Kankaanpää-Jämi

Keskustelun 'Baana' on aloittanut käyttäjä Jakke, 7/1/08.

  1. Ässä

    Ässä G4 RS & REX2 RS

    Vs: Kankaanpää-Jämi

    Niin tai sit sä pidit puoli päivää taukoo ja jätit huonokuntoiset pätkät ajamatta. ;)
     
  2. paikkari

    paikkari Kelkat on myyty!

    Vs: Kankaanpää-Jämi

    Et o ajanu vielä seipäjärven normaali kiharassa ;D
     
  3. Athene

    Athene MXZ X-RS 600R E-TEC Competition

    Vs: Kankaanpää-Jämi

    Miksiköhän emme aja Seipäjärvellä ::)..? Mieluummin ajan tasaista uraa tai umpista kuin patikkoa :p.... Eikä ole kunnosta kiinni, vaan mukavuudenhalusta :-*.
     
  4. znood

    znood Guest

    Vs: Kankaanpää-Jämi

    Sitä tarvii varmaan kohta rcg:hen alkaa virittelee samanlaisia liukurungonvahvikkeita ku paikkarilla jos patit pahenee vielä:)
     
  5. wangel436

    wangel436 Nytro R-TX SE med ÖHLINS

    Vs: Kankaanpää-Jämi

    No miksiköhän sitten olitte viimetalvena Kurun reitillä(sieltä ei löydy tasaista uraa tai umpista)! ::) sekin oli silloin ihan sikapatilla joidenkin mielestä? :p :p
     
  6. paikkari

    paikkari Kelkat on myyty!

    Vs: Kankaanpää-Jämi

    Ne on uniikkikappaleet ja pelkkä aines maksaa enemmän ku uudet liukurungot.Minä sain kyllä ne näytekappaleina tilattua kiihdytyspyörän takalinkkuun ilmatteeksi ;D Eiköhän Etelä-Länsi suomessa ole vielä joku kelkkakerho joidenka jäsenmaksuihin saat rahas hukattua ettei pääse poliisi pamputtaan ;)
     
  7. znood

    znood Guest

    Vs: Kankaanpää-Jämi

    Nettipoliisi se eniten vaan pamputtaa ;) Ja rahat taitaa olla jo ryypätty niin pitänee ajaa uralupapoliisia karkuun.....

    Wangel: kurussa oltiin "sisäänajamassa" lainakelkkaa ;) Ja taishan sillä reissulla pollesta antautua etupukin iskari. Tämä Seipäjärven kihara teki tehtävänsä vaikka ei erehdytty ku risteyksen ohi ajamaan ;).

    Mitäköhän tolle kelkkakerholle kuuluu, sivut nettiin olis jo kiva asia :)
     
  8. wangel436

    wangel436 Nytro R-TX SE med ÖHLINS

    Vs: Kankaanpää-Jämi

    Taitaa olla kelkan merkissä vika tai sitten iskareiden säädössä?, jos patin paukutusta kestä! ::)

    Ääh... nyttenhän minä sen keksin!!,minä ajaan vaan niin rauhallisesti ja hiljaa(ihan niin kuin lauantaina lottoa kioskille viemään....) ;D ;D ;D niin kalustokin on pysynyt nipussa jo monta talvea!
     
  9. znood

    znood Guest

    Vs: Kankaanpää-Jämi

    Jep oikeessa oot, mutta ei tähän haavaan oo uutta pistää :)
     
  10. Athene

    Athene MXZ X-RS 600R E-TEC Competition

    Vs: Kankaanpää-Jämi

    Ei se kalusto, vaan mukavuudenhalu ;)...

    Palatakseni takaisin Kurusta Jämille, niin kyllähän sitä viime talvenakin tamppari tavattiin reitin varresta. Tosin hajonneena. Miten lie tilanne tänä vuonna? Onko kenelläkään tietoa tullaanko reittejä ajamaan lanalla tai tampparilla ja kenen toimesta? Ainakin reittimerkkien osalta näyttää parannusta tapahtuneen, koska uusia opasteita on ilmestynyt uran varrelle :).
     
