SDI jättää kierroksia ylös

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä ChillyWilly, 12/3/13.

  1. Seuraavaa onkelmaa siis toisinaan ilmenee.. Eli jättää kierrokset 4tonnin paikkeille pidemmän tasakaasupätkän jälkeen muttei läheskään aina.

    Melekein vois sanoa että kerran sataan kilsaan tulee vika esille. Laskee kyllä normikierroksille ihan itsestään muutaman sekunnin päästä. Kaasunlipaisulla ei merkitystä.

    Vastaavaa "ominaisuutta" muilla??

    Koneremppa stefoineen tehty viime syksynä ja kurkut ehjät..
     
  2. AKK

    AKK Ski-Doo MXZ Comp.

    Vs: SDI jättää kierroksia ylös

    Ihan sama ominaisuus on ollu omassa, niin kauan kun se on mulla ollut. 7500km olen ite ajanut eikä ainakaan tuon ominaisuuden seurauksena ole porsinut.
     
  3. Evil1

    Evil1 RE3700

    Vs: SDI jättää kierroksia ylös

    Mulla ilmaantu samaa vikaa muuan viikko takaperin. Ilmavaivoja aattelin ja suihkin pilottia ympäriinsä ilman mitään vaikutusta. Vaivan ilmaantumisen jälkeen kilometrejä tullu n.500 ja muuten toiminu normaalisti.
     
  4. teme-

    teme- Well-Known Member

    Vs: SDI jättää kierroksia ylös

    Itellä tuossa trimmerissä sama homma.
     
  5. Riimi

    Riimi Member

    Vs: SDI jättää kierroksia ylös

    Täällä sama , tosin rouvan -03 rev 600:ssa. Kylmänä käyntiin laittaessa koneen vähän lämmettyä kone käy nätisti normi tyhjäkäyntiä mut reitillä,tms. . kun pysähtyy jää kone käymään tyhjäkäyntiä tonne 4000rpm:n nurkille. Mikähän ?
     
  6. Pkh

    Pkh Rave RE 600 E-tec -13

    Vs: SDI jättää kierroksia ylös

    Aikoinaan tuohon "ominaisuuteen" oli korjauksena ohjainlaitteen päivitys.
     
  7. SamiM

    SamiM '19 Xterrain RE 3700 850

    Vs: SDI jättää kierroksia ylös

    Pitempään kun kurmoottaa menemään niin monesti risteykseen tms. tullessa jäävät kierrokset hieman ylös, en ole katsonut mittarista mihin. Hetikohta kyllä rauhoittuu.

    Kuulukohan päivitys takuun piiriin edelleen? Taitaa kyllä roikan nokassa käyttämisestä joutua kuitenkin maksamaan, joten päivitys ehkä tulisi siinä samalla, mikäli sellaista on tarve asentaa.
     
  8. teikka

    teikka Takametsissä mennään

    Vs: SDI jättää kierroksia ylös

    Just samoin mulla tekee välillä.
     

Suosittele tätä sivua