SnoPro 600, CC/Stock/Open

Keskustelun 'Arctic Cat' on aloittanut käyttäjä wolle, 23/5/08.

  1. Jiiriviksi

    Jiiriviksi Well-Known Member

    Vs: SnoPro 600, CC/Stock/Open

    Karvan yli 70h ajettu kyseisellä laitteella, ja ainut hajonnut osa on hakajousi.. Voltinkin voi heittää mitään rikkomatta ;D
     
  2. helekatti

    helekatti sc -12

    Vs: SnoPro 600, CC/Stock/Open

    allekirjoitan tuon voltin ;D Multa tosin murtui toisen käsisuojan kiinnike ja mittarin "koristerengas" lähti irti kun siihen osui mänty ;D ;D
     
  3. oopee

    oopee Well-Known Member

    Vs: SnoPro 600, CC/Stock/Open

     
  4. rossiossi

    rossiossi RS & Sno Pro

    Vs: SnoPro 600, CC/Stock/Open

    jos ei raski crosscountryyn luistovetaria vaihtaa, ni ketjun ja rattaiden vaihtoki riittää 13 -> 15lamellisiin
     
  5. miku

    miku Arctic Cat CC, Lynx RE Etec, Lynx Commander Etec

    Vs: SnoPro 600, CC/Stock/Open

    2011 Cc mallissa vakiona 15 lamellinen
     
  6. miku

    miku Arctic Cat CC, Lynx RE Etec, Lynx Commander Etec

    Vs: SnoPro 600, CC/Stock/Open

     
  7. AC440

    AC440 Livesports.fi

    Vs: SnoPro 600, CC/Stock/Open

    Multa löytyy 1kpl uusia luistovetareita ja 1kpl vähän käytetty toimiva. 2008 Crossimallista.
     
  8. maajo79

    maajo79 VENTURE TF 11-, RAVE 440,SNO PRO 600 12-

    Vs: SnoPro 600, CC/Stock/Open

    Moro!

    Itse olen kyseisellä 2011 laitteella ajanut kuluneen kauden.
    Kelkka on mielestäni erittäin valmis kisa laite itse olen ajanut pää osin öhlinssin vaimentajilla lieksassa oli telastossa wp ja jopa vakio iskareista saa yllättävän hyvät kun jaksaa vain hieroa.
    kelkassani on nyt n 3000km kaikki endurot kierretty.
    toki uutta joutuu hieman aina rakentamaan ennenkuin on valmis viivalle minulla on rakennettu jalkakotelot, matto vaihdettu 44mm, etupuskuri, takalaukku asennettu saa mukaan kuivia vaatteita keskeytystä varten, käsisuojat, laitetta ei ole tarvinnut vahvistaa mistään on uskomattoman vahva etupukki oli ensimmäinen tekninen vika joka tuli vasta 2500km kohdalla, männät olen vaihtanut, jotain käsisuojia katkennut mutta todella vähät on ollut tekniset ongelmat ei ole edes tukivarsia tai keulan niveliä tarvinnut vaihtaa vaikka täällä keskustelupalstalla on melkein joka kisan jälkeen karmea vinkuminen kivistä ja kannoista.
    kytkimen ja varin säätöjä on etsitty laidasta laitaan ja aina on palattu alkuperäiseen eli ei tarvetta. bensan vientiin sen verran sodankylä levi väli 105km pollen rr vei samalla ajolla 48l ja aine loppui 1km ennen mökkiä itsellä mahtu tankkiin 39l. Ja laite on suunniteltu erittäin hyvin kilpailu käyttöön on erittäin paljon säätö vaihto ehtoja ja on erittäin nopea huoltaa esim telston irroitus n 30 sekunttia kasaus takaisin ajokuntoon 1,5 min. Itse olen kokonaisuuteen tyytyväinen jos jotain epäselvää voit kysellä suoraan minulta.
    Honka sano mulle alkutalvesta että catti on aivan loistava laite kun saa alustan/iskarit itselle mieleiseksi ja jos ei toimi niin on aivan karmea laite... kyllä yhdyn samaan T:kalle Laamanen
     
  9. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    Vs: SnoPro 600, CC/Stock/Open

    Modet vois poistaa tän keskustelun näkyvistä minulta.. Alkaa houkuttamaan liikaa kun näitä lukee.
     
