Kajaanin reitit ja ympäristö

Keskustelun 'Baana' on aloittanut käyttäjä mopedi, 17/2/06.

  1. wasted years sleds.

    wasted years sleds. Well-Known Member

    Vs: Kajaanin reitit 2010-2011 ja ympäristö

    Pysytäämpä aiheessa silti ;D tasainen oli reitti kun kävin katsomassa ;) Odotellaan nyt paripäivää ,että jäätyy kunnolla niin ei tule sitten jälkisanomisia ;)
     
  2. wasted years sleds.

    wasted years sleds. Well-Known Member

    Vs: Kajaanin reitit 2010-2011 ja ympäristö

    No korjaan siihen lynxin tilalle tuleekin ski-doo ;)
     
  3. vectoori

    vectoori Guest

    Vs: Kajaanin reitit 2010-2011 ja ympäristö

    Anteeksi kun olen olemassa. Ja Tebullehan kuuluu suuri kiitos kun arvostaa meidän kelkkalanaukset noin korkealle! Thank juu! Kyllä ne nuo reitit siitä patikoituu mutta sitä ennen taitaa olla turhanpäiväistä pyöritellä klikkereitä ainakaan tiukemmalle.
     
  4. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: Kajaanin reitit 2010-2011 ja ympäristö

    Ai meinaatko että nyt oli turha hankinta-aika öhlinseille ;D ;D ei vaiskaan, lapsuuksissa ihan tarpeeksi patikkoa ajettu sen luvatussa maassa, jolloin 30km lenkki oli täys kuntoilupäivä, Tebullekin tiedoksi ne ukkohalla enturopaanat oli aika sileitä ja loivalla laineella verrattuna niihin kelkkakujiin ;D ja yammulla viihtyy järvenselällä kun voi työntää tuppinurin rannalta-rannalle ilman turhia pelkoja ;) tai ainahan siellä voi olla joku patti mihin yammu antautuu ;D ;D
    Meikä kyllä tykkää täpöllä kanssa tuollaisesta kelkka-lana-baanasta varsinkin noissa warrejori-vectoori lanauksista ei löydä kyllä yhtään moitittavaa, jatkakaa ihmeessä jos intoa löytyy ja tuolta jälkimmäiseltä ei ihan äkkiä luulisi loppuvan on se sen verran täpinöissään aina kun sitä jututtaa, kelkka kuin kelkka alla 8) 8)
     
  5. vectoori

    vectoori Guest

    Vs: Kajaanin reitit 2010-2011 ja ympäristö

    Öhlinssit ei mene ikinä hukkaan. No, ehkä jamahassa vähän ;D. En olekkaan ennen nähnyt T-55:ssa laatuiskareita!
     
  6. juzba

    juzba pollen rushi

    Vs: Kajaanin reitit 2010-2011 ja ympäristö

    Onko kukaan rohkia viälä ajanu jälkiä kajaanista vuokattiin? perjantaina ois tarkoitus sinnesuuntaa lähtiä, eikä oikeen rohkeus riitä oudolle ulapalle kun tuo suuntavaistokin on mitä sattuu :-[
     
  7. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: Kajaanin reitit 2010-2011 ja ympäristö

    Lähinnä noilla haetaan pitempää huoltoväliä kevään retkille ettei tartte puolessävälin reissua irroitella huollettaviksi ;D ja jospasta sais hiukan lisää pehmeyttä ko kovastihan en aja sen takia en niitä tartte 60kmh on jo liikaa minun päälle.... panssariosasto kuittaa tältä illalta ;) menehän sinäkin panssarintorjuntayksiköstä nukkumaan ja näkemään unta uusista yammuista :D :D
     
