Levin ympäristö

Keskustelun 'Baana' on aloittanut käyttäjä MikkoY, 30/10/06.

  1. Jude

    Jude Lynx Xterrain Re 3700 -22

    Vs: Levi, Ylläs ??

    Kyllä se on aika paljon tuurista kiinni, että törmääkö poliiseihin. Harvoin ne on omalle kohdallekaan osunut, mutta usein on niiden vankkurit ollu parkissa Levin Nesteellä. Kyllä ne melkeen kerran ainaki näkee viikon aikana....viime keväänä jopa baarissa iltasella ;D
     
  2. KMV

    KMV ZR 6000 137" SP LTD

    Vs: Levi, Ylläs ??

    Tänään ainakin pääsi puhaltamaan ja esittelemään teinikuvaansa. Mukavaa baanaa kun ympätysreiteiltä poistuu...
     
  3. pvaara

    pvaara Member

    Vs: Levi, Ylläs ??

    Onko ketään ajelemassa ma 5.3 rollosta Ylläksen suuntaan?
    ei tarvis ihan itekseen munkaan ajella...

    Viikko 10 ma-pe Ylläksellä ja muutamana päivänä vois käydä pitemmänkin taipaleen heittään,
    jos vaan innokkaita ajelijoita riittää seuraksi...?
     
  4. Maukka

    Maukka 800 re

    Vs: Levi, Ylläs ??

    Jos näin on asia, voi olla että tänä vuonna jopa näen partion!

    Ei vaan, eiköhän ne edelleen niitä reittejä valvo, mun käyttämillä reiteillä saattaisi tulla kylmä pokien välissä.

    Hauska sattuma tuli mieleen vuosien takaa, kun olin ajelemassa Ylläkseltä Kolariin. Ihan koskematon reitti lanauksen ja pikkusen tuiskun jäljiltä, Evo lynksi sopi somasti maastoon ja muutenkin oli hauska loikottaa. Saavun pienelle nypylle, ilmaan, huomaan että joku huitoo alapuolella (vähän kärjistäen, reitti oli sen 7m leveä). Telan koskettaessa lunta ankkurit pohjaan ja katteleen et mitäs nyt. Rajan ukot naureskelee Lynxien päällä, tulee jututtaan ja kaivaa pilliä taskusta.

    Raja: Kuunnelthiin tuossa että nyt naukuu nätisti jollain laitheet, otettiin tässä tönkhyrällä jo valamiiksi sivvuun että jos sattuu lenthämmään.
    Minä: (puna nousee poskille, sydän hakkaa, näen jo mielessäni kun poliisia soitellaan paikalle ja kortti lähtee autuaammille maille) Joo..
    Raja: Ei sula nuuskhaa olisi?
    Minä: On..
    Raja: Hieno homma, itelä loppu. Kiitos. Sitten ei muuta kuin vetoja, tästä eespäin ei ole kethän sua häirittemäsä, himmaa pikkasen kylän kohilla mutta muuten anna mennä. Ota ilimassa jarrua niin ei tuu niin peräpainosena alas.
    Minä: Kiitos.. (Mielessäni aattelin että kaverit on varmaan vahingossa ajautunut valtion leipiin)
     
  5. tootoo

    tootoo Reino x 800r ptek -09

    Vs: Levi, Ylläs ??


    ;D ;D ;D ;D ;D 8)
     
  6. Pexi75

    Pexi75 Lynx Boondocker 3900 DS 800R E-TEC, 2017

    Vs: Levi, Ylläs ??

    kovasti sorry vaan tästä OT:n jatkosta mutta pakko kertoa oikea esimerkki elävästä elämästä kokemattomasta kuskista:
    Viime keväänä annoin mammalle ohjat eka kertaa koskaan kun päästiin reitillä metältä järvelle. Päästiin ehkä noin 200 metriä ja eiköhän kuski noussu yhtäkkiä seisalleen!! Elekää kysykö miksi (liekö kattonu minusta mallia patikkoisissa kohissa, mutta nyt oltiin tasasella reitillä järven jäällä!)...Noh, eiköhän se samalla kääntäny kampea oikealla (elekää taaskaan kysykö miksi, vaikka reitti oli suht suora!). Eipä siinä muuta kuin kelekan sisempi etutassu ilimaan, kelekka melkein kylelleen ja molemmat oltiin pääeellä hangessa, tietysti Modulaarien visiirit molemmilla auki. Siinä sitten aikamme putsailtiin kypärän sisuksia lumesta ja käppäiltiin kelekalle, joka meni 30-40m etiäpäin ilman kuskia...ei siinä mittään, mutta kun siinä parinsadan metrin päässä oli pilikkikilipailuporukkaa jotain 50 henkeä niin oli mukava ajella ohitte sitten kun tekivät aaltoja meitille ohimennessä :D

    ps. arvatkaapa kuka on ollu ratissa tuon jälkeen

    ...ja tarina on taivaan tosi!
     
