iq 600rr

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä evz, 16/4/07.

  1. Zammy

    Zammy Well-Known Member

    Vs: iq 600rr

    Alkanu pailakka jättään telaston syvälle varsikin ojien ylityksissä, hyppyjen alastuloissa ja vetopäällä isossa patikossa. Pitää viedä Teemulle hoitoon, niin vaihtaa hakaneulat ja rukkaa iskareita. Jos ei tässä vaiheessa vaihda ja kikkaile, niin kohta jouset poikki.

    Meinas jo tympästä tänään, ku joutu ajeleen ihan miten sattuu. Ei sopivaa vauhtia löytyny ei sitten mitenkään rytmittämällä, ku pelkästään järvellä ajoon... Prkl!! :mad:
     
  2. juho_u

    juho_u Well-Known Member

    Vs: iq 600rr

    Kerroppa missä vika kun jättää jousitusta kasaanpainumisen jälkeen. Itellä vähän samat fiilikset omasta (jättää kerran 5km) eikös tuo ole ennemminkin vika kuin ominaisuus? Kuuluukos tuo takuun piiriin? Eiköhän se kuitenkin iskarien huollolla parane.
     
  3. oudie

    oudie Polaris AXYS Pro RMK 163"

    Vs: iq 600rr

    Ite huomasin tuon kasaan painumisen jo ennenku olin ajanu kelkalla metriäkään. Järrkyttävän pinta kova ja kahden miehen voimalla kun sai painettua telaston kasaan niin se ei enää noussut pohjasta ylös muuta kuin avittamalla.

    Siirsi takapukin linkkua yhden eteenpäin (keskimmäiseen reikään) niin telasto ei pääse enää siihen kuolleeseen kulmaan että pystyisi jumimaan pohjaan. Samalla siirsin sitä takimmaista väliakselia yhden reiän taaksepäin ja löysäsin mänttiremmit löysimmilleen että saisi tuon vekottimen edes vähän keulimaan.
     
  4. juho_u

    juho_u Well-Known Member

    Vs: iq 600rr

    Ootkos ajanu kelkalla muutosten jälkeen? Kannattiko?
     
  5. Zammy

    Zammy Well-Known Member

    Vs: iq 600rr

    Varmaankin nuo Oudien konstit auttaa, en oo testannu koska alkuperäinen set-up toimi ainakin mulla kohtuu hyvin. Suurin syyllinen on kuitenkin ilmeisesti iskareiden öljyt, jotka menee huonoiksi noin 1000km seutuvilla, jos patikkoa vetelee kokoajan. Siihen yhdistettynä hakaneulojen leveneminen, niin jousi ei jaksa nostaa enää ylös. Klikkereitä kirraamalla saa hieman apua kesken ajon...

    Mulle laitetaan nyt kai Ryden öljyt, ja AC:n hakaneulat, joiden avulla kisamiehet saanu toimimaan. WP on yks vaihtoehto etupukkiin, jos pintakovuus vaivaa vielä jatkossa. Noi Oudien ja muidenkin pukkien säädöt voi tulla kyllä ajankohtaisiksi talven mittaan. Oon vaan niin perhanan laiska rassaamaan... :p
     
  6. juho_u

    juho_u Well-Known Member

    Vs: iq 600rr

    Omalla ei oo ajettu kun 200km? ja jättää silti. Ei pitäis olla öljyistä kiinni. Perä kyllä nousee ylös, mutta viiveellä ???
     
  7. Zammy

    Zammy Well-Known Member

    Vs: iq 600rr

    Kokeile noita Oudien kikkoja. Mä ajan aika kovalla alustalla enimmäkseen ja mulla tullu eteen vasta viimeisen 200km aikana. Klikkerit jos laittaa löysälle, niin silloin jättää pohjaan helpommin...
     
  8. TOMPPA

    TOMPPA Well-Known Member

    Vs: iq 600rr

    Pätsin Teemulla olen käyttänny saman vaivan takia, mutta ei ole saannut tolkkua asiaan. Jättää edelleen pohjaan, palautuu viiveellä (muutama sekuntti)..
     
  9. Zammy

    Zammy Well-Known Member

    Vs: iq 600rr

    Vaihettiinko sulle Artic Catin hakaneulat?
     
