Tarvetta sylinterin pinnoitukselle/hitsaukselle

Keskustelun 'Korjaamo' on aloittanut käyttäjä snowpro, 20/1/11.

  1. snowpro

    snowpro polaris IQ600rr-09 144" mod

    Eli pystyykö näitä sylintereitä hitsaamaan ja kukahan sitä tekisi? olis sylinteri josta puuttuu paloja aukkojen reunasta, ja onhan sylinteri vielä pinnoitettavissa sen jälkeenkin?

    Onko kellään kokemusta?
     
  2. Dankova

    Dankova Well-Known Member

    Vs: Tarvetta sylinterin pinnoitukselle/hitsaukselle

    Ootko miettynyt sylinterien putkitusta eli esim. Duell kuvastosta löytyy sylinteriputkia sylintereihin? Kyllä konepajat tekee näitä aika yleisesti. Tietysti kannattaa kysellä esim. Merkkihuollosta paikallista korjaamoa, joka on putkituksia ennenkin tehnyt.
     
  3. snowpro

    snowpro polaris IQ600rr-09 144" mod

    Vs: Tarvetta sylinterin pinnoitukselle/hitsaukselle

    En ole miettinyt ja noita putkia ei tahdo löytyä suomesta ainakaan ei viimeksi ollut maassa kun kysyin.
     
  4. PP

    PP x edge

    Vs: Tarvetta sylinterin pinnoitukselle/hitsaukselle

    Kerran olen itse hitsannu osittain halenneen putkitetun sylinterin kasaan ihan pulssimikillä, pikkasen lämpö veti soikeaksi sylinteri putkea mutta koneistamolla hoonasivat oikeisiin mittoihinsa, ja kyseinen kelkka näyttää olevan tänäkin päivänä liikenteessä.
    Eli oma mielipide olis että jos vaan on mahdollisuus alumiini hitsaus välineisiin niin eikun rohkeasti kokeilemaan ;)
     
  5. Reimond

    Reimond Cleated tracks

    Vs: Tarvetta sylinterin pinnoitukselle/hitsaukselle

    Ne hitsaa niitä ihan samoissa paikoissa, kun tekevät pinnoituksiakin.
     
  6. palde

    palde Hii-HOO

    Vs: Tarvetta sylinterin pinnoitukselle/hitsaukselle

    Mulla täytehitsattiin pari klohmua ja pinnotettiin pytty uusiksi ...hintaa kaikkineen n. 400 €
    600RS:n pytystä oli kyse.

    Tavaran Belgiaan jobbas Ykkös-MP oy , järvenpää.

    www.ykkos-mp.fi

    Hyvä pulju , vastaavat luuriin viikonloppunakin ;D
     
  7. Larska

    Larska Alpha 154,äskooäs155,indy500

    Vs: Tarvetta sylinterin pinnoitukselle/hitsaukselle

    Uus pytty (RS-lynen 09) makso kaksviikkoa sitte marmoritiskillä 400egee tasan (Ojanrauta kempele) eli onko vaivan väärti ja yhtä luotettava?
     
  8. markozoo

    markozoo Ski doo rev 880R summit open mod

    Vs: Tarvetta sylinterin pinnoitukselle/hitsaukselle

    ite oon käyttänyt englannissa pyttyjä pinnoituksessa ja hitsauksessa hinta on n.200-250 euroa pytty riippuu kuinka paljon hitsattavaa. tekee myös big boreja tarvetta.
     
  9. Axi

    Axi AC ZR 600 APV ja projekteja

    Vs: Tarvetta sylinterin pinnoitukselle/hitsaukselle

    Et viitsis laittaa firman yhteystietoja näkyville?
     
  10. Kertturacer

    Kertturacer Well-Known Member

    Vs: Tarvetta sylinterin pinnoitukselle/hitsaukselle

    Onko tehasuusi vai korjattu? Uuden pytyn ovh oli ainakin pari vuotta sitten 800 €. Tai sait reilun alennuksen...
    Tuonne oon lähettäny pyttyjä pinnotettavaksi, priimalaatua: Monardi Romano S.N.C. Via Dell'Artigianato 24/26. 40050 Monte S. Pietro. (BO) 0516761507. ITALY.
     
  11. Axi

    Axi AC ZR 600 APV ja projekteja

    Vs: Tarvetta sylinterin pinnoitukselle/hitsaukselle

    Paljonko Italiassa maksaa pytyn poraus isommaksi ja pinnoitus? Onko noilla nettisivua? Millä rahdilla olet lähettänyt, onko ollut isokin erä kerralla?
     
  12. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

  13. Vs: Tarvetta sylinterin pinnoitukselle/hitsaukselle

    Ite käytin tuola, ja jälki oli todella hyvää.

    http://www.powerseal.nl/
     
  14. Larska

    Larska Alpha 154,äskooäs155,indy500

    Vs: Tarvetta sylinterin pinnoitukselle/hitsaukselle

    Sitä en ossaa varmalta pohjalta sanua. Sama pytty ois ollu 650 egee ski-doon kaupasa..
     
  15. palde

    palde Hii-HOO

    Vs: Tarvetta sylinterin pinnoitukselle/hitsaukselle

    No olihan tuo ... koska vuosi sitten keväällä YHTÄKÄÄN sylinteriä ei Suomenniemellä ollut !!! Ei edes Kempeleellä ... ;D
    Ja ajaahan piti päästä ! ::)
    UUDEN olisi saanut tilaamalla hintaan 800 euroa ...ihanan kallista !!!

    Mun pytyssä oli sellaset kynnellä selvästi tuntuvat urat ( olisko ollu vajaa 1 mm luokkaa ) , joten miten tuo vaikuttaisi luotettavuuteen mitenkään ?
    Lisäksi tuo 400€ piti sisällään tarvittavat tiivisteet , koska Wisecot tuli "käsimatkatavaroissa" lomamatkalta .

    Et se siitä ::) ::)
     
  16. snowpro

    snowpro polaris IQ600rr-09 144" mod

    Vs: Tarvetta sylinterin pinnoitukselle/hitsaukselle

    olin yhteydessä tonne hollantiin power sealiin, tuolla onnistus kaikki ja myyvät vielä mäntiäkin ;). olis pitäny tajuta ottaa sylinterit mukaan. Noo pitää laittaa kun taas kotia pääse. onko muilla tarvetta?
     
  17. Pooka

    Pooka Well-Known Member

    Vs: Tarvetta sylinterin pinnoitukselle/hitsaukselle


    Mahdollisesti. Ois jopa useempi sylinteri.. Laitakko hintaa tänne vai privataanko?
     
  18. snowpro

    snowpro polaris IQ600rr-09 144" mod

    Vs: Tarvetta sylinterin pinnoitukselle/hitsaukselle

    Torstaina pistän luultavasti kaks sylinteriä tonne menmään saa nähdä mitä sieltä saa takasin.
     
  19. hidas

    hidas Boonboonpiipdokkeri

    Vs: Tarvetta sylinterin pinnoitukselle/hitsaukselle

    Äläpä hakkaa vielä kiveen sitä torstaita, mulla vasta sylinteri likoamassa tiskialtaassa ;D
     
  20. snowpro

    snowpro polaris IQ600rr-09 144" mod

    Vs: Tarvetta sylinterin pinnoitukselle/hitsaukselle

    No jos mulle tulee 24 tunnissa italiasta paketti niin kyllä rannikolta savoonkin luulis ;D ainiin suomen posti ::) Laitan sit paketin menee kun saan tavarat nou hätä.
     

Suosittele tätä sivua