polaris classic 600 edge????

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä finguy, 21/2/10.

  1. finguy

    finguy polaris pro rmk 2017

    hei kenellä ois tietoa polaris classic 600 edge stä ku mulla on se ja se on aika outo mulle ku en tiiä miten ton alustan toimii ja ois kiva myös tietää miten sen sais keulii kunnolla siinä on jatkettu alustaa ja runkoa tässä pari kuvaa ja onko normaalia että se syö 100km noin 40litraa bensaa [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]


    [​IMG]


    kiitos jos vastaatte mulle!!
     
  2. HooÄr

    HooÄr Well-Known Member

    Vs: polaris classic 600 edge????

    Näkyy olevan M10 alustalla josta en tiedä oikeen mitään. Mutta keulimista voisi kenties auttaa välitysten lyhennys ja variaattoreiden kans puljaaminen.
     
  3. JariG_

    JariG_ Well-Known Member

    Vs: polaris classic 600 edge????

    siinäpä hyvä paketti äM-10:n säätöön:

    http://www.slednutz.com/showthread.php?t=30

    tosta pika vilkasulla, etupukkiin pätee sama konsti ku "normaali" alustoihinki jos haluu kevittää keulaa, rajotinremmiä löysemmälle. Sit takapukin jousta pitäs saada löysemmälle, mut ilmeisesti M-10:ssä se säädetään pääasiallisesti tota F.R.A. Palikkaa liikuttamalla eli takapukin iskarin alapäätä siirretään edestakas. Jos oikeen ymmärsin niin se fra säätö on tossa sun neljännessä kuvassa, lisäsäiliön letkun alapuolella.
     
  4. Rootter

    Rootter XC 500 SP X M-10 '02

    Vs: polaris classic 600 edge????

    Siis.. mihin suuntaan tuota FRA palikkaa pitäs siirtää ? :D roiskeläppää päin vai toiseen suuntaan..en tajua :S
     
  5. mattiuu

    mattiuu Active Member

    Vs: polaris classic 600 edge????

    M10 alusta.

    FRA location A kertoo palikan toisen reunan, eli se toinen reuna missä ei ole pultti, millä säädetään. Tällähän säädetään jousen ja iskarin asento takapukissa. Mitä pystymmässä, sen kovempi alusta tai painavammalle ajajalle.

    Dimension B kertoo paljonko takapukin jouselle annetaan esijännitystä. Kyseessä on se sairaan iso jousi. :D

    Dimension C kertoo, paljonko iskarin päällä ison jousen sisäpuolella olevalla muovipalasella on kohtaa, mikä vaikuttaa kuinka aikaisten pohjaanlöyntijousi ottaa kun alusta lyö pohjaanpäin.

    Dimension B ja C mitataan molemmat iskarin yläosasta.

    Viimeisenä siinä on remmin säädöt. Joko 4/4 tai kovassa ajossa (firm) 3/3.
    Taulukko on kertoo Soft ja Firm ajon ja kertoo painon mukaan miten säätää alustaa.
    Jokainen voi itse sitten päätellä mitä siitä alustasta säätää. :)
     

Suosittele tätä sivua