Yamaha Phazer -07--->

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä unppi, 25/9/06.

  1. jarkkot83

    jarkkot83 Guest

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    kyllä täällä saa vannoutuneet jammumiehet heti takajaloilleen kun vähän esittää ihan asiallista kritiikkiä! no, rehellisyyden nimissä on kyllä myönnettävä että kirjoitin asiasta lähinnä pienen vittuuntumisen sävyttämänä ihan huumori mielessä, ja todellakin kelkkini on niitä ekoja paisereita joissa mm paska etupukki eikä flektiä. ja koska flekti maksaa 240e ja se etupukkihässäkkä n 540e on pieni kriittisyys ehkä ymmärrettävää joskaan ei kenenkään syy varsinaisesti joten näinollen tarkennetaan HUOM asiantuntijamaisesti ettei nämä ekan vuosimallin vehkeet päivittämättöminä ole todellakaan hintansa väärtejä vehkeitä. Kaikki päivitykset tehtynä Tai uudemmat mallit joissa käsittääkseni esim flekti on vakiona taas hyvinkin saattavat olla. niin tosiian itse painan n 67kg ja ajonopeuteni hajoamisen tapahtuessa oli valehtelematta n 25km/h. olen erittäin iloinen jos todellakin tämä päivitetty versio kestää sinua 90kg ja ajaen ihan sellaista normaali ajoa, sillä itsehän tuon(kin) saan maksaa kokonaan joten olisi suotavaa että se ,myös minun hentoisen vinkuheinäruhoni kestää. ja yksi syy ostaa alunperin paiseri oli se jammu miesten hehkutus kuinka ah ihana ja hieno peli se on. no minun kokemukseni ei täysin tue väitettä, meillä kaikilla on omat mielipiteemme. minun mielestäni on melko huonoa mainostusta että on niin hyvä peli kun ensin rakennat sen uusiksi vaihdat tämän ja virität ja viilaat tuota sitten se ehkä kestää. mutta kuitenkin, älkää siis tehkö missään nimessä sellaista virhettä että pistätte rahanne näihin alkupään vehkeisiin joissa ei ole sitä hieromista jo tehty. tosin useimmissahan ne taitaa olla mutta ei varmasti kaikissa. ::)
     
  2. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    Ja totuuden nimissä, itse oon katsellu himpun ostomielellä juurikin noita alkupään pasuunoita, tiedän puutteet ja lääkkeet, joten semmoinen voisi ola vaihtelun vuoksi hauska peli. Mutta lääkettä ne vaatii..
     
  3. KoFFi

    KoFFi Freeride 154"

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    no joo :) flekti löytyy ja takapukin iskari vaihdettu lyhyempään. etupukki ja linkkusysteemi on päivittämätön.

    Viimetalvena tosiaan 2tkm rymmyytetty ilman vikoja.
     
  4. jarkkot83

    jarkkot83 Guest

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    voisiko joku oikea asiantuntija vielä kertoa että mistä mihin hintaan ja millainen se takapukin iskari pitää olla? jos nyt samaan konkurssiin semmoisen vielä pistäisi nii ehkä se hymy sieltä kypärän alta jo ensitalvena karehtii.. onko se fx än vakiomatto muuten jollain 25 harjalla? minulla pyörii (silloinkun ei olla telakalla =)) alla joku camoplastin räpylä joka ei ihan välttämättä vakiomatto ole..
     
  5. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    Siihen sattuva iskari pitäisi löytyä marmoritiskiltä jonkin sortin kädenojennuksena/osanottona ihan kohtuulliseen hintaan iskariksi, eli yamahakauppaan kyselemään. Ja vakiomatto on 25mm. Tätä kun luet, niin moni on näemmä korvannu sen kalliin flektin tietokonetuulettimella, miten lie toimineet?

