'06 Rave RC keskustelu

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä RAVE RC 600 SDI, 16/12/05.

  1. jyrmy

    jyrmy Lynx X-trim 600 und 5900 glx Kittycat

    Vs: '06 Rave RC keskustelu

    Teboilin öljyllä tullut aina ajttua ja aina toiminut moitteetta, Hyvää tavaraa. made in Hamina.
     
  2. lynx mies

    lynx mies Guest

    Vs: '06 Rave RC keskustelu

    joo renegaden vakio etu ratas on 21 ni onko liian tiuhat välit jos sen nakkaa sinne? ajo on semmosta reitillä pelleilyä ja ummessa keulimista? ja meneekö paikalleen nii että ei tarvi ketjuja lyhentää/vaihtaa?
     
  3. Görand

    Görand MXZ XRS ID 600R -20

    Vs: '06 Rave RC keskustelu

    se teboilin snow 2t öljy on kyllä hyvää, aina toiminut meillä eikä mitään ongelmia ole ollut, eikä karstaa liikoja :p
     
  4. Kape30

    Kape30 Lynx Re 600 E-tec -15

    Vs: '06 Rave RC keskustelu

    Mitenkäs muilla on näissä liukumuovit kestäneet? Omassa nyt vajaa 700km ajetut alkuperäiset muovit, mutta alkaa olemaan jo kohta vaihtokunnossa. Muuten kyllä hyvin jäljellä, mutta siitä etummaisten telapyörien kohdalta kulunut reilulle montulle. Matto kiristetty niin että mahtuu just kolme sormea maton ja liun väliin.

    Ajattelin että olisiko jotain niksiä ym. mitä muuttaa tai tarkistaa samalla kun vauhdan uudet liut?
     
  5. matsoni_

    matsoni_ Rave RE 800 e-tec -14

    Vs: '06 Rave RC keskustelu

    Alkopa lyne sekoileen tänään. Täyskaasuvedon aikana kone sammuu, dessin piippaus alkaa. Vikavalo ei pala. Kelkka lähtee heti käyntiin kun vetää narusta.. Jos ei vetele kaasupohjassa kelkka toimii moitteettomasti. Onko muilla ollut vastaavaa ongelmaa?
     
  6. Kimbe81

    Kimbe81 Lynx Rave RC600sdi 06vm "pps edition"

    Vs: '06 Rave RC keskustelu

    Oli kans päässyt etupukin iskarin lisäsäiliö irti, tehtaan alumiinipideke poikennut. Hain rosteri klemmaria ja laitoin kans pukin yläpuolelle kiinni. Säätö ylös päin, takatukin yläpää menee lähelle letkua kun telastoa pohjasin tossa pihassa.
     
  7. njasnjas

    njasnjas Member

    Vs: '06 Rave RC keskustelu

    Ite oon pitäny mattoa "ylilöysällä" niin on kestäneet kauemman. En tiedä mikä niitä kuluttaa juuri etuiskarin alapuolelta, samaa oon ihmetellyt.
     
  8. Vs: '06 Rave RC keskustelu

    Tottakai liukuun tulee kolo siihen kohtaan mihin matonsolki osuu ensimmäisenä. Joka vehkeessä taitaa olla sama ilmiö, ainaki itellä ollu. Maton kireydellä ei tuohon ole vaikutusta. Tai jos tarkkoja ollaan niin mitä tiukemmalla matto on sitä vähemmän pääsee liuvusta irti eli todennäköisesti maton "väpättäminen" vedon ja hölläyksen yhteistyönä syö tuon kolon ::) Ylimääräiset pyörät tuolle kohti vois olla poikaa mutta eipä niitä kuiten jatkuvasti tartte vaihella..

    Kokeilkaa ajotavanmuutosta ;D
     
  9. Akimatic

    Akimatic Well-Known Member

    Vs: '06 Rave RC keskustelu

    Ei itellä muovit ainakaa puhki menneet vaikka het uutena kulu vakiokohasta lommolle. Sen jälkeen pysyivät samanlaisena.
     
  10. Vs: '06 Rave RC keskustelu

    Juuri näin ;)
     
  11. joope

    joope New Member

    Vs: '06 Rave RC keskustelu

    Laittakaapas joku kuva miten teillä on etupukin iskarin lisäsäiliö paikallaan,ja kuinka pitkä letku on.. Oon 2 letkua jo teettäny hydrauliikkaliikkeessä ja yhteensä 3 letkua on menny poikki täs 300 km matkalla, siitä lisäsäiliön juuresta. ilman sitä orkkiskannaketta on ollu paikallaan pukin alapuolella.
     
