Lynx RE 600 07´ & 08´

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä kop-O-nen, 7/8/06.

  1. speedy

    speedy RS 600

    Vs: Lynx RE 600 07´ & 08´

    Jiiak, jos perä heittelee niin paluuvaimennusta lisää tai hakaneulajousia löysemmälle.
     
  2. Pkh

    Pkh Rave RE 600 E-tec -13

    Vs: Lynx RE 600 07´ & 08´

    Eipä ole reessä hakaneuloja alustassa, mutta ajatus on ihan oikein. Eli ottakaa jousien esijännitys myös huomioon kun vertailette nuita alustan säätöjä.
     
  3. JiiAK

    JiiAK Lynx RE -08

    Vs: Lynx RE 600 07´ & 08´

    Joo mä oon pitänyt esijännitykset aika pieninä on jotenkin rennomman tuntunen ajossa, tulee helposti kovan tuntunen jos kireellä. Se rauhotti mielestäni juuri tota pienempää perättäistä pattia luokkaa alle puolimetriä. No on tässä nyt taas talvi aikaa ruuvailla ja tutkia ton pps:n saloja :D

    Ps. kävin kääntämässä äsken tallissa samat säädöt kun polle sulla. testaan huomenna tai lauantaina kuinka ne mulla pelaa, mulla on vähän enempi painoo kun sulla. Ihan sinällään mielenkiinnosta on hauska kokeilla eri variaatioita ja hakee itelle parasta.

    Hieno olis kuulla lisää säätöjä mitä ootte vakio shimmeillä tehnyt :)
     
  4. Pkh

    Pkh Rave RE 600 E-tec -13

    Vs: Lynx RE 600 07´ & 08´

    Laittakaa ihan millimäärät esim. kierteen alusta lukitusrenkaan laitaan näkösälle nuista esijännityksistä, sillä pps:n jouset on sen verran jämäkät että pari milliäkin muuttaa jo asioita aikalailla.
     
  5. Finski

    Finski Well-Known Member

    Vs: Lynx RE 600 07´ & 08´

    Yritin haulla hakea ja selvittää RE,n kääntöpyörien laakerien kokoa 6205, vai jokin muu? Muistaako kukaan?
     
  6. Mehtis

    Mehtis Well-Known Member

    Vs: Lynx RE 600 07´ & 08´

    kyllä siellä normaalit 6205 laakerit on. Sisämitta 25mm, ulkomitta 52mm ja leveys 15mm.
     
  7. polle123

    polle123 Well-Known Member

    Vs: Lynx RE 600 07´ & 08´

    Muutin takaa esij.7mm-->5,5mm,perä rauhottu palio.Tiputan kyl ehkä kierroksen ja katon josko kyyti vielä pehmenee vähän...
     
  8. JiiAK

    JiiAK Lynx RE -08

    Vs: Lynx RE 600 07´ & 08´

    Jees meni vähä viduiksi koe ajot ku kiepahti suksi alle ;D Kerpeleen kannot.
     
  9. Antza

    Antza 800 etykki

    Vs: Lynx RE 600 07´ & 08´

    Onkos kellään muulla hävinnyt tuo etupukin rajoitinremmin ala-akselin ympärille tuleva suoja/ohjuri ajon aikana? No johonkin se oli kadonnut ja onneksi ei ollut ehtinyt rajoitinremmi nirhautua kokonaan poikki.... ::)

    Kannattaa kyllä tarkkaan katsella tuo telasto joka ajon jälkeen, ettei pääse tulemaan yllätyksiä

    [​IMG]
     
  10. polle123

    polle123 Well-Known Member

    Vs: Lynx RE 600 07´ & 08´

    Mulla ainakaan oo mitään ohjuria ikinä ollut ja hyvin on remmi ehjänä pysynyt....
     
  11. Antza

    Antza 800 etykki

    Vs: Lynx RE 600 07´ & 08´

    No mulla se siinä oli, mutta ei ole enää.... Remmi oli alla alta 400km ja muutamalla säikeellä enää kiinni, edelliset sentään kestänyt reilusti toista tonnia ajaa lätkyttää....
    Alustan mennessä kasaan remmi pääsee löysälle ja liikkumaan vapaasti akselilla, joten se pääsee hankautumaan maton vetonappuloihin jos tuota metallisuojaa ei ole tuossa alapäässä.
     
  12. JiiAK

    JiiAK Lynx RE -08

    Vs: Lynx RE 600 07´ & 08´

    Päivät ajetaan ja yöt korjataan, tukivarsi oikastu ja tänään pääsin taas testaan säätöjä. Ei ne ihan kauheen pahat ollu, kiristin vähän paluu vaimennusta joka tuli nyt 3 naksua auki. Perä ei oikeastaan hae enään ollenkaan ja on suhteellisen mielekäs ajaa. Täytyy tarkastaa viikolla vielä toi esijännitys takaa.
     
  13. rreipas

    rreipas minkä tähen no yhen tähen

    Vs: Lynx RE 600 07´ & 08´

    paljos nää huussit on kelannu huippuja yleensä???
     
  14. pataes

    pataes Member

    Vs: Lynx RE 600 07´ & 08´

    paljokohan viittis valehella... en oo ihan tarkkaan seurannu,mutta oisko se siinä 140 ja vähän päälle mitä ottaa mittariin,vakio kunnossa. pittääpä testata ku ens kerran on ajamassa... ;D
     
  15. tek

    tek Lynx RE E-Tec -15

    Vs: Lynx RE 600 07´ & 08´

    Kyllä mulla menee mittariin yli 160 vaikka välitystä tihennetty
     
  16. markozoo

    markozoo Ski doo rev 880R summit open mod

    Vs: Lynx RE 600 07´ & 08´

    mitäs muutoksia löytyy kytkimestä ja teamin varista? ???
     
  17. Zeta

    Zeta Well-Known Member

    Vs: Lynx RE 600 07´ & 08´

    Aika harvassa on ne kuussatku kelkat, jotka kulkee todellista nopeutta yli 150km/h. Mittarit voi näyttää mitä tahansa...
     
  18. rreipas

    rreipas minkä tähen no yhen tähen

    Vs: Lynx RE 600 07´ & 08´

    mitä niistä todellisista nopeuksista...
    kelpaa se mittarinopeuskin...
     
  19. Zeta

    Zeta Well-Known Member

    Vs: Lynx RE 600 07´ & 08´

    Nii, ohan se paljo helpompaa saada nopeutta lisää ku virittää vaan mittaria ;D
     
  20. tek

    tek Lynx RE E-Tec -15

    Vs: Lynx RE 600 07´ & 08´

    Tuskin mitään.
     

Suosittele tätä sivua