iq 600rr

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä evz, 16/4/07.

  1. himotas

    himotas Well-Known Member

    Vs: iq 600rr

    Kaks sormea kun mahtuu maton ja liukujen väliin, niin alkaa rutisemaan yli.. Umpisessa ajaessa melkeinpä vielä herkemmin. Mulla on mattona tuo vakio matikannahka joka vaihtuu kyllä tulevalle kaudelle, jollei kelkka mene kaupaksi! Läpivetävien ostoooon :)
     
  2. ixs

    ixs Skidoo Renegade Backcountry -13

    Vs: iq 600rr

    Tuntuuko muistakin että menee herkästi tukkoon koko laite kun putken ulostulo on lumessa?
     
  3. Woody

    Woody Well-Known Member

    Vs: iq 600rr

    Kysäseppä kisakuskeilta voiko sitä välttää. Eikä oikeestaan tertte ees olla kisakuski. Oon kuullut tosin poikkeamista, jotain .1 /10stä luokkaa.
    Mattoasiassa oot sen sijaan oikessa,Jotain vikaa pitää olla et oikein kiristetty matto hyppii yli. Oma ajopaino yli 100kg ja toissakauden enskat ajoin tosi löysällä matolla, eikä kertaakaan ollut ylihyppimistä. Ei minulla, eikä muilla RR kuskeilla.
     
  4. jukka86

    jukka86 Member

    Vs: iq 600rr

    voiskohan johtua mattojen vetonappuloitten eroista tuo yli hyppiminen ja ei hyppiminen ei paljon muuta mahollisuutta
     
  5. Åkerman

    Åkerman Sledless

    Vs: iq 600rr

    Tuntuu, eikä moottorin koolla ole väliä.
     
  6. ixs

    ixs Skidoo Renegade Backcountry -13

    Vs: iq 600rr

    No voihan... pitää alkaa ettiin muuta syytä vaihtaa kone ;D ;D
     
  7. Åkerman

    Åkerman Sledless

    Vs: iq 600rr

    Laittaa vaikka sen takia että saa sitten läpivetoset hyöty käyttöön ;D
     
  8. arctic cat

    arctic cat rave

    Vs: iq 600rr

    Mulla ei ainakaan tunnu menevän tuo ennään tukkoon ku tommonen myde by my self pönttö.
     
  9. ixs

    ixs Skidoo Renegade Backcountry -13

    Vs: iq 600rr

    Kumma minusta että yleensäkään menee noin pahasti tukkoon, uus osio kaivamiseen: pakoputkeen ulos tulon alueen putsaus. Monta paikkaa nyt oli pääsiäisenäkin että olis lähteny vaan, kun kaveri vetää suksesta ja heiluttaa mutta ei kierrä yli 6k kun putken alla lunta, ei sitten liikuta prkl.

    Voisko muka vaikuttaa niin paljon joku kämäsen simonsin asennus? Pakko vissiin laittaa ja kokeilla.
    Jääkö sulla nyt se ulostulo enemmän kuomujen sisään?
     
  10. Åkerman

    Åkerman Sledless

    Vs: iq 600rr

    Orkkis änkkäri, slp änkkäri, simons änkkäri, kaikki vetää tukkoon... Kokeile vain siitä orkkiksesta saada toimiva systeemi...
     
  11. MaKo_

    MaKo_ IQ 600 RR 09

    Vs: iq 600rr

    Ei ainakaa mulla hypi ;) Ja umpisessa menty suurin osa ajoista..
     
  12. himotas

    himotas Well-Known Member

    Vs: iq 600rr

    Kumma homma, toisilla pomppii yli ja toisilla ei.. Vidu vaihan kelkkaan niin loppuu tää pelleily! En sentään, huippu kampe tänne etelän patikkoon ja muistaa pitää sen 16mm avaimen repussa ;D
     
  13. 10+

    10+ Well-Known Member

    Vs: iq 600rr

    Eihän se nyt voi löystyä yksinkertaisesti noin paljoa että sitä tarvii kokoajan kiriä? Kaks kertaa taisin tällä kaudella kiriä maton ja kilometrejä tuli aika paljon ja ajo ei varmasti ollut mitään sievintä menoa.
     
