Riders Of Cold Kingdom

Keskustelun 'Linkit' on aloittanut käyttäjä Jani Sipola, 2/8/07.

  1. ketomoto

    ketomoto piiptek 800 gaypride "146 -15

    Vs: Riders Of Cold Kingdom

    ei tunnu toimivan.. lataa lataa ja lataa.. hermo alkaa sulaamaan..
     
  2. Myltzi

    Myltzi XRis-Se

    Vs: Riders Of Cold Kingdom

    joo ei näyttäis tuo pieni versio toimivan kaikista nettijumalien rukouksista huolimatta.. hasse tekee taikansa joskus illalla ku kotiutuu.. pahoittelemme viivästystä..
     
  3. JusPi

    JusPi Sir.

    Vs: Riders Of Cold Kingdom

    Tulleeko esim torrentti jossain vaiheessa niin sais latailla.
     
  4. Dankova

    Dankova Well-Known Member

    Vs: Riders Of Cold Kingdom

    Sehän oli viihdyttävä puolituntinen :D
    Hyvää ammattimaista jälkeä ja hyvä tunnelma pätkässä
     
  5. ixs

    ixs Skidoo Renegade Backcountry -13

    Vs: Riders Of Cold Kingdom

    EI toimi tuo pienempi versio? isompi kyllä lataa mutta koneesta johtuen tökkii pirusti.
     
  6. Sonekin

    Sonekin Well-Known Member

    Vs: Riders Of Cold Kingdom

    Isompi versio loppu 25 - 26 minuutin kohalla kahdella eri koneella? Muuten toimi ok.

    Lefa muuten oli aivan loistava, mutta minun mielestä liian pitkä. Tuosta tarinasta (ja In flamesista) kuitenki iso peukku! 8)
     
  7. Perttu

    Perttu M8 -08

    Vs: Riders Of Cold Kingdom

    Firefoxiin Ant video downloader lisäosa tästä: https://addons.mozilla.org/fi/firefox/addon/8174/

    Paina Add to firefox painiketta, asenna, käynnistä firefox uudelleen, selaimen oikeassa alakulmassa on nyt ant:in logo, paina sitä, valitse preferences ja aseta siihen haluamasi tallennuskansio. Avaa http://www.ridersofcoldkingdom.com/videot.html , pistä Full HD versio pyörimään jolloin selaimen oikeassa alakulmassa aktivoituu Download painike, klikkaa sitä ja video alkaa latautua koneellesi. Sulje video ettei vie turhaa kaistaa, ja sitten vaan odottelemaan että video latautuu kokonaan.

    Noin tein itse ja toimi, tosin video oli sen verta raskas ettei mun rauta jaksanu täysin nykimättä sitä pyörittää. Pienempi video ei mulla toiminu ainakaan eileen eikä sitä pystynyt tallentamaan koneelle.
     
  8. ryder

    ryder Poo

    Vs: Riders Of Cold Kingdom

    Juu sama homma mulla. Pariin kertaan latasin eilen illalla, jos olis ollu vaikka joku nettiprobleema mutta eipä auttanu.
    Muuten ihan kiva leffa.
     
  9. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member

    Vs: Riders Of Cold Kingdom

    Joo mulla kans katkiaa siinä ku aletaan kelkkaa lapioimaan hangesta. Mahtanu nettiin uppaus jäähä kesken? :)

    Saaaaaaakelin siistin näkönen raina! Karvan ehkä pitkä tarinaan nähen, mutta sama se. Mahtavata! :)
     
  10. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Vs: Riders Of Cold Kingdom

    Meenkö nukkumaan, vai pitääkö pitkään oottaa että toimii tuo pienempi versio? :D
     
  11. Anssen

    Anssen MXZ X-RS 600 E-TEC '10

    Vs: Riders Of Cold Kingdom

    Eipä siitä mihinkään pääse, kyllä tuota videota kehumaan joutuu.

    Kuvaamiseen ja editointiin on pojilla kyllä silmää, siitä erityisesti kehuja niille keille ne kuuluvat! Tuon kaiken raakadatan läpikahlaaminen ja sieltä parhaimman matskun karsiminen ei varmasti ollut mikään yhdenillanjuttu. Raakadataa lienee kuitenkin ollut useita kymmeniä gigoja ja lukemattomia tunteja on sen selaamiseen varmasti kulunut. Kukaan ei varmasti tiedä milloin tulee raja vastaan, mutta taas edellisestä vuodesta on rainan yleinen laatu parantunut huikeesti. Ja ite ainakin tykkään tuosta tarinamallista, tarinan laatuun/videon kestoon tarinaan nähden sen kummemmin kantaa ottamatta. Nyt tässä välittömästi leffan jälkeisessa kommennoinnissa tietysti hiukan painaa ensirakastuminen, mutta hoitakoot muut sitten sen kritiikkipuolen jos jollain siihen tarvetta on.

    Kokonaisuutena ehdottomasti tykkäsin, ja PALJON! :-*
     
  12. _sakke_

    _sakke_ Well-Known Member

    Vs: Riders Of Cold Kingdom

    Kyllähän se oli taas taattua rockia! Mahtava pätkä
     
  13. kakkis

    kakkis Titanic

    Vs: Riders Of Cold Kingdom

    sitä oli noin 180-190 Gigaa...
     
  14. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Vs: Riders Of Cold Kingdom

    Ai makosa! kannatti valvoa, nyt pienempi versio lataaaaa!! :D

    edit. 9.30 asti näky.
     
  15. -Eemeli-

    -Eemeli- RE 600 E-tec

    Vs: Riders Of Cold Kingdom

    Todela näyttävän näköinen elokuva! Joten tällaisia lisää ;D
    Jatkakaa samaan malliin! :D
     
  16. Myltzi

    Myltzi XRis-Se

    Vs: Riders Of Cold Kingdom

    No niin kevyen kolmen illan ponnistelun jälkeen se pieni versioki toimii nyt.. Kiitos ja kumarrus, en enää ikinä ole tekemässä videota ;D ;D
     
  17. ketomoto

    ketomoto piiptek 800 gaypride "146 -15

    Vs: Riders Of Cold Kingdom

    ei ainakaa äskön toiminu ku puoleen väliin asti :(
     
  18. BigDaadyJ

    BigDaadyJ F6 -07 / Z1 -07 / 800 Assault -11

    Vs: Riders Of Cold Kingdom

    Mulla ei toiminu tuo pienikään versio kun puoleen väliin :-\
    Siitäkin huolimatta hienoa pätkää on ukot taas vääntänyt!
     
  19. Myltzi

    Myltzi XRis-Se

    Vs: Riders Of Cold Kingdom

    jaa-a, paha mennä sanomaan ku mulla pyörii loppuun asti...
     
  20. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Vs: Riders Of Cold Kingdom

    Ei huolta pojat, nyt näky kokonaan! :) Parasta ROCK:ia tähän mennessä, on kyllä huiman hienosti tehty leffa :-* I like
     

Suosittele tätä sivua