Polvituet

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä Driver, 2/9/10.

  1. mxz550

    mxz550 lynx 440 -07

    Vs: Polvituet

    Kokemuksia cti ots ja fox pod k700 tuista? Tässä olen miettinyt kummat olis paremmat jo kerran leikatulle polvelle?

    http://www.braceshop.com/productcart/pc/Ossur-CTi-Ligament-Knee-Brace-w-FREE-Snow-Package-302p495.htm
     
  2. Skippe

    Skippe Member

    Vs: Polvituet

    Onko kellään kokemusta Asteriskin uusista ultra cell tuista?
    http://www.asterisk.com/ultra-cell-knee-protection-system.html
     
  3. stm

    stm Well-Known Member

    Vs: Polvituet

    Hojohojo!

    Mitäs ne racemaurit ja pro-heebot nykypäivänä pitää koivissa?
    Ollaan varmaan porukalla hommaamassa tuet ens kaudelle ja kaipais vähän tietoutta eli kokemuksia. Jotkut helpot, kestävät ja toimivat haussa siis. SixSixOne:n tukia hypistelleenä tuli mieleen, että melko lelun oloset oli, eikä säätöjä suuntaan tai toiseen.
    Jyssen kans poristiinki ja tryonic olis varmasti yks pätevä vaihtoehto, mites muut???

    Täng juu.
     
  4. Pooka

    Pooka Well-Known Member

    Vs: Polvituet

    Itsellä ollut nuo Tryonic tuet viime syksystä. Eivät ole mua varten joten myyntiin joutaavat. Koko L. Ei vain tunnu istuvan mun jalkaan ja aina ajossa tuntuuvat valuvan alaspäin.. Uskon tämän johtuvan siitä että omaan melko isot reidet(mielestäni :D) ja täten ei polven yläpuolisia kiristyksiä meinaa saada kunnolla kiinni. Laadukkaan ja hyvän oloiset kyllä ovat, mutta minkäs teet kun eivät vaan istu kunnolla. Jollekin voisin ne myydä sopuhintaan.. Hinta/laatusuhde mielestäni noissa kohtaa hyvin.
     
  5. stm

    stm Well-Known Member

    Vs: Polvituet

    Itellä on kans kohtuu jäntevät reidet, farkkujakaan ei voi ostaa muualta ku reppuperse kaupasta, niin mitenköhän lie noiden kans sitten ::) Katoin jonku valmistajan kokoataulukon mukaan, niin ite lumpion kohaltaki oltiin XL-koon ylähaarukan rajoilla :-X
     
  6. stm

    stm Well-Known Member

    Vs: Polvituet

    Löytyykö lisää kokemuksia?

    Olis kohtuu hoppu alkaa hommaan nämä...
     
  7. RS Harrastelija

    RS Harrastelija Keulii se, ihan varmana keulii, usko pois...

    Vs: Polvituet

    Itsellä uusin malli Alpinestars carbon B2 tuesta!
    Mielestäni hintaisekseen (800€) todella ala-arvoinen tuote, vaikka miten kiristelisi niin ei pysy paikoillaan, "kupit" jumittuvat helposti polvea koukistaessa kun ovat ns. kelluvaa mallia ja nivelmekanismi naksuu kun polven ojentaa.
    Tuet ovat niin oikean kokoiset kun nuo voivat olla...

    Syy miksi minulle nämä tuli on se, että tilasin vanhemman mallin joka olikin väärän kokoinen ja uusia odotellessa ehti malli vaihtua :-\
    Vanha malli ko. tuoesta oli huomattavasti parempi kuin uusi!

    Jos joku tuollaiset uudenveroiset haluaa ostaa kokoa M niin laittakoon privaa, voihan tuo toisen jalkaan istuakkin mutta minulle ei...
     
  8. Hande82

    Hande82 600ace xtrim-21,600rave-10,lynx650-95,winha30

    Vs: Polvituet

    no voe jeesus! kyllä nyt mahtaa harmittaa?
     
