Lynx 2007

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä päristelijä, 26/1/06.

  1. päristelijä

    päristelijä Apex xtx

    Joudutko nyt maksaa kumman hinnan 10 vai 11tonnii
     
  2. Nalle

    Nalle Commander 900, GLX5900, Cobra Racing 583RAVE

    Joo.. Kyllä tuo hinta realisoitui tuon 9990 € mukaan, eli ei tarvinnut vanhalla hinnalla pulittaa. Oli rahan arvoinen päivä, kun tepastelin liikkeeseen. Harvemmin niin. ;D
    Ja mellastaa ei tarvinnut laisinkaan, vaan kauppias oli heti juonessa mukana, eli tuo hinnanalennus oli ikäänkuin luonnollinen ja itsestäänselvä juttu.

    Eli ei meitä aina yritetä kusettaa. ;)
     
  3. päristelijä

    päristelijä Apex xtx

    Hieno homma!! Itse en ole vielä kerenny käymään kauppiaan juttusilla. Toivottavasti minä saan myös halvemman hinnan mukaan. Kyllähän sille säästyneelle rahalle käyttöä löytyy.
     
  4. TunTsi

    TunTsi Re 800 E-tec mod

    Vielä samaa asia...
    Voisiko joku siis selventää sen RE 600 ja SDI:n hinnan.. thänk pjuu :p :)
     
  5. päristelijä

    päristelijä Apex xtx

    No lehtien hintoihin jos on luottaminen niin noitten mallien hinnat on samat kuin keväällä. Hinnasto tuossa ylenpänä
     
  6. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Onko toimitusajoista kuulunut mitään uutta? Itseäni kiinnostaa tietty tuo pilkkikelkka Rc 800...
     
  7. rreipas

    rreipas minkä tähen no yhen tähen

    ;D nih...
     
  8. Hespe

    Hespe #103

    Ei ilmeisesti ole uusia kultia vielä tipahdellu??? Olipa hyvä ettei tullu tilattua uutta, nyt olis piiiiitkiä päiviä odotella ;D
     
  9. Nalle

    Nalle Commander 900, GLX5900, Cobra Racing 583RAVE

    Meikäläiselle lupailivat, että oma pilkkikelkka saapuis kotitallin tietämille viikolla 45, eli aikas pian.... Tänä talvena saa sitten meikäläisen puolesta tulla lunta ja höttöä niin paljon, kuin sielu sietää. Ei meinaan pitäis olla etenemishaluista paljoa enää tämän poijjaan harrastus kiinni... ;D

    Perkule, kun pitäis vaan jaksaa/ehtiä/viitsiä laittaa nuo muut projektit kuntoon kans.
     
  10. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Jos tuo Lynssi (RC 800) on niin surkea kelkka kuin mitä tehtaan väki oli joillekin kuulemma kertonut, niin jää aikas lyhyeksi minun suhde Lynssin kanssa... Eipä se edellinenkään Lynssi minun tallissa vuotta kauemmin pysynyt. Mutta, elän vielä toivossa, josko tuolla kärsisi käydä pilkkimisen lisäksi makkaran paistossakin.
     
  11. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Joojoo kaikkea paskaa sitä brp:n tehtaa syytäää
     
  12. kop-O-nen

    kop-O-nen 2004 440 Pro-XR 700Mod / 2021 Xterrain 900 Turbo

    Seon hyvä olla positiivisella asenteella liikkeellä jo näin 2kk ennen kauden alkua.. ::)
     
  13. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Elekää ottako kaikkea niin vakavasti. Tuo oli lähinnä jatkettu vitsi, tai toisaalta jos tehtaan oma väki oli messuilla haukkunut RC-malleja pilkkikelkoiksi, niin kait ne on sitä kokeilleet ja tietävät...
     
  14. kop-O-nen

    kop-O-nen 2004 440 Pro-XR 700Mod / 2021 Xterrain 900 Turbo

    Emmää vakavasti ota mittää. ;D
     
  15. rreipas

    rreipas minkä tähen no yhen tähen

    älä ny ihan vielä ala kieriskellä tervassa ja höyhenissä ;D
     
  16. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    No hitsi, enhän minä. Olin vain juuri kaivamassa syvää kuoppaa pihalle mihin sen voi haudata. Jos routa ehtii tulemaan, niin kaivaminen menee vaikeaksi...
     
  17. ILU

    ILU Phazer FX

    Meillä täällä Etelä-Karjalassa kausi alkaa nykyään loka-marraskuun vaihteessa. ;)
     
  18. €ncore

    €ncore Lynx Rave RE 600 HO -07, KTM EXC 125 -03

    2007 mallien räjäytyskuvia näyttäs olevan jo tarjolla: http://epc.brp.com/default.aspx?brands=lynx&lang=E
     
  19. matkaaja

    matkaaja Ski-doo 800 xrs 12 Ski-doo renege 800 xrs 15

    oliskohan jollain tietoo koska koneet tulee jakooon??? :-\
     
  20. matkaaja

    matkaaja Ski-doo 800 xrs 12 Ski-doo renege 800 xrs 15

    soitin myyjälle ja kertoi seuraavaa,et vko 49 olis kohdallaan..tilattu rc  600sdi...
    saas nähdä..
     

Suosittele tätä sivua