Ryde FX iskarit

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä KassuPeki, 31/1/10.

  1. KassuPeki

    KassuPeki New Member

    Liekkö kenelläkään kyseisiin iskareihin työkaluja? Lähinnä hakusessa olis venttiili, jolla kaasu painetaan iskariin. Onko kenelläkään myönteisiä kokemuksia näistä iskareista? :D Mulla itelläni alkaa toisen etukepin oikominen tai uuden liukuputken teko. Omasta mielestä ihan ok pamppu muuten, mutta ihan paskat silti ;D
     
  2. eerote

    eerote 800 Switchback Assault 144" -13

    Vs: Ryde FX iskarit

    http://kelkkalehti.com/keskustelu/index.php?topic=54892.0
    Kyseles tuolta, saattaa olla vielä jälellä.
     
  3. John_K

    John_K Well-Known Member

    Vs: Ryde FX iskarit

    Ootko aatellu että kannattasko yhden iskarin korjaustyö mieluummin teettää jollain muulla kuin ruveta hommaamaan työkaluja ko hommaa varten?

    Minkä osan "voi" oikoa rikkinäisestä iskarista?

    Miten erotellaan hyvä ja huono iskari?

    Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn.
     
  4. KassuPeki

    KassuPeki New Member

    Vs: Ryde FX iskarit

    Kyllähän ne pitää kaikki kepit laittaa kerralla mikäli aikoo. Ja minä ite en oikein välitä kyseisistä iskareisa: liian lyhyet joustot, huono varaosa saatavuus sekä täällä päin ei muita huoltoja kun savon pro service ja se on kallis paikka. Ajattelin jos nuilla vielä tämän talven kituuttas ja kattelis sitten joitakin "kunnon" alustoja. Ja saahan niistä iskareista liukuputken oikaistua mikäli on lievästi vääntyny ja on oikeet vehkeet siihen puuhaan. Ja jos ei saa suoraks niin ehtii uuden putken tai tekee uuden. Kromattua tankoa löytyy takuulla ja siihen voi koneistamossa teettää kierteet päihin. Halusin vaan tietää onko kukaan saanut näillä iskareilla edes kohtalaista ajokokemusta?
     
  5. WSA

    WSA 600 SKS 136" Markoilla ostettu!

    Vs: Ryde FX iskarit

    Sullon Kassu toi kyselyikä nyt siinä mallissa, että vie suosiolla sinne Pro-huoltoon.
    Esität toiveet, mitä haluat ja maksat kiltisti.
    Tulee kerralla hyvät!
     
  6. ose98

    ose98 New Member

    Vs: Ryde FX iskarit

    olen kyllä saanu näillä iskareilla vähintäänkin kohtalaisen ajokokémuksen ellen jopa erinomaista :D kelkka on ac panther 340 ja ykspäällä paras ajaa
     

Suosittele tätä sivua