Lynx 2007

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä päristelijä, 26/1/06.

  1. rreipas

    rreipas minkä tähen no yhen tähen

    et sie muka ite tienny.... :-*
     
  2. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Enpä tiennyt, tyhmä kun olen. Ei tullut koskaan messuilla katsottua alustaa sillä silmällä ja omani taisi olla ensimmäinen meilläpäin joka luovutettiin ostajalle, tosin kasaamattomana. Ja silloinhan se takapukin iskari on pahvilaatikossa irrallisena.
     
  3. rreipas

    rreipas minkä tähen no yhen tähen

    sitä saa mitä...jne ;)
     
  4. zzracing

    zzracing Lynx RE 850 -19, E-Tec 600 3300

    Mites takuu tommosessa tilanteessa, kun omistaja ihan itse kasaa koko kökötyksen ja jos onnistuu vielä tekemään jotain "pikkusen" väärin ni taitaa olla sit turha itkeä takuun piiriin??
     
  5. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Toki vien sen vielä luovutushuoltoon jotta saavat tarkastaa kötystykset. Olisivat vain tehneet turhaa työtä jos olisivat tehneet kasauksen ja minä puran ne heti pois. Siksi näinpäin.
     
  6. rreipas

    rreipas minkä tähen no yhen tähen

    tuleeks siitä nyt specialeditionpilkkiracelook
    eli tuttavallisemmin lynx 800 power tek seprl.... ;D
     
  7. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Ei mitään RaceLook versiota. Ei tuo mikään kilpuri ole (eikä kuski) vaan rauhallisen miehen rauhallinen matkakelkka. Jätän ne Racing-jutut teille.
     
  8. rreipas

    rreipas minkä tähen no yhen tähen

    meille? ;D
    no etkös sie muka oo kauhia menijä siellä reitillä...kuulemma?
     
  9. Catiska

    Catiska Well-Known Member

    Kylläl minä etsiskelin peilejä tuohon kelkkaa, notta osaan väistää hurjia touring-kuskeja, pätkillä hurjastelijoista nyt puhumattakaan. Olen sitä mieltä, että reiteillä ajamista pitäisi rauhoittaa, ei ylinopeuksia!! Minä körryyttelen rauhassa ja välttelen isompia röykkyjä, voipi mennä vaikka kelkka rikki.

    Mutta, eiköhän tämä offi taas riitä, menee aiheesta vähän ohi.
     
  10. rreipas

    rreipas minkä tähen no yhen tähen

    nii i
    ihan hiano kelkka se on sillee..kuiteskin tavallaan ;D

    ja tuskin se cattia huonompi on kait... ???
     
  11. iillii

    iillii Well-Known Member

    Onkohan monta REtä kasattu Lprssä ? Jos ois vois hakia pois kotia kuolattavaksi :eek:
     
  12. wäinö

    wäinö Well-Known Member

    no eihän se enää voi huonompi olla onhan sitä rakennettu... ;D
     
  13. rreipas

    rreipas minkä tähen no yhen tähen

    on siellä talli täynnä hae pois pyörimästä se sieltä
     
  14. Peter

    Peter Member

    Joko on kilsoja uusilla rc:llä kertyny? :)
     
  15. revo

    revo Member

    Kilometrejä kertynyt RC:llä 29 ja vika, joka ilmeni Rukan reissulla ja johon kilometrit tyssäsi oli bensapumppu. Huolto vaihtoi pumpun mutta eipä ole päässyt testaamaan sen jälkeen lumille.
    ??? ???
     
  16. Peter

    Peter Member

    Hmh hyvä että selvisi.. Itse ampasen rukalle tapaninpäivänä. Toivotaa ettei esiintyis tuota samaista eikä muita ongelmia :-*
     
  17. Jukka

    Jukka Well-Known Member

    RC,llä takana 570km.  Alusta pelaa kuin ajatus. Enään ei kaduta kun tuli ostettua Lynxi, kun toisena vaihtoehtona olisi ollut SkiDoon XR-S.  Hyvä saa olla Revin alusta jos on parempi.  Tarkoitan tietysti kaupasta ostetuista laitteista.

    PS. Kolmena edellisenä syksynä tuli ostettua uusi Doon  Revi. :D
     
  18. juntta

    juntta Lynx rave rc 600 sdi

    800km on mittarissa ja kelkka pelaa kuin ajatus. Tuli tuossa Muoniossa kierreltyä enontekijät,raattamat,ylläkset. Kyllä on odotukset täyttänyt kelkka ja reitit mahtava kampe. Ehkä minun painolle 73kg liian kova mutta en ooo koskenu säätöihin, hyvin toimii,EI pohjaillu eikä paikat kipeänä. :)
     
  19. Kordari

    Kordari Well-Known Member

    Kertokaapa -06 rc:llä ajaneet, onko alustoissa kuinka suuri ero kun vrt. -07 ?
    ???
     
  20. akkki

    akkki Well-Known Member

    Mites paljon nämä uudet RC:t on syöny menovettä? vaikkakin taitaa suurella osalla olla vasta sisäänajo menossa... ::)
     

Suosittele tätä sivua