BoonDocker 800R E-TEC (2011->)

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä Poikanen, 14/3/10.

  1. asentaja

    asentaja Guest

    Vs: BoonDocker 800R E-TEC (2011->)

    Itellä siis alkoi tuo masina käymään yhellä pytyllä ja herjaa p1352 koodia eli viittaisi puolaan. Aloin tuossa kahtelemaan että löytyykö konehuoneesta päällisin puolin vikaa niin törmäsin poikkivikaiseen tulpanjohtoon, vielä vaan ei oo tietoa onko puolakin nyt pimiänä ???
     
  2. laetine

    laetine BD-12

    Vs: BoonDocker 800R E-TEC (2011->)

    jees pitää koittaa huamenis kattella niitä läpi.. ihmetyttää vain miks näyttöön tulee piippaan et knock eli kone nakuttaa ja sitten revlimit ja kun se lyöö tuan revlimitin päälle ja kun pitää vaan kahvan tankoa vasten niin se hetken aikaa ottaa vaan muutaman tonnin kiarroksia ja sitten taas herää ja laulaa loppuun asti..?
     
  3. asentaja

    asentaja Guest

    Vs: BoonDocker 800R E-TEC (2011->)

    Tullooko lie syttöhäiriöstä se nakutusherja ,enempi asiasta perillä olevat korjatkaa väittämä jos kovin mettään meni ;D Itellä ei tullu aiemmin herjoja tuommosista mutta tännään alako pto puolen puolaa herjamaan ,ja tosiaan välissä nyki kaasu pohojassa ja saatto sit yhtäkkiä pelata niin nätisti :)
     
  4. laetine

    laetine BD-12

    Vs: BoonDocker 800R E-TEC (2011->)

    joo pitää koittaa ja koitttaa ku merkkiliikkeen korjaajan kans ollaha koitettu vikaa ettiä mutta ei taho löytyä :D onneks on kumminki takuuta jäljellä. :D kyllä olis helppo ku olis vaan joku linttakoppaanen kelkki...
     
  5. asentaja

    asentaja Guest

    Vs: BoonDocker 800R E-TEC (2011->)

    Kato sit net tulpanjohot puolan juuresta. Sieltä oli mulla poikki pto puolelta se johtoloinen .
     
  6. laetine

    laetine BD-12

    Vs: BoonDocker 800R E-TEC (2011->)

     
  7. Sanppa78

    Sanppa78 Well-Known Member

    Vs: BoonDocker 800R E-TEC (2011->)

    Mulla piipittää vaan reitillä aina välillä,mut muuten ei piippaile,vaikka kovalla jälellä ajaa kaasu pohjassa tai jotain tienpohjaa..
     
  8. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Vs: BoonDocker 800R E-TEC (2011->)

    Sehän korjattiin korvatulpalla se piipitys, meinaan toinen setti piippiin ja toiset korviin. ;)
     
  9. Sanppa78

    Sanppa78 Well-Known Member

    Vs: BoonDocker 800R E-TEC (2011->)

    Jospa se tulis uus softa päivitys,ei se piipitys oo pitkän päälle kovin kaksista kuunneltavaa..
     
  10. asentaja

    asentaja Guest

    Vs: BoonDocker 800R E-TEC (2011->)

    No niin no, loppui turraamiset /törräämiset kun pisti uuden puolan ;D
     
  11. laetine

    laetine BD-12

    Vs: BoonDocker 800R E-TEC (2011->)

    Nojoo tämän hetken tietojenmukaan kampiakseli prässäyksistä pettäny pyärähtäny. nice! 8)
     
  12. laetine

    laetine BD-12

    Vs: BoonDocker 800R E-TEC (2011->)

    Ja niin se oli käyny että kampura pyärähtäny.. uusi tulloo onneksi takuuhin. Itku olis tullu jos olis pitäny itte maksaa remppa.. ;D oli aikamoosen tyyris aksuli..
     
  13. PakkanE_

    PakkanE_ lynx BD 3900 -13

    Vs: BoonDocker 800R E-TEC (2011->)

    eihän tämä persaukisten laji olekkaan ;D

    ite vein just sisäänajo huoltoon. Oli näemmä laput kääntyny asteen verran takaviistoon.. no kesti se reilun 600kilsaa ennenkö vääntyvät vähäsen. Ainut oikia vika oli siinä irrotettavassa kallistuksen vakkaajassa.. siitä pääsee hilut lentämään toiselta puolen ko sen päästää irti.. 2 kertaa etin ne hangesta..
     
  14. Iletsu78

    Iletsu78 *kelkaton*

    Vs: BoonDocker 800R E-TEC (2011->)

    Morjesta!