  10. TOMPPA

    TOMPPA Well-Known Member

    Vs: iq 600rr

    Ei vaihdettu, ei.. ominaisuus vaan lisääntyi lisätankin asentamisen jälkeen..
     
  11. Zammy

    Zammy Well-Known Member

    Vs: iq 600rr

    Pitää kattoo auttaako mulla. Ja pitänee testata noiden linkkujen kulmia kyllä, koska joka tapauksessa pitää saada keulimaan hiukka paremmin ojien ylityksiin.
     
  12. SnoF5

    SnoF5 AC4000RR, Lynx 250, Lynx 150

    Vs: iq 600rr

    litra ja kilometri :p :p
     
  13. MaKo_

    MaKo_ IQ 600 RR 09

    Vs: iq 600rr

    Kävin testi ajot ajamassa kohtalaisessa patissa ja vakio säädöt alustassa, paitsi remmejä löysätty. kovassa vauhdissa pohjas minkä kerkes, mini patissa ihan ok ;D keulassa ihan ok säädöt, kääntyvyys menettelee :-\ saako tuosta alustaaa kunnon patikkoon vai pitääkö laittaa vaihtoon? en vielä kerennyt hirveenä säädellä..
     
  14. SnoF5

    SnoF5 AC4000RR, Lynx 250, Lynx 150

    Vs: iq 600rr

    mullakin pohjailee, huoltoon iskari (t), tai ehkä jopa muuta iskari merkkiä.
     
  15. Zammy

    Zammy Well-Known Member

    Vs: iq 600rr

    Kyllä mun mielestä isoon pattiin saa alustan, mutta sitte ei toimi pienemmässä patissa vakiokamppeilla istuen. Ainakaan mulla. Pienessä patissa ajas mielellään istuallaan. Seisaallaan ei jaksa ajaa ku pari tuntia...
     
  16. AK837

    AK837 Well-Known Member

    Vs: iq 600rr

    Eipä se tuo etupukki tunnu kestävän vaikka sen vahvistaaki. ja nuitten ratkeamien lisäksi vielä aika mutkalla koko etupukki.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  17. oudie

    oudie Polaris AXYS Pro RMK 163"

    Vs: iq 600rr

    Oon ajanu ja parani. Mun ajotyylille sais keulia vielä ehkä hieman lisää mutta mennään nyt hetki noilla ja katotaan miten käy.


    Itteä ihmetyttää ja kummastuttaa noi pohjailut teillä. Itellä kyllä vakiona semmosissa säädöissä tuo alusta että melekolailla vitun ylikovaa saa laukottaa pattiin ja patin pohjalle että tuon sais pohjaamaan ???
     
  18. Zammy

    Zammy Well-Known Member

    Vs: iq 600rr

    Mulla on pohjannu kyllä aika harvoin, ehkä pari kolme kertaa aina reissulla(pl. nyt tuon syvällejäämisen vuoksi). Toi takapukin klikkeri on kyllä vaan inhottava saaha kohilleen. Yksi klipsu suuntaan tai toiseen saa alustan ihan eriksi. Yhden napsun löysennät, niin voi olla että pohjaa ja kiristät niin hyvä. Ei ihme, että kisapojat vaihtaneet WP:t ihan vaan säätämisen helppouden vuoksi.
     
  19. Åkerman

    Åkerman Sledless

    Vs: iq 600rr

    Vahvistaa etupukki heti, melko herkästi hajoaa
     
  20. pikkujussi

    pikkujussi Polaris 600rr

    Vs: iq 600rr

    Asiantuntevaa porukkaa tuntuu olevan :-X Oottekos kuulleet iskarien simmityksistä mitään? kannattaa irroittaa iskarit ja viedä ne ASIAA YMMÄRTÄVÄN luo ja sanoa mitä haluatte iskarilta niin uskon että tulee toimivia tapauksia.. eikä sinne kannata heti olla tunkemassa mitään wp tai öhlins iskaria jos ei niitäkään osata säätää eihän nekään tule valmiiksi säädettyinä vimpan päälle ? no jos tieten rahaa on tunkea kolomatta tonnia niin mikä ettei ;D
     

Suosittele tätä sivua