lynx rave re 600 e-tec 2010 jarru räminä

Keskustelun 'Korjaamo' on aloittanut käyttäjä pekosk83, 5/3/13.

  1. pekosk83

    pekosk83 New Member

    terve.mikähän mahtaa olla vikana kun jarrulta kuuluu aivan älytön rolina ajessa alle 60kmh ja ääni loppuu kun painaa jarrua?oon purkanu jarrut monta kertaa enkä mitään vikaa löydä.
     
  2. Kojontti

    Kojontti 600R RE, x-rs pessimisti-evo

    Vs: lynx rave re 600 e-tec 2010 jarru räminä

    Onko se O-rengas paikallaan ja ehjä siellä akselilla?

    E: eli osa 21 jarrun osakuvassa.
     
  3. ruupanen

    ruupanen Lynx RE

    Vs: lynx rave re 600 e-tec 2010 jarru räminä

    Haha, kohtalon toveri :D Mie kanssa pariin kertaan jarrut aukonut, että mikä hemmetti siellä ääntää.
    Mulla katoaa aina välistä ja sit tulee takasi. Vasemmalle kun ajan ympyrää, niin kuuluu koko ajan.
    Mie tulin vaan lopputulokseen et ois se jo purkaantunut jos vakavaa ois...
    Näissähän oli jotain "pullahtamis ongelmaa", joten liekkö tuolla vain niin ahasta, että pitää sen takia ääntä?
    Mulla ainakin joutui jarrupaloja vaihtaessa vähän viilaa toista palaa, että sai paikoilleen, vaikka sylinterit olivat ihan kiinni.
     
  4. pekosk83

    pekosk83 New Member

    Vs: lynx rave re 600 e-tec 2010 jarru räminä

    O-rengas ehjä vaihdoin uuden tilalle ku epäilin samaa.näitä räminöitä kumminkin ilmeisesti ilmennyt aika monella luulis jonkun saanen loppumaan ton.eihän ton äänen takaa kuule moottorin ääntä ollenkaan.hävettää välillä jo käydä tankkaamas!
     
  5. Coupe54

    Coupe54 Well-Known Member

    Vs: lynx rave re 600 e-tec 2010 jarru räminä

    Onko levyn alla oleva alumiini saanut iskua? Mulla oli sama homma ja ei näkyny mitään vikaa kun oli muovisuoja alumiinin alla ihan ehjä.
    On jo uutenakin melko lähellä levy tuota pohjalevyä.
     
  6. pekosk83

    pekosk83 New Member

    Vs: lynx rave re 600 e-tec 2010 jarru räminä

    Ei oo vika sieläkään katottu on....
     
  7. Porkos

    Porkos rave 600 -09

    Vs: lynx rave re 600 e-tec 2010 jarru räminä

    Mulla ainakin rämisi Se suojapelti joka on siinä jarrusylinterin päällä. Väänsin sen irti sylinteristä ja rämnät hävisi. Ääni oli kyllä yllättävän iso enkä olisi uskonut sen kuuluvan siitä pellistä.
     
  8. V a N a j A

    V a N a j A Well-Known Member

    Vs: lynx rave re 600 e-tec 2010 jarru räminä

    Ei aiheuta toimen piteitä :D
    Eikös se jarrulevy heilu sivusuunnassa jonkin verran? Se vaan resonoi tietyillä kierroksilla/nopeuksilla, kuten oot huomannu kun painat vähän jarrua niin häviää, eli jarrupalat tulee levyä lähemäks joten ei pääse enää heilumaan.... älä aja 60km/h jos melu haittaa :D
     
  9. kiantti

    kiantti Lynx commander 600 e-tec

    Vs: lynx rave re 600 e-tec 2010 jarru räminä

    Täällä kans rämisee ja monella muullakin tutulla. Jarrua hipaisemalla loppuu.
     
  10. vipe

    vipe Polaris 600R & Lynx 600Etec

    Vs: lynx rave re 600 e-tec 2010 jarru räminä

    Lynx Rave 550f -10, mullakin kuuluu jotain kilinää jarrusta. Alkoi kun vaihdoin uuden vetarin. Jarrulevy pääsee vähän liikkumaan / heilumaan siinä akselilla. Siintä se ääni taitaa ainakin mulla tulla.
    Taitaapi olla melko yleinen ominaisuus. Eipä tuo ole minua haitannu. Aluksi vaan ihmettelin, että mistä se ääni tulee.
     
  11. teme-

    teme- Well-Known Member

    Vs: lynx rave re 600 e-tec 2010 jarru räminä

    Kyllä kuulostas rämisevän tuossa omassakin, pitää kahtoo jos siihen jotain keksis kesällä.
     
  12. äksrimmi

    äksrimmi Sr Viper mcxpress

    Vs: lynx rave re 600 e-tec 2010 jarru räminä

    Omassa keksinnössä oli kans samanlaisia oireita ja purin jarrut ja etin vikaa muttei löytyny... Kytkimeen vaihatin uudet liukunastat niin räminä hävisi... tuli taas "hilijanen" kelkka.. :)
     
  13. äksrimmi

    äksrimmi Sr Viper mcxpress

    Vs: lynx rave re 600 e-tec 2010 jarru räminä

    Niin ja o-renkaat.
     

Suosittele tätä sivua