  8. vectoori

    vectoori Guest

    Vs: Kajaanin reitit 2010-2011 ja ympäristö

    ..vanhat "koneet" kiinnostaa enemmän. Hyvää yötä rakas gizmo :-*
     
  9. jonspe

    jonspe Well-Known Member

    Vs: Kajaanin reitit 2010-2011 ja ympäristö

    Tulin juuri lasaretista ja olen suuresti yllättynyt/pettynyt näihin äijien keskusteluihin, olisin toivonut nuo PARI uutta sivua jotain H****TISTI asiallisempaa ! :eek: Mää en kestä tässä herkässä keuhkokuumeessa tämmöstä tekstiä!NIISK :'( En jaksa kommentoida ku tuota Gizmon iskarin huolto höpötystä!
    Eli se on kuule helvetisti sama ajatko 60km/h vai 160km/h ja mitkä kepit sulla on siellä alla ja ne vaan on huollettavavissa olevat..NIIN NE PI-TÄÄ VAAN VALITETTAVASTI HUOLTAA AINA VÄLILLÄ VAIKKA KESKEN RETKEN TAI KAUDEN!!ELÄ SIT ULISE JOS AJAT 60km/h YLLÄRI POIKKIOJAAN JA ALUSTA KATKIAA KU ON ESIM. VETTÄ TULLU ISKARIN SISÄÄN JA SE LYÖ POHJAAN TAI JÄÄTYY JA HAJOVAA JOTTAIN! EI niissä öljyt kestä ajaa älyttömiä.. :(

    TÄMÄ NYT TÄSSÄ VIIMEISIMPÄNÄ AIVAN TURHAA LÄNKYTYSTÄ..MUN MIELESTÄ :-X


    ..saispa justiisa nytte ees SP:tä..HUOH ;D
     
  10. jonspe

    jonspe Well-Known Member

    Vs: Kajaanin reitit 2010-2011 ja ympäristö

    MÄ OLEN NIIIIN AINEISSA 8) jotta en saa unta ja koitan nyt vastata järkevästi tähän..

    Aja esim. vaikka maksilta siihen paskalahelle, eli nuasen rantaan. Sitte lähdet seuraa tikku-ukkojen jätöksiä, eli niitä viittoja rehjan suuntaan..sitte siellä rehjansaaren takana selällä tulee opastetaulut ja jatkat sinne VUOKATTI suuntaan..tikut vissiinkö loppuu jossain selällä, sotsi-kajaani rajalla??vai onko sotkamosta päin jo ukkelit tuonu niitä lisää että ne "yhtyvät"?kysy warrelta tai WARRE vastaa! Sitte seuraavaksi siellä kyllä tulee sotkamon/vuokatin päässä taas uudet opastekyltit..
    SEURAA SUORAAN VUOKATIN MASTOA JOS EI OO VÄLIÄ TIKUTETTU SE MENEE SIIHEN RANTAAN JOSTA LÄHTEE VUOKATINVAARALLE REITTI, MUT ELÄ TÖRMÄÄ SIIHEN MASTOON, KU SE ON KOVOO APINARAUTAA TAHI JOTTAI METALLIA JA KÄYPI KIPIÄÄ. ;) Masto on hyvä suunta merkki heti ku se alkaa näkyä ja on kai siellä ajettu, ainakin rommakko-vuokatti väli??

    Joku nokkaeläin saapi tarkkoo tai opastaa jos et saanu.. ;)

    PS. VARO PIILEVÄÄ KEUHKOKUUMETTA, SE ASUSTAA NOIN PIIIITKÄLLÄ JÄRVI OSUUDELLA !! ;) ;D
     
  11. warrejori

    warrejori Apex. -13

    Vs: Kajaanin reitit 2010-2011 ja ympäristö

    Nuanen tikutettu Sotkamon puolellekin niin pitkälle että Vuokatin masto näkyy, sitä kohti vaan suoraan niin kauan että tulee jälki vastaan, saaret voi tietysti kiertää.
    Eilen lanattiin Kajaanin eteläpuolen urat isolla lanalla paitsi Teppana, siirtoraide,Kajanus, Kivimäki ja Ruuhijärvi , liekkö menny rahat hukkaan? Ei näkyny eilen kuin kaksi ajelijaa, nekin ajoivat siististi joten nyt yön yli kovettuneena urat akaa kestää LUVALLISTEN ajajien käytön. Vuolijoen puoli lanattu jo aiemmin.
     
  12. perttuni

    perttuni Lynx Xtrim 900 ACE

    Vs: Kajaanin reitit 2010-2011 ja ympäristö

    En oo ihan varma, että onko Sotkamon puolelta Nuanen vielä tikutettu. Kiantajärvi ja Sapsojärvi on kuulemani mukaan tällä viikolla viitoitettu,joten luultavasti myös tuo Nuanen.
     
