Keski-Suomen reitit

Keskustelun 'Baana' on aloittanut käyttäjä sasasas, 19/12/05.

  1. Kurre89

    Kurre89 Well-Known Member

    Vs: Keski-Suomen reitit

    Asiasta tällaseen: Tohtiiko joku joskus lähteä oppaaksi kelkkaileen? Laukaassa asustelen ja ensimmäinen talvi täällä. Lumikiitäjiin olen ollu yhteydessä ja kartta olis sieltä tulossa tässä lähipäivinä. 8)
     
  2. jansu

    jansu Active Member

    Vs: Keski-Suomen reitit

    Se kartta on aivan p*rseestä tänä vuonna, sen mukaan ajamisesta ei tuu mitään ? Mut vuojärveltähän nuo reitit lähtevät st1 vastapäätä lähtee tikkakoskelle ja uimarannan puolelta siitä lahukasta vastaavasti suolahteen...
     
  3. Kurre89

    Kurre89 Well-Known Member

    Vs: Keski-Suomen reitit

    Jep oon kuullu aika paljon samaa jokasuunnasta. Asun itsekin täs vuojärven rannassa. Suolahteen menevä reitti on pistetty poikki maanomistajan toimesta näin olen kuullut ja on varma tieto!
     
  4. Apero

    Apero Well-Known Member

    Vs: Keski-Suomen reitit

    Tikkakoskelta pääsee Kuikan kautta Vesankaan ja siitä Keljoon. Keljosta pääseekin sitten kaikkialle ;)...
     
  5. Kurre89

    Kurre89 Well-Known Member

    Vs: Keski-Suomen reitit

    No tämänkin minä jo hyvin pitkälti tiiän mutta kysymys kuuluikin: että tohtisko joku joskus lähteä kaveriksi kelkkaileen ja näyttään reittejä? ;D porukkareissu vaikka joku viikonloppu?
     
  6. ekk4m

    ekk4m Kelekaton

    Vs: Keski-Suomen reitit

    voishan sitä joku päivä lähtee opastaa mitä tietää reiteistä. ku ite asuu tässä vehniällä ni ei tästä kauaa aja laukaaseen. mut oisko tälle illalle halukkaita lähtee ajelee kaveriks tikkakoskelta keljoon tai laukaaseen päin??? ??? oisin lähdössä joskus neljän viiden välillä.

    ja näyttää mukavasti tulevan lisää lunta reiteille missä pöllyttää.
     
  7. Kurre89

    Kurre89 Well-Known Member

    Vs: Keski-Suomen reitit

    Jos tuutte laukaaseen ni vois siitä tulla reissuun mukaan. Tosin voi alkaa pimenee jos lähet vasta 3-4 aikaan ja luntakin näyttää pyryttävän tuolla. Nii ja tarttis jostain kääntää bensarahaa ittelle ;D
     
  8. Kurre89

    Kurre89 Well-Known Member

    Vs: Keski-Suomen reitit

    No jaa perunpas sanani tuollahan paistaa aurinko ja on oikein asiallinen kelkkakeli! 8)
     
  9. Apero

    Apero Well-Known Member

    Vs: Keski-Suomen reitit

    tänään ei millään pääse liikkeelle, mutta ilmoitatko miten pitkällä Keljon suunnassa kävit, niin tietää vähän mitä siellä on vastassa, kun pe aamupäivällä pitäisi sinne päin puskea.
     
  10. Kurre89

    Kurre89 Well-Known Member

    Vs: Keski-Suomen reitit

    Hemmetti tänään kelkka oli nuhassa eikä jaksanu lähtee käyntin! :mad: Omaa syytä kun pakkasessa starttasin pariin kertaan päivällä kun tein säätöjä ni akkuhan siitä loppu. Olisko viikonloppuna tosiaan porukkaa lähössä liikenteeseen?
     
  11. ekk4m

    ekk4m Kelekaton

    Vs: Keski-Suomen reitit

    ehkä sunnuntaina liikenteeseen. ::) jos muita lähtijöitä. lauantaina ei pääse on pahasti duunia. ja kävin tännään laukaassa ni on kyllä tikkakoskelta peurunkajärvelle asti ihan sikapatilla. jospa saatas vähän lisää lunta ja tampparia joskus tännepäin. ei tullu käytyä metriäkään keljoon päin. jos vaikka sunnuntaina lähtis.
     
  12. Apero

    Apero Well-Known Member

    Vs: Keski-Suomen reitit

    Pitänee jossain välissä käydä kokeilemassa tuonne Laukaaseen päin niin näkee mikä täyttää "sikapattikriteerin" ;)..
     
  13. ekk4m

    ekk4m Kelekaton

    Vs: Keski-Suomen reitit

    no sehän jokaisen maku asia miten sen luokittelee. ;D mut mun mielestä ne semmosia puolikkaita kuplavolkkareita ja vähän sitä pienempiä ja sitä pattia on jonossa silmän kantanmattomiin. ;D

    niin no kyllähän sitä ajaa ku vaan pitää tarpeeks kovaa vauhtia ni ei kerkee huomata puoliakaa....illalla sen sitten huomaa kyllä ranteista...
     
  14. jummi

    jummi Member

    Vs: Keski-Suomen reitit

    Launtaina aamupäivällä Laukaa-Tikkakoski :p
     
  15. Apero

    Apero Well-Known Member

    Vs: Keski-Suomen reitit

    perjantaina ajan puoliltapäivin Kuikasta Vesankaan, mutta paluu on vasta sunnuntaina ;)...
     
  16. Kurre89

    Kurre89 Well-Known Member

    Vs: Keski-Suomen reitit

    Minä ainakin ilmottaudun tähän porukkaan. Muita?
     
  17. TrplMax

    TrplMax Kelkka myyty :(

    Vs: Keski-Suomen reitit

    Mistä olis lähtö Laukaassa? Voisin lähteä jonnekin mukaan, ja saattaisi olla toinenkin lähtijä. Naamakin on jo parantunut paleltumista :p
    Sunnuntai tosin sopisi ehkä mun (=vaimon) aikatauluihin paremmin.

    Yamahan kanssa on oltava akku kunnossa, tuossa kun ei ole edes narua eikä sitä ripuliranteilla revitä käyntiin vaikka oliskin...
     
  18. Kurre89

    Kurre89 Well-Known Member

    Vs: Keski-Suomen reitit

    Eikös tuo st1 oo aika hyvä paikka lähteä?

    Oli muuten hienoa baanaa st1:ltä keljoon päin ku on tamppari käyny uralla! Olispa vaan kaikki reitit yhtä hienoja ::)
     
  19. Dubster

    Dubster Sb Assault -12

    Vs: Keski-Suomen reitit

    Eikun vaana aktiivisuutta tuonne syksyisiin reitin raivaus/ kunnostus talkoisiin niin saadaan sille tampparille baanaa mitä lanata, ei se aivan joka ränniin mahdu!
     
  20. Apero

    Apero Well-Known Member

    Vs: Keski-Suomen reitit

    mistä mihin oli tampparin jälkeä?
     

Suosittele tätä sivua