  14. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    Vs: iq 600rr

    Onko hyppijöillä ja hyppytämättömillä eroa alustan asetuksissa, eli eupukin kiinnitys, takapukin linkun kiinnitys ja kytkentöjen säädöt. Ne vaikuttaa maton kirraukseen/löystymiseen jouston aikana ja myös tolkuttomaan maton venymiseen jos matto kiristyy pahasti joustossa.
     
  15. Zammy

    Zammy Well-Known Member

    Vs: iq 600rr

    Mulla ei oo ainakaan hypänny matto kertaakaan yli. Pääasiassa ajanu kylläkin reittiä, mutta hyppyyttäny ja ajanu umpista kans ihan reilusti. Matto ei kyllä kauheesti löystynytkään. Oonkohan kolmesti kirrannu koko kautena(4800km). Mutta onhan näissä kikottimissa yksilöllisiä eroja, joten menee varmaankin sen piikkiin.

    Paljoko muilla on remmit kestäny? Mulla on vielä orkkisremmi ja pystys ajaan vieläki, mutta mahtanee siirtyä vararemmiksi ens kaudelle.
     
  16. 10+

    10+ Well-Known Member

    Vs: iq 600rr

    2 Kautta ajettu RR:llä ja kilometrejä tullut riittävästi eikä yhtään remmiä ole mennyt. On nuo tajuttoman kestäviä niinku koko kelkkakin.

    Etupukin alemmat pultit löystyy tosi herkästi ja hakkaa liukurungon pultinreiän väljäksi ja sitten saa koko ajan kiristellä niitä. Ois pitäny lukkoliimalla laittaa kiinni ne pultit heti alkuunsa, molemmissa kelkoissa sama juttu. Noita kannattaa kiriä joka ajokerran jälkeen.
     
  17. himotas

    himotas Well-Known Member

    Vs: iq 600rr

    JA ihan sitten kaikessa yksinkertaisuudessaan se löystyy, kun ei tartte löystey paljoa, kun alkaa jo pieksämään yli! Tosi kun vesi..
     
  18. Laplander

    Laplander Just A Member

    Vs: iq 600rr

    Kutakuinki 500km ajettu ja kerran oon kiriny maton..

    Sitte tuntimittari olis hakusessa ku eipäs innosta tuo matkamittarin asennus...
     
  19. HAPPYHILL

    HAPPYHILL Well-Known Member

    Vs: iq 600rr

    En oo rallikuski mutta en mummokaan samalla remmillä ajettu 4100 mailii ei oo vielä poikinu, toinen matto menossa mutta sekin jo risa (2. maton 44mm tuhosin tyhmyyttäni kun en poistanu jäitä tunnelista kovilla pakkasilla(tai niin ainakin luulen kun reunat o kadonnu)).takapäässä takaiskarin vieressä olevat alutankojen taaimmaiset reijät on menny väljäksi syytä en tiedä ois pitäny itse tehdä uudet oli aika hinnat kun tilasin.Kelkki on 08
     
  20. Stinky

    Stinky 2016 M8000 Hardcore 162

    Vs: iq 600rr

    Mulla poiki takaiskarin alapultti ja samalla väänty toinen alutangoista 90 asteen mutkalle! ..toinen vähä vähemmän. Pultit mutkalle ja jopa se iskarin/tankojen alapään holkki vääntyi! :eek:

    Suolaset on hinnat nuille tangoille, joten taidan tehä ite. (29€ kpl!!) Alalinkku, johon iskari tulee kiinni, maksaa yli 70€!! :eek: Onneks siitä kuiten saa oikomalla/vahvistamalla ehkä jopa paremman ku uus.. ::)
     

Suosittele tätä sivua