Kuusamo sekä Ruka ja ympäristön reitit 2014

Keskustelun 'Baana' on aloittanut käyttäjä dazee, 17/1/06.

  1. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Vs: Kuusamo sekä Ruka ja ympäristön reitit 2014

    Kovin ois pitkä matka huonoilla reiteillä? Vai paljoko tulee mutkin esim rukamarketilta? Reilu 100km?
     
  2. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Vs: Kuusamo sekä Ruka ja ympäristön reitit 2014

    Sunnuntaina kello 10 rukamarketille? Ja katotaa siinä minne mennään! :) eli kaikki jotka lähtee messiin nii oisko tuo kello 10 hyvä aika?
     
  3. Tommi.K

    Tommi.K Mxz 700 -01 146" Räpöstys

    Vs: Kuusamo sekä Ruka ja ympäristön reitit 2014

    Mikäli olen saanut kilivet siihen mennessä ;) (Ei taida uskaltaa ilam kilpiä, vaikka mentiin sitä viime vuonnakin jonkun aikaa ilman kilpiä) :)
     
  4. Garth

    Garth RMK Assault '09 & RMK Assault '15

    Vs: Kuusamo sekä Ruka ja ympäristön reitit 2014

    Pitää kattoa jos itekkin innostuisi tulee mukaan hinnalla kummalla. Äsken meni tamppari lana perässä ympärysreittiä Rukanriutalta Vuosseliin päin..
     
  5. japu123

    japu123 Täys hupiukko!

    Vs: Kuusamo sekä Ruka ja ympäristön reitit 2014

    Huomentapäivää. Aika kehnolta on näyttäny kuvat ja sitäkin kehnommilta nämä keskustelut kelkkailun kannalta :(. Mökki ois varattuna rukalta 27.12 -> viikon verran, kannattaisikohan ottaa kelkkaa mukaan?. Oulusta olen ja siellä varmaan tällä hetkellä saman verran kuin oulussa, mutta mutta. Paikkakuntalaiset varmaan voi tänne heti informoida jos joulunaikaan tulee lumitilanteeseen muutoksia? :). Ja pitää minulla myös nuita sääennusteita seurailla, kyllähän tuo nyt alkuviikkoon lupaa jonkinlaista sadetta, mutta saapa nähdä.
     
  6. elani93

    elani93 Lynxx & doo

    Vs: Kuusamo sekä Ruka ja ympäristön reitit 2014

    Paikalla ollaan jos vaan ei pakkasta liikoja ole ;D
     
  7. Tommi.K

    Tommi.K Mxz 700 -01 146" Räpöstys

    Vs: Kuusamo sekä Ruka ja ympäristön reitit 2014

    Paikalla olen itsekkin, mikäli saan tänään hommattua kilvet (ei uskalla ilman) ;)
     
  8. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Vs: Kuusamo sekä Ruka ja ympäristön reitit 2014

    Joo, ei sitä otetakkaa mukkaan jos laittomasti ajelee :) laitaha asiat kuntoon.

    Jos tulee jotain kysyttävää niin voi ottaa puhelimella yhteyttä ku nettiä ei mökillä oo ja kohta oon lähössä.. Numeron voi vaikka kysyä j-maisterilta yv:nä :D

    katellaan sunnuntaina, toivottavasti porukkaa kertyy marketille.. huomenna ajelee kitka-ruka väli ja kattelee tilannetta :)
     
  9. j-maister

    j-maister Xtrim SC 600 e-tec -10

    Vs: Kuusamo sekä Ruka ja ympäristön reitit 2014

    Kyllä minä oon ainaki tulossa, jos ei hirveää pakkasta pidä sunnuntaina ;D tietysti tuo ajankohta on aika hanurista, johtuen siitä että en tiiä minkälainen tuo reitti on tästä meiltä Rukalle, mutta ei siinä, se on vaa sivuseikka. Hellittäis tuo pakkanen nii kävis ajamassa jäljen Käylää asti. Kyllä se varmaa siitä sitte on parempi ::)
     