    Nyt vaihteeksi alkoi taas ilmenemään puutumista keskialueella. Kaasupohjassa toimii ok, mutta kun hiukan löysää, niin ihan kun ravet menis kerralla kiinni ja vedot tippuu kerralla. Sitten kun painaa kaasua, niin saa painaa lähes pohjaa, ei tapahdu mitään kunnes lähes pohjassa rääkäsee kerralla kaikki paukut ulos? Ensi viikolla tutkitaan mikä homman nimi. Kuulemma näissä on halkeillut palasia läppäventtiileistä ja jos se on vikana, niin takuuseen uudet. Voi olla myös rave venttiilien ohjauksessa häikkää. Jospa se tulis kuntoon, ei ole kyllä nyt mikään tasainen tehoalue...

    - Ile -
     
  15. Sanppa78

    Sanppa78 Well-Known Member

    Vs: BoonDocker 800R E-TEC (2011->)

    Eikös niihin ole tullut brp:ltä kampanja,että niihin vaihettas samat läpät kuin 13:ssa on,niitä läppiä on tainnu hajota melko monesta 12:sta...
     
  16. willevil

    willevil Lynx Boostdocker

    Vs: BoonDocker 800R E-TEC (2011->)

    Ei kai niistä mtn kampanjaa ole, mutta rikkinäiset vaihtuu takuuseen ja kaikkihan ne on rikki.

    Vilho
     
  17. PakkanE_

    PakkanE_ lynx BD 3900 -13

    Vs: BoonDocker 800R E-TEC (2011->)

    Tänään katsoin ensikertaa variaattorin tuuletus muovin alle! ei ole hihina pölissy eikä lautaset ollu mustat! hyvin rokkaa vakiona voimalinja ja on totisesti saanu runtuaki :D
    bensankulutus sekalaisessa ajossa asettunu mulla siihen 20litran paikkeille. Täytyy sanoa että olen syvästi rakastunut linksiini ;D liekkö joku sairaus mutta kuitenki. Minun käyttöön tämä on juuri sopiva. Ajamisen helppous umpisessa on jotain uskomatonta verrattuna edelliseen. Toki se oli täysin vakio sillä lisumatolla ja sontroll II suksilla. Reittiäkin tällä päästelee ihan sopivaa vauhtia (sen mitä laki sallii) ilman ylimäärästä selkäkipua. luntaki virallisten tietojen mukaan on sen 80cm. Monessa paikassa tasamaalla yli metrin.
    Ensimmäisessä huollossa päivitettiin etupukin pultit,öljysäiliöön laitettiin se holokki että pitää muotonsa.
     
  18. asentaja

    asentaja Guest

    Vs: BoonDocker 800R E-TEC (2011->)

    No onko tän 39 kyvyistä selviytyä ummella muitakin videoita kuin noita tasamaan ajuja?
     
  19. PakkanE_

    PakkanE_ lynx BD 3900 -13

    Vs: BoonDocker 800R E-TEC (2011->)

    olen mie sillä tunturissaki käyny kiviä kolistelemassa alkutalvesta jolloin opettelin uuvenlaitteen käyttöä. itse en vain nii himona tykkää potkuttaa risukossa. Mäen nousu on tietenki hauskaa mutta kyllä sinne vaan särkee kelkkansa kun melkosia kivikasojahan nuo täälläki päin on. jokainen ajaa siellä missä itellä on lysti. Mutta kyllä joo tasamaita itse ajan noin 90% ajoista. Sekaista metsässä sunistusta ja ajottaista jänkäperseilyä. Kuten sanoin minun käyttööni tämä on ideaali laitos. hidas ajo metsässä mahdollista ilman sen kummempaa ohjelmaa ja jänkiä on mukava kierrellä.
    joskus sitten kun on isommalla porukalla lähössä reissuun ni käyä taas potkuttelemassa jotain tunturin kylykiä. Pääsee sillä sielläkin. Sielä vaan korostuu enempi se että miten osaa ja kehtaa. Onhan se lysti kattoa ko vetomiehet suijjaa sielä. Itse en niihin lukeudu ;D
     
  20. Iletsu78

    Iletsu78 *kelkaton*

    Vs: BoonDocker 800R E-TEC (2011->)

    Elikkäs 2400km ajetussa boondockerissa oli läpät palasina ja ravet irti. Ei ihme ettei toiminut kunnolla. Loppuviikosta pitäisi olla nipussa ja uusi softa koneessa, jospa se nyt taas jonkun aikaa laulaisi:)

    - Ile -
     

Suosittele tätä sivua