  7. Porokone

    Porokone Well-Known Member

    Vs: Levi, Ylläs ??

    Onko Ylläksen seudun reitit millon lanattu / millon lanaillaan. Mietin vaan täsä että otanko Tundrankin mukaan hiihtolomaksi :)
     
  8. Yltsi

    Yltsi skiito ja 59lyne

    Vs: Levi, Ylläs ??

    otat tietenki ja käyt tuolla eteläpään reiteillä körryyttelemässä. Kaipa se tamppariki ehtis käydä sielä alkuviikosta
     
  9. d6r

    d6r Well-Known Member

    Vs: Levi, Ylläs ??

    http://www.yyth.fi/index7.html
     
  10. Teemu

    Teemu Well-Known Member

    Vs: Levi, Ylläs ??

    Ajoseuraa kaivataan reippaaseen reittiajeluun tällä ja ensi viikolla. Itse majailen Ylläksellä, mutta ajelen äkkiä Levillekin. Soittakaa tai pistäkää viestiä. Teemu 0405270990. Oli muuten Muonion reitti mahtavaa baanaa, hyviä heittoja ja nopeaa. Alku Levin suunnasta liian nopeaa, mutta paranee Muonioo kohden.
     
  11. ongelma

    ongelma poro okkeli 300cc

    Vs: Levi, Ylläs ??

    nyt pitäs viikko pörrätä täällä ylläksen ympäristössä. oisko tässä 30km sätteellä mittään makkaranpasto ja jotaki monttua missä vois käyä pyörittelemässä :p
     
  12. bavo

    bavo Sidewinder 137" -18

    Vs: Levi, Ylläs ??

    ;D ;D ;D
     
  13. tertsu

    tertsu Kelkaton

    Vs: Levi, Ylläs ??

    Huomen aamusta startti Levin Alkon pihasta klo 10 reittinä Levi-Muonio-Ylläs-Levi. Lenkillä mittaa GPS:n mukaan 213km. Yksin olen lähdössä, mutta ajoseurakin kyllä kelpais. Eli jos kiinnostaa niin aamusta vaan nykimään Xtrim kuskia hihasta.
     
  14. carrillo

    carrillo Well-Known Member

    Vs: Levi, Ylläs ??

    Aja Äkäslompolosta länteen pakasaivo nimiseen paikkaan,,,,,,,,,,,komia mesta ;)
     
  15. bavo

    bavo Sidewinder 137" -18

    Vs: Levi, Ylläs ??

    Ja jokijärvellä nätti paistaa nokimakkarat ;)
     
  16. tertsu

    tertsu Kelkaton

    Vs: Levi, Ylläs ??

    Reissu tuli tehtyä ja reitin varrelta löytyi ajoseuraakin. Muonion reitit mahti kunnossa, Äkäslompolon nurkilla hirveää sikapattia ja Ylläsjärvi-Levi iltapäivästä normi turistipatilla. Mukava reissu vaikka takki olikin aivan tyhjä kun Leville takaisin ehti. Kiitokset Teemulle ajoseurasta.
     
  17. Maukka

    Maukka 800 re

    Vs: Levi, Ylläs ??

    Mulla oli meininki ilmestyä myös Alkolle sulle kaveriksi, mutta silmät aukes vasta puolelta..

    Kävin vetäseen Pokan lenkin, mennessä Kiistalan kautta ja tullessa Puljusta. Täytyy sanoa että en ole ikinä hauskemmassa kunnossa olevaa pätkää ajanu, Puljun pätkälle ei ollut tamppari kerennyt ollenkaan koko talvena, joten hyppyjä riitti. Patti oli sellasta volkkarin kokoista. Harmi vaan että ne suopätkät on niin pitkiä välillä..
     
  18. bavo

    bavo Sidewinder 137" -18

    Vs: Levi, Ylläs ??

    No nysse tamppari on menossa pilaan ne patit :D
     
  19. Maukka

    Maukka 800 re

    Vs: Levi, Ylläs ??

    Huh, onneksi kerkesin eilen käydä.. Pilalle se menee, mun makuun..
     
  20. lynx special edition

    lynx special edition Well-Known Member

    Vs: Levi, Ylläs ??

    joo en kanssa ymmärrä että onko tää ylläs-levi väki täynnä yamaha miehiä kun kysellään millon reitit lanataan ja valitellaan huonosta kunnosta.rs sän kanssa saa mennä kokoajan lusikka pohjassa.vauhdit karkaa aivan älyttömyyksiin.ei paljoa tunnu onko puolen metrin pattia vai suoraa kissa baanaa,nopeusmittari näyttää aina sen mitä rs sä kulkee. eli jotain 150 luokkaa.

    sais kyllä olla vähän pattisempaa pätkää,ei tarvis niin palella noilla sileillä pitkillä baanoilla.
     

Suosittele tätä sivua