  13. Terry

    Terry Well-Known Member

    Vs: Kajaanin reitit 2010-2011 ja ympäristö

    Ei kait ne hukkaan kun kelkkailun eteen menneet.Hyvä oli jälki,oliko se kerhon lanalla vedetty?
    Nythän se oli paras aika vetästä kun pakkanen vielä tämän päivän hillitsee ajohaluja ;).
    Ja ajettavaksihan ne on tehty ,luvan lunastaneille.
    Toivottavasti kaikki nyt viimeistään ostaa luvan tälle kaudelle.
     
  14. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: Kajaanin reitit 2010-2011 ja ympäristö

    No nyt on huippumeininki koska aivan turhaan lana olisi käynyt noilla juuri mainitsemillasi pätkillä 10p ja papukaijamerkki kelkkayhdistykselle! Tuokin kivimäki ois hyvä että kertaalleen talveen pohjattais kelkkalanalla ja lopputalvi naturellipatikkoa.
    Jonspella on hyvät lääkkeet tai kunnon kooma, koitahan parantua että pääset pärräämään muullakin kuin suulla ;D Onhan näissä viesteissä ihan asiaakin ;), kaikki kiittelee lanamiehie, toiset kyselee reittiä, tärkeitä merkkauksia ja rivien välistä luettavissa että jäällä enemmän pattia kuin reitillä....
     
  15. vectoori

    vectoori Guest

    Vs: Kajaanin reitit 2010-2011 ja ympäristö

    Lepäilehän jonzpe pahin olo poijes. Eikait näistä kondensiovesistä mitkä muodostuu iskareitten sisään ja varsinkin muitten kelkkaan, kannata niin älytöntä huolta kantaa :D. Pietään vaan omat "kepit" kunnossa ja paineet kohillaan niin ei tule ikäviä yllätyksiä.. Ja jos kepit ruiskii ennenaikojaan mehut pihalle niin viedään Jiikoolle.. Eihän tätä foorumia jaksais lukea jos kaikki keskustelut olisivat niin virallista ja kiven sijainnin kertomista reitillä.. Vithuilu kuuluu asiaan :D. Ja ei olisi pitänyt meidän pussailla, minä kans olen pahassa lentsussa!!
     
  16. jonspe

    jonspe Well-Known Member

    Vs: Kajaanin reitit 2010-2011 ja ympäristö

    minä en mitään yksittäin tarkota, ihan helvetisti sama mulle!eikä varsinkaan kiinnosta missä on kenenkin kives uran varressa!
     
  17. vectoori

    vectoori Guest

    Vs: Kajaanin reitit 2010-2011 ja ympäristö

    Lananveturi oli ainakin KOMIA! Kuskista en tiedä kun oli mökki huurussa. Salakähmyrää hommaa tuo urien siloittelu kun en "yhdistyksen miehenä" tiijä milloinka lana liikkuu. No pääasia että hallitus hoitaa paremmin hommansa kuin tuolla pikitien päässä isommista asioista päättävät..
     
  18. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: Kajaanin reitit 2010-2011 ja ympäristö

    Minä taas en oo lukenu ollenkaan vithuilua täällä :) pientä neuvomista korkeintaan, joku saattaa luulla että minä ja vectoori ollaan huonoissakin väleissä, minun mielestä ei olla ??? niin no onhan mulla ne vasta kahveet vielä tarjoamatta, pihi kaveri ois jo suuttunut kun asia venyy ;) pe/la/su ois pärryy päivät miten vectoori jouttaa ajellemaan? Onpas outoa että ei ole vectoorille asti asia kiirinyt...
     
  19. vectoori

    vectoori Guest

    Vs: Kajaanin reitit 2010-2011 ja ympäristö

    Töitä joka päivä tai sitten viltin alla makailua ???. Ja viikonlopuksi olisi juuri tullut turbovoimaa koeajuun, tarkoitus oli lauantai-ilta ajella Bearcatilla ;D
     
  20. vectoori

    vectoori Guest

    Vs: Kajaanin reitit 2010-2011 ja ympäristö

    Viimeinen lause kertokoon kaiken ollaanko vihamiehiä ;D
     

Suosittele tätä sivua