iq 600rr

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä evz, 16/4/07.

  1. Zammy

    Zammy Well-Known Member

    Vs: iq 600rr

    Mulla ainakin se ongelma, että semmosessa semipatissa jakaa kovassa vauhdissa, jos ei ehi rytmittään tai paikkaan peukalolla. Pari kertaa vetäny lipat ihan huolella niin nyt saa riittää. Huollattanut oon kyllä iskarin, notta siitä ei oo kiinni vaan ominaisuudet mun ajotyylille loppuu välissä. Isossa patissa ja nimismiehen kiharassa nou hätä, mutta semipatti eli enimmäkseen jarrutus/kiihytyspatti on paha. Varsinkin vetopäällä... Varmaankin johtuu paljolti ajotyylistä ja siitä, että iskarin paineet ei oo sopivat. Syy miksi itelle tulee WP ens viikolla alle on se, että sen pystyy säätään ja simmittään omalle painolle ja tyylille sopivaksi...

    t: ei tikkejä/voltteja tälle talvelle kiitos

    ps. tuli kyl samoja kommentteja ku muillaki. olin laiska ja en lukenu ketjua loppuun, sorry. Siltikin ei se emulsio toimi mulla edelleenkään...
     
  2. lynss

    lynss Well-Known Member

    Vs: iq 600rr

    Itelle jäi vähän sellenen kuva rr:stä tuosta et toimii paremmin kun etupukki sääjetty suht pehmoseks, sillee et sitä pystyy ajamaan mahdollimman paljon takapukilla pehmosen etupukin siirtyessä pois edestä pattiin osuessa..
    ja jo etupukki siellä taaimmissa reijissä auttaa tähän, ongelmia tosin tuli kääntyvyyden kanssa ku siirtää painoa tehokkaammin etupukin ollessa takana ::)
     
  3. SnoF5

    SnoF5 AC4000RR, Lynx 250, Lynx 150

    Vs: iq 600rr

    Itse en ainakaan huomannut juurikaan muutosta huonompaan kun kokeilin ja vaihdoin pukin takimmaisiin reikiin. oikeestaan rauhottui ja parani ajettavuus. Mutta tuota kääntyvyys ongelmaa en pistänyt merkille.
     
  4. pelarus susion

    pelarus susion LYNX 600 RS e-tec

    Vs: iq 600rr

    Mulla toimii hyvin ku laitoin sen iskarin takimmaiseen reikään, ja kiristin remmiä muiistaakseni yhdellä ylimääräisella reiällä. Ei oo pahasti jakanu... Oon vetäny 4 tonnin aikana kahet kunnon lipat, mut syy ei ollu kyllä etupukin iskari..... Ü Viimeks kuusamo-ruka välillä tulin liian lujaa "pikku nyppyyn" ja lens alas asti vastapattiin Ei papu riitäny pitää miestä kyydis, vaik kelkka olis sen sallinu.. nyrjähti ranne ja peukalo ja kelkka jatko ilman kuskia paaluun ja se voimalinja tolppa katkes, mut rr jaksaa edelleen ;) On se rr OIKEESTI RAUTAA!
     
  5. SnoF5

    SnoF5 AC4000RR, Lynx 250, Lynx 150

    Vs: iq 600rr

    Iskari takimmaiseen reikään? jooo o, nyt siellä ajetaan jo sen verran kovaa että anntaaa olla
     
  6. Ripa

    Ripa RR 600

    Vs: iq 600rr

    Millä jaolla RR:n matto vakio vetopyörillä?
     
  7. arctic cat

    arctic cat rave

    Vs: iq 600rr

    2,52
     
  8. Tuomikoski332

    Tuomikoski332 Well-Known Member

    Vs: iq 600rr

    Mitenkäpäin tuo kaasareiden bensaruuvi vaikuttaa??

    Ulospäin = laihemmalle
    Sisäänpäin = rikkaamalle

    Vai justiinsa toisipäin?

    Kiitoksia
     
  9. Nipademu

    Nipademu Lynx RE-23, XTRIM STD 600ACE 2020

    Vs: iq 600rr

    kauhea rr-kuume kun noit
    a ylivuotisia saa lähes ilmaiseksi. Ainoa mikä arveluttaa niin toimintasäde lisätankin kanssa. Onko kukaan laittanu merkille? Itse kun tulee ajettua noita reissuja mieluummin kuin pikku alalla näppäillä.
     