    Ilmeisesti alustahuolien alkuperä ei oo etupukki tai sen linkku (joska aina pettää) vaan toi liian pitkä takapumppu, jossain se muistissakin, mutta erohan tais olla 20mm (periaatteessa joku koneistamo voisi jopa lyhentää oman iskarin aika halvalla jos saa jostain varmat mitat?)
     
  6. jarkkot83

    jarkkot83 Guest

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    joo itse kokeilin sitä tietokonepuhallinta ja telatunnelin taempi aukko kiinni, helpotti kyllä kuumenemista muttei poistanut ongelmaa kovaksi tamppaantuneella reitillä kun irtolunta ei ole. on ilmailtu eikä ole ilmaa kierrossa. kun sitä päivityssettiä menen hakemaan niin kait se on sitä kyseltävä sitten sitä lyhyempää iskua, kiitos vastauksesta!
     
  7. k-kettu

    k-kettu Xrs egotykki

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    Eipä taida muutkaan kelkat sen paremmin jäähdyttää kovalla uralla.
     
  8. j_pwr

    j_pwr Well-Known Member

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    Omaan pasuunaan hommasin purkamolta yamaha R1:n flektin. Liitin käy suoraan pistokkeeseen, mutta telineen kannakkeita piti vähän muokata. Muuten näyttää kuvien perusteella samalta osalta. Eikä montaa kymppiä maksanu.
     
  9. _max_

    _max_ sxr

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    tuohon alustan kestävyyteen taitaa vaikuttaa se iskarin vaihto eniten. omaan on laitettu skippadoo revin pumput ja 5000km alkaa olemaan mittarissa. etupukille ja välilinkulle ei oo tehty mitään.. samat mitkä ollu tehtaalta lähtiessään..
     
  10. jariiisakkala

    jariiisakkala xrs e-tec 10.yamaha rx1

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    olisko vakio iskari ollut noin 1000€ viimetalvena laitettiin takuun piikkiin että ei halvimmasta päästä
     
  11. AMasa

    AMasa Well-Known Member

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    Tais olla se phazerin lyhempi iskari takapukkiin muistaakseni 299€
     
  12. mijduwoerh

    mijduwoerh 2 x Lynx RE e-tec 600r 20 & 22

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    350e ostin marmorilta 2010> mallin lyhyemmän takaiskarin. Näin viime talvena..
     
  13. jariiisakkala

    jariiisakkala xrs e-tec 10.yamaha rx1

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    aikamoisia eroja no onneks ei ollu omasta pussista pois ;D
     
  14. k-kettu

    k-kettu Xrs egotykki

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    Minä kun kysyin marmorilta viime syksynä niin hinta oli 417e ???
     
  15. AMasa

    AMasa Well-Known Member

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    Jotain semmosta luokkaa se oli
    Kait siitä alennusta saa ;D
     
  16. k-kettu

    k-kettu Xrs egotykki

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    Se on kuopion yamaha center= Ei saa alennusta ;D
     
  17. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    Oikea hinta olisi ollut se mainittu 299,- se on kait hinta johon sitä pitäisi saada, mutta ei kait kukaan voi estää rahastamasta enempää jos on maksava asiakas...
     
  18. jukkis67

    jukkis67 Well-Known Member

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    miten pitkä toi lyhyempi iskari ois onks kellään mittoja,tietääs mitata onko omaan joku jo vaihtanu....
     
  19. mijduwoerh

    mijduwoerh 2 x Lynx RE e-tec 600r 20 & 22

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    Siinä lyhyemmäs iskarissa on klikkerin ruuvi muovinen ja sormilla pyöritettävä ja alkuperäisessä on ruuvimeisselillä säädettävä. Siitä sen erottaa :) !
     
  20. makimikkko

    makimikkko Yamaha nytro rtx

    Vs: Yamaha Phazer -07--->

    Tekeekö toi pitkä iskari sen et menee se linkun akseli mihin taka ja etu iskari kiinnittyy ni kieroksi? ::)
     

Suosittele tätä sivua