  10. NikoP

    NikoP M8000 Sp Es 2.6" - 18

    Vs: Kuusamo sekä Ruka ja ympäristön reitit 2014

    Sompsanperä-rukaympyrä väli on ihan mukavassa kunnossa, käyläänpäin en oo ajanu.
    Tänään käyty kuntivaaraan menevää reitin alkua ajamassa ja olipahan makiaa baanaa! Pääsi oikeasti ajamisen makuun.
    Rukympyrää ajoin jonkin verran eikä sekään nyt aivan kauhia ole kun maltilla ajaa ja kiviä väistelee...siirtymänä ihan ajettavaa.
    Elikkä sunnuntaina 10reikäleipä rukamarketilla, paikalla ollaan ja toivottavasti tulee muitaki niin saadaan "safari" pystöön!
    Huomenna juulguppea etsimään kitka-ruka välille, ja Janzka oppaaksi kitkaa ylittelemään!
    Maukasta Joulua! :)
     
  11. tepexi

    tepexi Well-Known Member

    Vs: Kuusamo sekä Ruka ja ympäristön reitit 2014

    kävikö kukkaa tänää ajamassa rukan reiteillä tuolla pakkasessa? :) nii ja hyvää joulua vaa kaikille! :)
     
  12. NikoP

    NikoP M8000 Sp Es 2.6" - 18

    Vs: Kuusamo sekä Ruka ja ympäristön reitit 2014

    Sopiva pakkanen, ei hanskat kastu! ;D
    Rukaympyrä oli ilmeisesti lanattu. Tuossa autolla käväsin rukalla, niin näytti lana kiertäneen rukaympyränkin...huomenna kävis tarkistamassa minkälainen on ajettava.
     
  13. AMasa

    AMasa Well-Known Member

    Vs: Kuusamo sekä Ruka ja ympäristön reitit 2014

    Meikästäki saattas olla lähtijäksi, jos ei kovin kova pakkanen oo, huomenna vois kanssa
     
  14. tepexi

    tepexi Well-Known Member

    Vs: Kuusamo sekä Ruka ja ympäristön reitit 2014

    ai jukoliste ku oli mahtava päästellä rukanympärys reitti 8)
     
  15. elani93

    elani93 Lynxx & doo

    Vs: Kuusamo sekä Ruka ja ympäristön reitit 2014

    Niin ketäsitä on huomenna lähössä reissuuun??
     
  16. hakajaakkoxrs

    hakajaakkoxrs skidoo 600 xr-s

    Vs: Kuusamo sekä Ruka ja ympäristön reitit 2014

    pitäsköhän toota lähtee rallaa.. pitäs vaan eka rukalle ruisailla jotenki
     
  17. Hovelinksi

    Hovelinksi Lynx Re

    Vs: Kuusamo sekä Ruka ja ympäristön reitit 2014

    Tänään kävästiin oijusluoman laavulla kyrsät paistamassa..ei sielä vaan sitä lunta ole.pattiaki alkaa olemaan tuosta vitostie-säväkkä-ouluntie välillä melko hyvin jos joku haluaa käydä alustaa testailemassa.
     
  18. NikoP

    NikoP M8000 Sp Es 2.6" - 18

    Vs: Kuusamo sekä Ruka ja ympäristön reitit 2014

    Tulossa ollaan, mutta Janzkasta ei oo vielä varmaa tietoa lähteekö. Elikkä 10.00 rukamarketilla ja siitä lähetään sitte painattaan(mulle passaa myös myöhäsempi ajankohta esim 11.00).
     
  19. elani93

    elani93 Lynxx & doo

    Vs: Kuusamo sekä Ruka ja ympäristön reitit 2014

    Minä kanssa mukana jos vaan kelit on hyvät ja paikalla ollaan kello 10.00
     
  20. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Vs: Kuusamo sekä Ruka ja ympäristön reitit 2014

    Eiköhän sitä mukkaan lähetä jos vain suinki jaksaa herätä..käytiin nikon kans ajaa kitka-ruka väli jonka kyllä ajo jos ei täysiä vetäny ;) sitte ruka-vuotunki hiekalla ku lanattu mutta siitä sompsanperään iha ok pattia.
     

Suosittele tätä sivua