  10. Jutazi

    Jutazi -20 RS Lynx

    Vs: iq 600rr

    Ku pitää sen huolen, että ei yli 100km aja tankkaamatta! Martisella giantissa ripissä oli 94km ku loppu bensa. Mutta onhan siellä patti isoa ja tela jauhaa tyhjää, mutta kummiski ;D
     
  11. Åkerman

    Åkerman Sledless

    Vs: iq 600rr

    Perttiperuskelkkailijalla kulutus varmaan pykälän eriä mitä Marttisella. ;D
    Jotakuinkin samanhan tuo syö mitä nuo vanhatkin kuussatkut. Tankki 34 litraa ja lisätankki taisi olla 7 litraa, melkein yhtä paljon tuohon saa tankattua mitä normi ihquunkin...
     
  12. Jutazi

    Jutazi -20 RS Lynx

    Vs: iq 600rr

    No totta totta. Repii sen nahan siitä tankin päältä ja kahtelee siitä mitä se syö. Paljo riippuu kelistä ym. mutta kyllä tuo rr on kova syömään! Mutta on niin loistava kelkka, että ei kyllä kannata jättää ostamatta pelkästään tuon kulutuksen takia, koska siihen tilalle saa ison läjän ominaisuuksia! Vaikka ite oon sössöttäny tuosta alustasta täällä, niin se kyllä riittää todella pitkälle ilman että tekee mitään. Niin kuin kelkan muutkin ominaisuudet. Ja on kyllä todella luotettava ollu! Ei muuta ku hakemaan 600rr talliin vain jos edullisesti saa!
     
  13. Nipademu

    Nipademu Lynx RE-23, XTRIM STD 600ACE 2020

    Vs: iq 600rr

    Yritäppä tässä nyt sitten ittelle perustella, että älä tuhlaa kaikkia vähäsiä rahojas. Joka puolella hehkutetaan, että on se hyvä ja kyllä ominaisuuksia piisaa... :p
     
  14. Jones_

    Jones_ polaris pro xr

    Vs: iq 600rr

    haluaako joku luopua rr:stä ja vaihtaa 2005 pro xr:ään ja yamaha yz250f-2004 crossipyörään? :D jos haluaa niin laita mailia: [email protected]
     
  15. rmm

    rmm IQRsdi ja IQRR

    Vs: iq 600rr

    Tuolta vain tankkia tilaamaan.
    http://trailtank.net/polaris/polaris-iqr.html

    Ton lisäksi vielä kannupaikka taakse, niin kyllä sillä jo tovin ajaa.

    Sen RR:n vakio tankin saa varmaan kohtuu helposti myytyä noille Iq440 miehille.
     
  16. 10+

    10+ Well-Known Member

    Vs: iq 600rr

    100km on ihan maksimi mitä tuolla pääsee lisätankin kans. Keväällä ei pääse ku 80km vaikka on pienemmät suuttimetki. Kyllä se minulla oli ainakin vaikeat 2 kautta tuon kans ku aina sai pohtia että pääseekö tällä nyt huoltoasemalta toiselle, useasti ei päässyt. Kyllä se aika hankaksi menee harrastus ku kokoajan sai tuota miettiä vaikka tässä pohjois pohjanmaalla nyt on aika hyvin huoltoasemia. Viimeinen niitti tuli viime keväänä ku loppu Rukalla bensa jumalattomalle järvelle missä oli jo melkein polviin asti vettä. Kotia ku pääsin ni pistin -11 mallin E-tykin tilaukseen ;) Mutta eihän ne ongelmat tuolla vaihtamalla välttämättä lopu, ne vaan vaihtaa olomuotoaan
     
  17. SnoF5

    SnoF5 AC4000RR, Lynx 250, Lynx 150

    Vs: iq 600rr

    voima ei yksin kertaisesti tule tyhjästä. Mutta kyllä tuolla on yli 100km lenkkejä ajettu samalla tankilla, eli normi+lisä.
    Ja nyt ei ole vara vaihtaa kelkkaa, mutta bensaan kyllä löytyy...
     
  18. Nils AslakJotunheim

    Nils AslakJotunheim Well-Known Member

    Vs: iq 600rr

    Lienee jäänyt tankki vajaaksi huollossa?
    Kulutus 43.6 l/100km!
     
  19. ixs

    ixs Skidoo Renegade Backcountry -13

    Vs: iq 600rr

    Eikös tuo oo aika normi? aikalailla varmaan menee aina puolet enemmän kun etecillä samassa ajossa :D
     
  20. SnoF5

    SnoF5 AC4000RR, Lynx 250, Lynx 150

    Vs: iq 600rr

    no en pidä ihan normina, itsellä ei kyllä tommosia ole mennyt lähellekkään.
    enkä halua etekkiäkään vaikka se veis kuinka vähän, kuka tykkää taas mistäkin.
     

Suosittele tätä sivua