  10. TeHo

    TeHo #13 2015 ZR 6000 R

    Vs: SnoPro 600, CC/Stock/Open

    Täälläkin jo päätös tehty ;D
    Kunhan joku tuon vanhan sotaratsun kävis lunastamassa itselleen.
     
  11. maajo79

    maajo79 VENTURE TF 11-, RAVE 440,SNO PRO 600 12-

    Vs: SnoPro 600, CC/Stock/Open

    2011 laitteessa on vakiona 15 lamellinen ja kestää hyvin eikä tartte vaihtaa luisto vetaria....
     
  12. Pooka

    Pooka Well-Known Member

    Vs: SnoPro 600, CC/Stock/Open

    Katos samoja aatteita ku itellä :) Tosin itellä jo 440 myyty, eli kesällä katotaa tilalle menopeliä:) Ja vaikka samoite tein voidaa jonku kaa hieroo kauppaa jos kiinnostaa kesäksi e30 325 avo vehjes..
     
  13. -ozqu-

    -ozqu- Well-Known Member

    Vs: SnoPro 600, CC/Stock/Open

    Onkos porukka korvannut noita rungon niittejä joillain muilla kuin alkuperäisillä porautuvilla niiteillä?
     
  14. Driver

    Driver Freeride 146" Turbo

    Vs: SnoPro 600, CC/Stock/Open

    Mites tälläisessä '11 rossimallissa tuo alustan kytkentä, siirtääkö painoa? Ainoa asia mikä tällä hetkellä pitää kotimaisessa merkissä on tuo loistava alusta :D ja miten muuten tämä soveltuu freeride pyörittelyyn foorumilaisten mielestä?
     
  15. hekuli

    hekuli hemmojen kaikkea moottoriurheilua vastustava

    Vs: SnoPro 600, CC/Stock/Open

    cattiin löytyy omasta kylästäsi iskarivelho , niin turhaa pelkäät ;D
     
  16. Driver

    Driver Freeride 146" Turbo

    Vs: SnoPro 600, CC/Stock/Open

    Joo kyllä mie uskon että sen säätöihin saa, mutta alustan toiminta kiinnostaa enemmän... Rs keulii kovalta jäljeltä pystyyn sen kummemin yrittämättä.
     
  17. helekatti

    helekatti sc -12

    Vs: SnoPro 600, CC/Stock/Open

    jos yhtälailla keulii kun -09 niin ei tuu ongelmaksi se.Enemmän olisin huolissaan iskareista ja säädöistä.Miksi haluat vaihtaa räsän poroon ja maksaa siitä vielä hyvän välirahan,kun kelkka ei siitä juuri kummene?
     
  18. Driver

    Driver Freeride 146" Turbo

    Vs: SnoPro 600, CC/Stock/Open

    PeeÄmmällä oli juurikin 09 malli eikä se kuulemma juuri suksia nosta kuin umpisessa. Mutta jotainhan tuossa Catin 11-mallin infossa puhuttiin muuttuneesta alustan kytkennästä. Tässähän sitä juuri pohditaan kannattaisko vaihtaa merkkiä vai ei ;D
     
  19. rossiossi

    rossiossi RS & Sno Pro

    Vs: SnoPro 600, CC/Stock/Open

    Ehkä se on niistä iskarin sääjöistä kiinni keuliiko vai eikö vai pohjaako vaiko kattooko. Kyllä keuli ko oli CC vakiosimmitykset mutta nyt öhlinsseillä vähemmän. Ja Pekan kelkka oli luultavasti simmitetty edellisen omistajan toimesta crossiin ni ei sen tarvikaan keulia. Takapukin alapäässä (ainaki 09 ja 10) on keulimisen-estopalikalla muistaakseni joku 7 eri asentoa ja sen pukin alapäänki voi pistää 2 eri asentoon.

    [​IMG]
     
  20. Driver

    Driver Freeride 146" Turbo

    Vs: SnoPro 600, CC/Stock/Open

    Tottakai kaikki vehkeet saa jotenkin keulimaan säätämällä :) pointti onkin nyt alustan painonsiirto ja kuinka vahvasti etu- ja takapukki on kytketty? Mulle ei kuitenkaan kelpaa kuin täydet crossisäädöt, vaikka nyt tarve on vain yleispätevälle räppäilykelkalle eikä niinkään extreme kilpurille...
     

Suosittele tätä sivua