kelkka ei sammu vaikka narusta nykäisee. Onkohan se vika sitten siinä boksissa. ??? Kyllä minä nyt jatkossa käytän, kun tuo ajotyylikin on vähän erinlainen kun viimekausilla. Kunhan sen vain saa kuntoon. Isoveli on pari kertaa kokeillu kelkkaa pakkaspäivänä ja minä olin eilisenä sohjopäivänä ajanu, no vaijerihan oli jäätyny, mutta onneks olin ajanu melkein metrin pehmeän lumikasana päälle, niin perä vain uppos ja kelkka huuti. :)
     

Suosittele tätä sivua