FX Nytro RTX keskustelu

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä Pasi, 25/3/07.

  1. Ike

    Ike RossiMaksi

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    http://kelkkalehti.com/keskustelu/index.php?topic=55387.0
     
  2. Puppe

    Puppe BackyardKing

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Port yamaha ei enää toimita muualle kö Känädään jenkkilän ulkopuolelle.
    "At the moment I don't see us resuming the international shipping anytime in the near future - Looks like there are a few vendors here that would be willing to help you out you may want to contact them as they can most likely get whatever your after."
     
  3. makimikkko

    makimikkko Yamaha nytro rtx

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    http://www.yamaha-motor.com/sport/accessories/acscitemdetail/5/494/2018/18760/all/1/10465/0/detail.aspx

    nyt oli ilmestynyt tämmenen myyntiin amerikkaan. Onko jollain tietoa et mihin toi vaikuttaa ku kelkka heittää seljästä?
     
  4. Puppe

    Puppe BackyardKing

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Kun lennät kyytistä ni kelekka sammuu ja hönkäletkuun asennettu venttiili sulkeutuu.
    http://fourstrokesolutionsllc.webs.com/apps/photos/album?albumid=7420488
    [​IMG]
     
  5. makimikkko

    makimikkko Yamaha nytro rtx

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    toi oliski hyvä systeemi. Saako suomesta? hinta?
     
  6. arska1

    arska1 Nytro RTX SE

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    eka huolto 800km, seuraava 4000km, 8000km jne..
     
  7. makimikkko

    makimikkko Yamaha nytro rtx

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    oke
     
  8. JRT

    JRT Well-Known Member

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Jos on jollakulla kiinnostusta niin mulla ois joutilaana Nytron tankkilaukku jossa läpinäkyvä karttatasku, käypänen kampe pitemmän matkan reittipenailuissa.
     
  9. Fiiberi

    Fiiberi Guest

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Mulla ois muuten jouten Trailtank, eli iso tankki. Ei tarvi heti gallonaa sitasta kyytiin.
     
  10. JRT

    JRT Well-Known Member

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Sep suattas tulla tarpeeseen, edellinen omistaja tuumas että hällä on kulkenu tuo keksintö 14 litran kulutuksella, luulen pääseväni samaan kunhan numeroiden paikat vaihtuvat toisinpäin... Mitäs hirnahdat siitä hintaa?
     
  11. Fiiberi

    Fiiberi Guest

  12. Puppe

    Puppe BackyardKing

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    En, en minä tee tommosella mittään. Pikkusen on mulla öljy haiskahtanu mitä nyt on muutaman kerran "katolleen" Nytro ollu.
    Tuolla ameriikassahan on kaikkea kivvaa näihin, kaukosäätöstä starttia ja muuta humpuukia.
     
  13. JCLG

    JCLG Well-Known Member

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    OFT relocator kit? Onko tästä muilla kokemusta kuin Pupella. Tällä saa ajoasennon hieman normaalimmiksi. Ei ylös alas kääntelyä vaan lähemmäs normaalia uuden liiton ajoasentoa. Tämä lumettomuus alkaa käydä hermoille. Kaikkea vastaan sitä joutuu taistelemaan.

    Näimmä muuten päivänä eräänä uuden Apexin livenä ja molemmat mallit vierekkäin. Olivat Kuopion Yammu centterillä yhden Nytro XTX:n vieressä. Nytro vei niin huomion että myyjän piti sanoa että mun oikealla puolella oli 2 x Apexeja kun en itse niitä huomannut. Siinä oli ohjaus ihan suoraan ylös.
     
  14. Puppe

    Puppe BackyardKing

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Ei mulla oo tuota relocatoria. Frostyhän sitä kokeili mutta otti pois.
    Hirveesti ei tarttis tankoa nostaa ( meikä 169cm korsto), aika paljon korjaa tangon kääntäminen eteenpäin.
    Pivot adapteri ja 2" vois olla makoisa.
     
  15. Toto

    Toto Active Member

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    hei te tieti viisaat! talvi ku tekee taas tovottavasti tuloaan ni tuli mieleeni nuo nytron 2008 kahvalämppärit joista toinen pimeenä.ootteko asentaneet hajonneiden tilalle tarvike vai orkkislämppäreitä?ku nuo orkkikset ei tuossa ainakaan ole olleet mitkään tehohirviöt.
     
  16. JCLG

    JCLG Well-Known Member

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Sorry, Puppe sitten oli jollain muulla.
     
  17. KMV

    KMV ZR 6000 137" SP LTD

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    JCLG, kannataisiko kuitenkin odotella niin kauan kunnes pääset kunnon koeajolle sillä uudella kelkallas? Sehän voi olla, että se tuntuu tosi hyvältä eikä kaipaa mitään relocatoreja tai muuta vastaavaa.

    Kuten Puppe tossa mainitsikin Frosty ei kokenut sitä ohjausakselin siirtoa itselleen sopivaksi, mutta itse koin asian eri tavalla. Kun näissä säätöhommissa ei ole sitä yhtä totuutta. Ja sitten vielä se asia, että kaikkeen tottuu (kuulemma jääpuikkoonkin pe*****sä, en ole tosin kokeillut)

    Kuten täällä on niin monasti kirjoitettu aiemminkin niin testiä, testiä ja muutosta jos tarve vaatii.

    Tulis jo sitä lunta

    Edit voihan sen oft:n hankinnan aina perustella itseleen silläkin et saa klapit pois ja samalla voi tehdä sen ohjauksenkevennysmodin.....
     
  18. JCLG

    JCLG Well-Known Member

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Joo kokeilen kyllä ensiksi. Mutta toimettomuus kun ei pääse ajamaan syö miestä.

    Alle pari viikkoa aikaa suunnittelemaamme reissuun jos se toteutuu. Paljoa ei tarttes enää kestää.

    Sit siitä pari viikkoa eteenpäin niin alkaa jo talvi savossa niin rahdataan siellä.

    Ja onhan se tuon laitteen tuunaaminen osa harrastusta.
     
  19. Viper MCX

    Viper MCX SR Viper L-TX MCX. Warrior GT MCX. KG700.

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Ja onhan se tuon laitteen tuunaaminen osa harrastusta.
    [/quote]

    Niinhän se on... jos lähtis taas Warrea nyppiin ;)
    Nytro odottaa osia.... onneksi on tuo toinen :)
     
  20. timbou

    timbou Well-Known Member

    Vs: FX Nytro RTX keskustelu

    Kumpihan nuista ultra q vaimentimista on parempi kestävyyden kannalta? musta vai krominen?
    Ruostuukohan jompikumpi helpommin kuin toinen? Olis tarkoitus leikata tuo käyrä suoraksi niin sen takia ajattelin että musta parempi niin vois leikkauskohan maalata mastonin mustalla.
     

Suosittele tätä sivua