  12. Kimbe81

    Kimbe81 Lynx Rave RC600sdi 06vm "pps edition"

    Vs: '06 Rave RC keskustelu

    Mä laitoin pukin yläpuolelle kiinni, letku on aika tiukalla mutta ainakin pysyi ehjänä tämän päivän hakkuus..
     
  13. GT-555

    GT-555 RE E-Tec

    Vs: '06 Rave RC keskustelu

    Alapuolella mulla on etupukissa. Silleen että säätöruuvi näyttää viistosti ylöspäin. Hyvin on kestäny jo jokusia tuhansia kilsoja.
     
  14. Görand

    Görand MXZ XRS ID 600R -20

    Vs: '06 Rave RC keskustelu

    jees niillä alumiinikiinnikkeillä se kannattaa laittaa niin että säiliö on viistosti alaspäin mutta itsellä on nyt klemmareilla se säiliö kiinni ja tuntuu jotenki tukevammalta ja nyt on siinä yläpuolella ja vielä on pysynyt hyvin kiinni
     
  15. polaris^

    polaris^ Lynx re etec

    Vs: '06 Rave RC keskustelu

    Olisko porukoilla ideaoita mitä juosia kannattaisi vaihtaa noiden vakioiden tilalle jotta tulisi räväkkyyttä lisää ja keula kevenis kaasusta paremmin? Pienempi ylärissa on jo laitettu ja jotein tuli tilattua ojan-raudasta mutta saapi ne vasta huhtikuussa... Ja nyt koittanu ettiä tuolta fooruminpalstalta mutta oo mitään hajua mitä jouse kannatas ykköseen laittaa ja mitä kakkoseen ???
     
  16. Evil1

    Evil1 RE3700

    Vs: '06 Rave RC keskustelu

    Kait ne pätkässäki pelittää tuo viheriää kakkoseen ja 160/230 kytkimeen, jos ei niin olen syyntakeeton ;D
    Jatketussa kikottimessa ainaki toimii.....jotenkuten.
    Ja varmaanki tarvii vähä tiuhentaa välejä kaveriksi.
     
  17. tommitt

    tommitt Member

    Vs: '06 Rave RC keskustelu

    ;D kone toimii kytkimen puoleinen stefa oli rikki ja magneetto..torstain ruottii :p
     
  18. rotaXtriple

    rotaXtriple Kelkaton

    Vs: '06 Rave RC keskustelu

    Onneks löysit vauhtipyörän, eihän tuo mennyt etes tiukille :)
     
  19. kimmy72

    kimmy72 Lynx Enduro 600R E-Tec -22

    Lynxiä ostelemassa!!!

    Nonii Skiidoo Myyty ja kiikarissa olis Lynx RC 600 SDI -06 ja 10 tkm rullattu. Joko näihin noilla kilsoilla mäntiä vaihdellaan, mitä kannattaa katsoa ja huomioida ennen ostoa?? Kokemuksia kyseistä kelkasta kuunnellaan mielellään ;D ;D ;D ;D Vaihtoehtona mxz -03-04 nii taitaa Lynxille kuppi kumminki kallistua !!! Miten bensan kulutus näissä??? ;D :D 8) ???
     
  20. makesgarage

    makesgarage New Member

    Vs: '06 Rave RC keskustelu

    Mulla oli alkutalvesta mxz -04 500ss ja myin sen pois ja ostelin tollasen -06 rc:n ja olen kyl ollu tyytyväinen, hauska kampe vetää. Bensan kulutus tippui n.3-4l sataselle, ja jotenkin en saanut mxz:n alustasta mieleistä, olisko johtunnu takapukin iskarista ja sen jousesta. Lynxissä vikana tonnin sisään kummankin pukin repeäminen telastosta, mutta mikki liimalla siit selvis, pakoputken y-haarasta ottaisin sen pelti hässäkän pois ja kattoisin vuotaako sieltä mistään ja onko kaikki pultit paikallaan, liukurungoissa toden näkösesti löytyy kans murtumia. Jostakin olen lukennu et olis etutukivarsissa samaa ongelmaa mutta korjaantuis vahvistelemalla, mulla ajettu 6500km ja ajattelin ne männät vaihdella kympin tienoilla taikka sitten kun pakki ei mene enää asiallisesti päälle. Rungosta en si tiedä että mistä kannattais murtumia kattella mulla murtunnu taka puskurin kiinnikkeet.
     

Suosittele tätä sivua