  11. polaris^

    polaris^ Lynx re etec

    Vs: Kankaanpää-Jämi

    Tollanen mietteillä :) http://kelkkalehti.com/keskustelu/index.php?topic=74064.0
     
  12. HulluPoro

    HulluPoro Ski-Doo GTX LTD 600 Sdi -09

    Vs: Kankaanpää-Jämi

    Kyllä se tamppari on taas kunnossa, viime viikolla reitit ajettu läpi, ei sitä kyllä enään taida huomata kun on tota lunt tullu vähä lissää ;D ;D!! Hautaniemen Jussi tietää tampparin liikkeistä.
     
  13. juhu_h

    juhu_h Active Member

    Vs: Kankaanpää-Jämi

    Mistä saa ostettua luvat jämin reitille (alkuun viikonloppu lupa) ja mistä se reitti "alkaa"? onkos jossain karttaa reiteistä?
     
  14. znood

    znood Guest

    Vs: Kankaanpää-Jämi

    Jos jaksaisit lukea taaksepäin aihetta pari sivua niin kaikkiin kysymyksiin on vastailtu.
     
  15. HulluPoro

    HulluPoro Ski-Doo GTX LTD 600 Sdi -09

    Vs: Kankaanpää-Jämi

    Tänää tamppari oli liikkeellä ainakin Niinisalo-Jämi välillä!!
     
  16. juhu_h

    juhu_h Active Member

    Vs: Kankaanpää-Jämi

    Topikki luettu kyllä läpi. Eli viikonloppu luvat voi ostaa kankaanpään nesteeltä (ainoostaan?) http://maps.google.fi/maps?q=Keskuskatu%202&oe=utf-8&rls=org.mozilla:fi:eek:fficial&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=fi&tab=wl ja siitä pääsee "Jämin lenkille" ? Saako sen luvan kanssa jonkun näköstä karttaa? (ettei tarvis ruveta tulosteleen aiemmilta sivuilta mitään karttoja, mulla ei oo kelkkailuun sopii gepsiä :'( toistaseks ;)). Eli vinkkejä oon vailla mistä olisi helpoin lähteä ajaan lenkkiä kun tampereen suunnasta olen tulossa, enkä oikein kaipaa mitään ylimalkasia vinkkejä esim. lähe mouhijärveltä :eek: vaan jos joku vois kertoo tarkkoja paikkoja? ???

    Kiitoksia ;D ;D
     
  17. znood

    znood Guest

    Vs: Kankaanpää-Jämi

    Joo ja ei.
    Maksa lupa tilille(tilinumero jossain aiemmilla sivuilla) ja tulosta kartta tai ota gps jälki mun aiemmista postauksista pari sivua taa.
    Jos haluat varman lähtöpaikan niin se on Jämin hiihtoputki. Kartalla ei välttämättä löydä uraa jos et tiedä mistä se menee et oo semmoseen aikaan liikkeellä et muut on jo ajellu. Jämin lenkille voi parhaiten lähteä Kuninkaanlähteen hiihtoladun parkkikselta tai Jämin hiihtoputkelta.
     
  18. juhu_h

    juhu_h Active Member

    Vs: Kankaanpää-Jämi

    nyt tuli hyvät ohjeet Kiitoksia Znoodille :)
     
  19. amiantt

    amiantt INDY 600

    Vs: Kankaanpää-Jämi

    Hei

    Tietoa lisäreiteistä. En löytänyt omaa topiccia, mutta tämä lienee maantieteellisesti lähin.
    Porin seudulta, siis lähtee Ruosniemen hiihtokeskuksesta reittiä Noormarkku, Pomarkku, jne siihen suuntaan. Noormarkun reitit on siis muutaman vuoden hiljaiselon jälkeen elvytetty.

    TÄRKEÄ !! Reittilupia 35€ saa ainakin Konepiste Mattilasta Porin mikkolasta, ja lisää tietoa reitistä. Luvattomasta ajosta on määrätty sakkoa.
    Viikonloppuna koitan lähteä katsastamaan.
     
  20. HulluPoro

    HulluPoro Ski-Doo GTX LTD 600 Sdi -09

    Vs: Kankaanpää-Jämi

    Tarkoitus olis lähteä lauantaina katsastamaan tämä reitti. Lähtö Ruosniemestä klo. 9.30? Reittiluvan olen jo hommannut, mukana tullut kartta on kyllä melko huono. Pitänee ajella korvakuulolla, jos reittiä ei löydy.
     

Suosittele tätä sivua