  9. totu

    totu Tundra

    Vs: Polvituet

    Tee rekkuli.
     
  10. RS Harrastelija

    RS Harrastelija Keulii se, ihan varmana keulii, usko pois...

    Vs: Polvituet

    Tokihan se vähän harmittaa mutta ei maailma tuohon kaadu, testaillu niitä nyt kesän eri säädöillä ja näyttää kyllä ettei sopivia löydy.
    Myy pois ja ostaa Foxit, en jaksa alkaa mihinkään kuukausien taisteluprosesseihin koska maahantuojan kantahan on että tuet on ehjät ja minun koivissa vika :-\
     
  11. otto10

    otto10 Arctic Cat Snowcross -14

    Vs: Polvituet

    nuo alpinen tuet on kyl iha parhaat eikä tosiaa naksu eikä nitise mistään.
     
  12. RS Harrastelija

    RS Harrastelija Keulii se, ihan varmana keulii, usko pois...

    Vs: Polvituet

    Kummat?
    Vanhemmat oli, uudemmat ei!
    Passaa tula testaamaan naksuuko ;)
     
  13. otto10

    otto10 Arctic Cat Snowcross -14

    Vs: Polvituet

    uudet ja omat ei ainakaa ääntele tai ei ainakaan mosan äänen päälle kantaudu joten luulen että sinäkään et hulluksi tule tukien naksumisesta jos ne sulla ajohommia varten ovat... :D
     
  14. vipe

    vipe Polaris 600R & Lynx 600Etec

    Vs: Polvituet

    Te keillä on kokemuksia Fox podeista, niin oletteko käyttäneet k300 vai k700 mallia?
    Onkohan tommoset k300 kuin hyvät / turvalliset / laadukkaat..? Näyttäisvät olevan jonnin verran halvempia, kun noi k700 podit. :)
     
  15. snowpro

    snowpro polaris IQ600rr-09 144" mod

    Vs: Polvituet

    Polvitukien hommaus olis edessä onkohan millään mallilla säätöä jotta pystys rajoittamaan polven liikkeen ettei jalka pääse suoraksi asti?
     
  16. Jäpälä

    Jäpälä Well-Known Member

    Vs: Polvituet

    EVS:llä ainakin on vaihdettavat rajotin mynkelit.
     
  17. Driver

    Driver Freeride 146" Turbo

    Vs: Polvituet

    Ainakin TLD:n tuissa on vaihdettavat rajoitinpalat, paloja taitaa olla mukana 6 erillaista ja ne on kohtuu näppärät vaihtaa. Itse olen noita tämän talven käyttänyt ja tuntuvat nyt pienen hienosäädön jälkeen oikein istuvilta.

    http://www.hi5bikes.fi/~FVZxx0000001/?Y999=PIF&Y104=TLD-1241-
     
  18. julli

    julli rmk

    Vs: Polvituet

    asteriskissa säätöruuvit joilla saa rajotettua
     
  19. snowpro

    snowpro polaris IQ600rr-09 144" mod

    Vs: Polvituet

    Tuossa TLD:ssä on aika onnettoman ohuen oloset nuo remmit tuntuuko että puristaa tai lyuistaa jalassa?

    Nuo asterisk tuet näyttää kyllä silmään toimivimmilta ja nimen omaan tuo malli missä nauhat takana onko se nyt sitten Asterisk cell knee brace
     
  20. julli

    julli rmk

    Vs: Polvituet

    joo mulla nuo cellit ja ei pahaa sanottavaa, helppo pukea pikalukoilla ko kerran on säätäny hyväksi. kelkalla ajanu nuilla noin 8tkm ja minimx:llä kesän ja ei ole vielä haittaavaa kulumista havaittavissa. jokku enskapenat valitellu ettei kestä ne polvikupin remmin ja pittää banduilla korvata ne, mutta minun ajoilla kestäny. tuosta on tullu se uusi malli, tuskin on huonompi ko tuo vanha
     

Suosittele tätä sivua